Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2867, 2868, 2869, 2870, 2871, 2872  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 15:10 

Hardtraxx Elite

Angerfist wou niet optreden en een masker helpt hem daarbij. Shockers durft schijnbaar niet op te treden en een masker helpt daarbij. Wat is hier het verschil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 15:14 

Kraak... Piep...

Er is nog een interview met Angerfist waar hij dat wel zegt, kan me zo even niet voor de geest halen welke website dat was maar dat had iemand hier toen op het forum gepost.

Dan nog gaat het om het feit dat men liever niet een bekend gezicht wordt maar graag wel de muziek naar hun fans brengen dus doen ze dit als oplossing. Als het Shockerz/Aftershock echt om een marketingding of bekendheidsding ging en aandacht waarom is hij dan gaan ghostproducen?

Jij komt met het hele argument "wil niet optreden". Want als je niet wilt optreden, waarom zou je het in godsnaam dan wel doen met een masker op, dat is nog steeds optreden. Hun houden niet van in de schijnwerper staan en dat is heel wat anders. Makkelijk te vergelijken met een groot aandeel YouTubers dat houdt van filmpjes voor anderen maken maar ze willen hun gezicht e.d. niet laten zien om verschillende privéredenen waar het niet een publiek figuur/bekend gezicht worden ook onder valt.

En dat is de vergelijking met Angerfist, hij hield ook niet van in de schijnwerpers staan en dat soort dingen omdat hij een studiopersoon is (stond ook in dat interview). Hij gebruikt het masker om toch de muziek live naar zijn fans te brengen, en dat is dan zielig gedrag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 15:28 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Jij komt met het hele argument "wil niet optreden".

Kom ik met dat argument? Ik reageer enkel op THArdstyler die zegt: "omdat hij het draaien niks vond"
Jij maak daar nu in je eigen woorden van "wil niet optreden"

Citaat:
Hij gebruikt het masker om toch de muziek live naar zijn fans te brengen, en dat is dan zielig gedrag?

uhm.. nee. Ik zeg toch ook nergens dat wat Angerfist doet, zielig gedrag is.

Je ben zoals gewoonlijk de boel weer behoorlijk uit z'n verband aan het trekken om je eigen gelijk er doorheen te drammen.

En als je dan niet in de schijnwerpers wil staan, ga dan ook niet op de foto met je zwarte doekje. Dan sta je alsnog in de schijnwerpers we zien alleen je gezicht niet. Ik heb het nu dus over shockerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 15:45 

Donateur

Indrukwekkend dat Shockerz inmiddels al met Angerfist wordt vergeleken. Die jongen heeft echt de wereld aan z'n voeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 15:49 

Kraak... Piep...

zeke schreef:
Citaat:
Jij komt met het hele argument "wil niet optreden".

Kom ik met dat argument? Ik reageer enkel op THArdstyler die zegt: "omdat hij het draaien niks vond"
Jij maak daar nu in je eigen woorden van "wil niet optreden"

Waarachter hij zegt schijnwerpers e.d. ofwel in de schijnwerpers staan, die link lijkt de rest wel te snappen.

zeke schreef:
zeke schreef:
Broken Balance schreef:
Hij gebruikt het masker om toch de muziek live naar zijn fans te brengen, en dat is dan zielig gedrag?

uhm.. nee. Ik zeg toch ook nergens dat wat Angerfist doet, zielig gedrag is.

Je ben zoals gewoonlijk de boel weer behoorlijk uit z'n verband aan het trekken om je eigen gelijk er doorheen te drammen.

zeke schreef:
Maar als wat jij zegt echt waar is, dat ie eigenlijk niet wil draaien en verstoppertje aan het spelen is, ja dat vind ik dan triest.

Ik zie het..

Je interpreteert het zelf verkeerd, noemt het triest, en vervolgens ontkennen dat je het triest vindt..
Er was al uitleg en correctie gegeven en je kiest er zelf voor om het nog steeds op de zelfde manier te interpreteren.

Hoe moeilijk is het om de keuze van een persoon te respecteren dat een diegene niet in de publieke belangstelling (MET ZIJN GEZICHT/IDENTITEIT voor de duidelijkheid) wilt staan maar wel een passie voor de muziek en de muziek aan het publiek brengen heeft? Dan is dit de perfecte oplossing.

Als je Angerfist, The Pitcher e.d. voor je haalt is het eerste wat je voor je ziet het masker van Angerfist en bij The Pitcher is het Luc, zelfde bij Warface.

zeke schreef:
En als je dan niet in de schijnwerpers wil staan, ga dan ook niet op de foto met je zwarte doekje. Dan sta je alsnog in de schijnwerpers we zien alleen je gezicht niet. Ik heb het nu dus over shockerz.

Want je mag verborgen niet op de foto inderdaad, de manier waarop hij ook wil gaan optreden, waar men hem alsnog op feesten gaat zien.. Gelijk ook maar het publiek verbieden foto's en filmpjes te maken tijdens zijn gigs?

Jouw logica vriend.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 16:01 

Hardtraxx Addict

Citaat:
en vervolgens ontkennen dat je het triest vindt..

Dat doe ik helemaal niet.
Jij haalt de dingen door elkaar door het stukje over Angerfist er bij te betrekken.

Citaat:
Want je mag verborgen niet op de foto inderdaad, de manier waarop hij ook wil gaan optreden, waar men hem alsnog op feesten gaat zien.. Gelijk ook maar het publiek verbieden foto's en filmpjes te maken tijdens zijn gigs?

