Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2868, 2869, 2870, 2871, 2872  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 12:57 

Hardtraxx Veteran

... Hard News zich weer overtroffen heeft met een artikel over de rol van Jebroer in de HS scene:

Hard News schreef:
Jebroer: ‘‘Ik ben verantwoordelijk voor een nieuwe generatie hardstyle-fans’’

https://www.hardnews.nl/jebroer-ik-ben- ... tyle-fans/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 13:21 

Hardtraxxer

Die gast heeft in mijn ogen echt helemaal niks toegevoegd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 13:22 

Kraak... Piep...

Het enige waar hij verantwoordelijk voor is is een nieuw klein setje hardstyle platen met gejatte sounds die je in de kroeg kon horen, en die platen zijn allang weer overgewaaid.

Echte fans, dronken mensen die geen fuck geven wat er op dat moment gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 13:42 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
... Hard News zich weer overtroffen heeft met een artikel over de rol van Jebroer in de HS scene:

Hard News schreef:
Jebroer: ‘‘Ik ben verantwoordelijk voor een nieuwe generatie hardstyle-fans’’

https://www.hardnews.nl/jebroer-ik-ben- ... tyle-fans/

Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 13:46 

Hardtraxx Veteran

Overal waar 'ie komt is het rumoerig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 13:53 

Hardtraxx Veteran

Haha dan ben je toch niet goed joh. Hardnews moet zo iemand helemaal niet willen spreken. Die gast weet toch helemaal niets van het hardstyle wereldje. Als je hem vraagt wat volgens hem de beste hardstyle dj is, denk ik dat hij met Paul Elstak aan komt zetten.

“Ik ben geen DJ, ik ben geen rap-act, ik ben een begeleider van de muziek. En dat gebeurt nergens nog” :lol:

Bijna een soort van Van Gaal achtig interview, maar dan dat het echt nergens op slaat en Van Gaal heeft nog beetje recht van spreken over zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 20:38 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears officieel weg bij Spirit Of Hardstyle, is al een tijdje zo.
Bron: https://www.facebook.com/groups/290777424949457/permalink/309324316428101/ (via zn fan group)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 21:05 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Bron: https://www.facebook.com/groups/290777424949457/permalink/309324316428101/ (via zn fan group)

Nieuwe collab met Noisecontrollers ook trouwens :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-04-2019, 01:12 

Hardtraxx Addict

MYTZE schreef:

Miss Dan toch bij I am hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-04-2019, 09:26 

Hardtraxx Addict

... dat MC Villain DJ intros produceert voor verschillende organisaties? (Intents, q dance) Hij zou alles zelf doen voor zo'n intro. Heb dat zelf nooit geweten dat hij nog kan produceren ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-04-2019, 10:14 

Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
... dat MC Villain DJ intros produceert voor verschillende organisaties? (Intents, q dance) Hij zou alles zelf doen voor zo'n intro. Heb dat zelf nooit geweten dat hij nog kan produceren ook.

Ja volgens mij was dit wel redelijk algemeen bekend, ik kan me een video interview herinneren van een jaar of wat geleden (vgm rond Emporium?) waarin hij daar wat dieper op in ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-04-2019, 12:29 

Hardtraxxer

Royvn_ schreef:

Check de podcast van D-Block & S-Te-Fan met hem Villain daar wordt als ik het me goed herinner meer over gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-04-2019, 14:05 

Hardtraxx Addict

Relentless Bass schreef:
Royvn_ schreef:

Check de podcast van D-Block & S-Te-Fan met hem Villain daar wordt als ik het me goed herinner meer over gezegd

Die had ik nog niet gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-04-2019, 18:13 

Hardtraxxer

Er een nieuw lid is bij End of Line? "Bloodlust" nog nooit van gehoord maar je word er binnenkort wel mee rond de oren geslagen waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-04-2019, 19:51 

Hardtraxx Addict

Kunnen beter kappen met dat SOH, Noisecontrollers naar AOC en Bass Modulators gewoon weer naar Scantraxx met Audiotricz... Heb je teminste fatsoenlijke releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2019, 08:08 

Hardtraxx Veteran

IPlayOnADesktop schreef:
Er een nieuw lid is bij End of Line? "Bloodlust" nog nooit van gehoord maar je word er binnenkort wel mee rond de oren geslagen waarschijnlijk.

Nieuwe naam van Magnificent, die had al een paar Rookie releases op EOL gehad en stond dit jaar op Loudness. Gozer maakt al jaren vette tracks, dus komt niet uit de lucht vallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2019, 10:49 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Malice & Rooler proudly present the beginning of a new era.

Welcome to Aggressive Records
-
#welivewefight #AR

Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2019, 12:20 

Kraak... Piep...

Nou Rebelion zie je dan ook binnenkort wel naar End Of Line oid verkassen, zeg maar dag tegen Gearbox dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2019, 12:25 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Nou Rebelion zie je dan ook binnenkort wel naar End Of Line oid verkassen, zeg maar dag tegen Gearbox dan..

Zie persoonlijk Gearbox niet zo snel opdoeken. Kunnen goed hypen, sterke social media presence en (volgens mij)? nog wel genoeg leuke namen om relevant te blijven. Physika is daar sws 1 van imo, held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2019, 12:29 

Kraak... Piep...

Denk dat ze het nog wel hoog kunnen houden qua hype hoor, daar niet van.

Maar Rooler en Malice zijn naast Rebelion toch wel de grootste acts. Ik zie Rebelion uiteindelijk ook niet zo lang meer er op blijven, ze groeien boven het label uit. Het kan natuurlijk zo zijn dat Aggressive Records onder Gearbox oid valt.

Ik denk persoonlijk dat namen als Physika (Rough Recruits) en Rebelion (End Of Line) ook wel uit het label gaan groeien. Dan hou je als grote acts natuurlijk nog NCrypta, Thyron en Luminite over maar er is wel een aanzienlijk verschil in de populariteit van die 3 en die van Rooler, Malice en Rebelion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2019, 12:38 

Hardtraxx Veteran

Ja, daar heb je gelijk in, het zijn natuurlijk wel de grootste namen die nu weggaan ipv de 'kleine'. Ik volg eigenlijk de kleinere namen ook niet echt op GB :$ verder heb je natuurlijk ook nog het Euphoria sublabel, maar dat is allemaal een stuk kleiner dan Digital.

Sowieso lijkt het imo een beetje alsof Gearbox een opstap naar een groter podium is voor de hedendaagse opkomende (raw) naam. Familiaal label, pushen elkaar omhoog, goed op socials. Vanaf het moment dat de artiest naam heeft gemaakt, gaan ze vaak weg, Rebelion EOL, Physika Rough Recruits, Malice/Rooler hebben zo'n grote fanbase opgebouwd dat ze een eigen label starten.

Ben wel milder geworden in mijn blik t.o.v. Gearbox. Rooler is gewoon een eindbaas, Malice hebben tussen hun zeehondkicks toch stiekem ook wel lompe volle kicks ertussen zitten (doel hiermee voornamelijk op die Schranz achtige die ze in sommige platen hebben zitten) en Rebelion lijken iets vaker de melodieuze kant op te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2019, 16:25 

Hardtraxxer

Q-Dance heeft 'Heel Holland Hakt' en 'Alles Hier Is Tempo' verwijderd uit de agenda van hun app, de bijbehorende Facebook events zijn ook verwijderd.

EDIT: Beide events zijn geannuleerd, Q-Dance gaat het nieuwe club concept beter uitwerken aan de tekentafel.
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2019, 16:43 

Hardtraxx Veteran

Dafuq :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2019, 16:52 

Hardtraxx Addict

Oké dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2019, 17:16 

Hardtraxx Addict

Rommelt ook lekker daar dan. :lol:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2868, 2869, 2870, 2871, 2872  Volgende