Het deed mij denken aan zijn wat oudere visuals zoals de videoclip van Strike You Down of The Aftershock.wrote:Die visuals komen mij ook heel erg bekend voor, zit er niet iets soortgelijks in zijn BMS shows?wrote:Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Goh en toch vinden de feesten nog steeds voor een gedeelte 's nachts plaats, Impaqt tot 02.00 uur en Parookaville tot 04.00 uur. Terwijl dat volgens jou niet meer kon vanwege nachtvluchten, raar he.wrote:Goh en toch had ik de tijden plus dat het geen nachtfestival goed... raar he? ( Impaqt)
Maar wat heeft dit dan met V te maken? Gaat Varwell dan alleen Hardstyle overdag draaien? En op nachttijden Techno draaien?wrote:Goh en toch had ik de tijden plus dat het geen nachtfestival goed... raar he? ( Impaqt)
En ik heb hardwell buiten ADE niet meer openbaar zien optreden. Dan toch vaag dat ie ineens weer naast wildstylez staat en hardstyle draait
Minder lopen janken kan ook wel eens helpen! Anders even het zand uit jullie k#tjes halen
Groetjes
Nachtvluchten wil niet meteen zeggen dat er de gehele nacht gevlogen wordt. Wellicht dat extra vroege vluchten beter verwoord is, maar een vlucht om 5:00 is nog steeds een nachtvlucht.wrote:Goh en toch vinden de feesten nog steeds voor een gedeelte 's nachts plaats, Impaqt tot 02.00 uur en Parookaville tot 04.00 uur. Terwijl dat volgens jou niet meer kon vanwege nachtvluchten, raar he.wrote:Goh en toch had ik de tijden plus dat het geen nachtfestival goed... raar he? ( Impaqt)
Had het gelezen ja. Voor de geinteresseerden:wrote:Dat van scantraxx heeft niks met de post van q-dance te maken maar met hetgeen dat A2 records gaat stoppen en veranderd in Scantraxx Blackwrote:Scantraxx postte ook iets geheimzinnigs over dezelfde datum met de volgende tekst:
"Something dark is coming. It's time to uncage the dark dise of you".
https://web.archive.org/web/20190611150 ... -op-black/
Nog steeds niet heel duidelijk, maar het is wel het type visuals dat Phuture Noize gebruikt voor zijn platen.wrote:View on Facebook
Het synthesizertje doet me wel aan HHZ/Wildstylez denken, dus het zou net zo goed nog iets van Hardwell kunnen zijn.
wrote: Let maar op mijn woorden. Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
wrote: Minder lopen janken kan ook wel eens helpen! Anders even een zichtbare bron er bij halen of oprotten naar het Q-Dance speculatie topic
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hype 
Haha eerste comment die ik lees:wrote:Hype
"V=Hardwell volgens BattleRoyaleNL"
Clockartz - Chord V (Official Video) | Q-dance Records
Chord V is the lead single and title track of the debut album of Clockartz: Chord V, which will be released on Q-dance Records in September.
Clockartz about Chord V: "The album is a conceptual album, a story that we want to tell. There are no remixes, and no collaborations with other artists. This album is 100% Clockartz."
'V' at IMPAQT | Festival of Titans
The word is out: V is Clockartz' album showcase, which will debut at IMPAQT | Festival of Titan. IMPAQT takes place on September 7th, and is monstrous new festival by Q-dance which will see the light of day at Airport Weeze in Germany. With V, Clockartz will showcase the sounds of their album Chord V for the very first time with a breathtaking audiovisual spectacle.
Clockartz about Chord V: "The album is a conceptual album, a story that we want to tell. There are no remixes, and no collaborations with other artists. This album is 100% Clockartz."
'V' at IMPAQT | Festival of Titans
The word is out: V is Clockartz' album showcase, which will debut at IMPAQT | Festival of Titan. IMPAQT takes place on September 7th, and is monstrous new festival by Q-dance which will see the light of day at Airport Weeze in Germany. With V, Clockartz will showcase the sounds of their album Chord V for the very first time with a breathtaking audiovisual spectacle.
Clockartz album dus. Niet verwacht, had meer een nieuwe naam verwacht ofzo.
wrote: Let maar op mijn woorden. Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
wrote:wrote: Let maar op mijn woorden. Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
Wie had dat verwacht van beetje zand in Varewell zn k*tje, naar een debutalbum van clockartje.wrote:wrote: Let maar op mijn woorden. Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
Hahahahawrote:wrote:wrote: Let maar op mijn woorden. Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
![]()
![]()
Nou dat hebben we gedaan en wat ben je af gegaan zeg! Pannenkoekwrote:Let maar op mijn woorden. Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Ik weet niet wat er nou dramatischer is. BattleRoyaleNL zijn bron of jouw rijmkunstenwrote:Wie had dat verwacht van beetje zand in Varewell zn k*tje, naar een debutalbum van clockartje.wrote:wrote: Let maar op mijn woorden. Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
Haha, mooi dit.
Wel lekker een Clockartz album! 1 van mijn favoriete acts in de scene momenteel.
Wel lekker een Clockartz album! 1 van mijn favoriete acts in de scene momenteel.
Jammer johwrote:wrote:Hardwell draait wel vaker mee op Dancetour en helemaal in Breda (z'n hometown). Stond ook vaak nog gewoon in Bredase kroegen te draaien als hij niet aan het touren was. Lijkt me niet dat dit hiermee te maken heeft.wrote:Hardwell die onder AOC hardstyle gaat maken. Draaide gisteren met wildstylez in Breda.
The return of Hardwell op defqon
Volgens mij ben je vergeten dat hardwell is gestopt voor een tijdje? En nu ineens staat ie tijdens dancetour naast wildstylez een complete hardstyle set mee te draaien.
Let maar op mijn woorden. Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
Eerst dat lord hades gedoe voor een deadly guns album en nu dit ook voor een album
Maarja vergeleken met deadly guns is clockartz een interessante naam dus prima
Maarja vergeleken met deadly guns is clockartz een interessante naam dus prima
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Klokkunsten altijd +1
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025
Ach ach groot bekkies hiero.
Jammer ik zat fout , kan gebeuren.. gelukkig jank ik niet zoals de meeste stumpers hier
Groetjee
Jammer ik zat fout , kan gebeuren.. gelukkig jank ik niet zoals de meeste stumpers hier
Groetjee