Ga je weer.
Waarom zou het niet mogen? Ik verbied toch niks.
Ik noem het op omdat ik het opmerkelijk vind dat shockerz er dan wel voor kiest om op een foto te staan, met een groot bereik via de socials, maar tegelijkertijd eigenlijk niet in de schijnwerpers wil staan. Promotie in de vorm van tekst, foto of video zijn wat mij betreft ook 'schijnwerpers'.

Maar laat ook maar.
Er valt met jou toch nooit een normale discussie te voeren zonder dat je weer beweringen doet die helemaal niet gezegd zijn, de zaken anders gaat verwoorden zodat het jou gelijk geeft of van een mug een olifant gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 16:05 

Kraak... Piep...

zeke schreef:
Citaat:
en vervolgens ontkennen dat je het triest vindt..

Dat doe ik helemaal niet.
Jij haalt de dingen door elkaar door het stukje over Angerfist er bij te betrekken.

Maar laat ook maar.
Er valt met jou toch nooit een normale discussie te voeren zonder dat je weer beweringen doet die helemaal niet gezegd zijn, de zaken anders gaat verwoorden zodat het jou gelijk geeft of van een mug een olifant gaat maken.

:lol:

Je kan ook gewoon toegeven dat je THArdstyler verkeerd had ge√Įnterpreteerd omdat zijn post nog niet volledig qua info was in plaats van alles in mijn schoenen schuiven :kiss2:

Maar wat jij wilt.

OT:

Broken Balance schreef:
DJIPE en The Purge hebben een collab gemaakt. Hij is gedraaid op Convoi door DJIPE en op Qapital door The Purge.

Was zelf bij de set van DJIPE maar hij draaide meerdere nieuwe platen dus ik kon hem er niet echt uitpikken.

Hierbij de bron en de preview:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 16:33 

Hardtraxx Addict

Man man man, en dat om een lapje voor je bakkes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 19:05 

Hardtraxx Addict

The R3belz komt met een mini-album met in totaal 7 nieuwe solo tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 20:47 

Hardtraxx Addict

Ron schreef:

Kijk, dit is betere hap! Vandaag Deep Black al op repeat staan namelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-04-2019, 20:54 

Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:
Ron schreef:

Kijk, dit is betere hap! Vandaag Deep Black al op repeat staan namelijk :loving:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-04-2019, 17:10 

Hardtraxx Elite

Digital Punk naar Roughstate!
Prima toevoeging, past perfect bij dit label. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-04-2019, 17:42 

Hardtraxx Addict

https://www.facebook.com/events/291637898381289/

Prefix & Density album showcase geven :yay:

Timetable en line-up komen binnekort
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-04-2019, 19:13 

Kraak... Piep...

Goldenstyle schreef:

Vet, alleen ga ik niet 2,5 uur heen en terug rijden voor een feest van 5 uurtjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-04-2019, 19:33 

Hardtraxx Addict

Nice, lekker keer met de fiets naar een hardstyle gerelateerd feestje. Aparte keuze qua locatie, want is normaal meer voor uitgaan bedoeld, maar alsnog prima. Het gaat erom dat deze heren een album release party krijgen, want dat hebben ze dik verdiend. Ik ben aanwezig in ieder geval :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-04-2019, 23:27 

Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:

20 minuten rijden dit voor mij. Als ik de auto kan fixen, zeker aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-04-2019, 09:29 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Goldenstyle schreef:

Vet, alleen ga ik niet 2,5 uur heen en terug rijden voor een feest van 5 uurtjes :P

Dit. Totale reistijd van 4 uur voor een feest van 5 uur. Gaat hem niet worden. Dan maar wachten tot Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-04-2019, 11:43 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Goldenstyle schreef:

20 minuten rijden dit voor mij. Als ik de auto kan fixen, zeker aanwezig :thumbsup:

Waar kom je vandaan? Als het op de route is kan ik je wellicht oppikken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-04-2019, 12:02 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
SL8492 schreef:
Goldenstyle schreef:

Waar kom je vandaan? Als het op de route is kan ik je wellicht oppikken :D

Horst, in het mooie (*kuch*) Limburg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-04-2019, 13:35 

Hardtraxxer

SL8492 schreef:

Als limburger, je eigen provincie niet "mooi" vinden. Slecht hoor. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-04-2019, 14:43 

Hardtraxx Veteran

Roan schreef:
SL8492 schreef:

KUm se un tas koffie drinken bie mich
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-04-2019, 15:05 

Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Roan schreef:
SL8492 schreef:

KUm se un tas koffie drinken bie mich

Mit un stukske vloai
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-04-2019, 15:28 

Hardtraxx Veteran

Een tas koffie :lol: blijft een heerlijke uitspraak hier haha.

Roan schreef:
SL8492 schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 10:52 

Artiest

Broken Balance schreef:
Goldenstyle schreef:

Niet dat het je waarschijnlijk direct over de streep gaat trekken haha.
Maar ons feest gaat een halfuur langer duren. :)

En we hebben een hele vette line-up staan.
Vanaf volgende week de eerste namen bekend.
Gaan er iets heel tofs van maken samen met artiesten waar wij goed mee kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 12:37 

Kraak... Piep...

Dat maakt het alsnog vrij veel reistijd voor de tijd inderdaad, zeer spijtig want ik zou graag jullie album live willen horen.

Dan pak ik liever een festival waar jullie op de LU staan om daar een kijkje te nemen :)
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2867, 2868, 2869, 2870, 2871, 2872  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen