Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Vind het wel een zieke sound tot dusver van dat Q-Dance filmpje.

Niet dat Hardwell een typische sound heeft achtergelaten met die 2/3 hardstyle tracks van hem, maar om een of andere reden voel ik een zelfde vibe als met Lets Make The World Ours
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Verandert hij zijn naam dan naar Harderwell?
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
ULTIMO wrote:Verandert hij zijn naam dan naar Harderwell?
Nee Vardwell, vandaar die V
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
of fartwell ghaha
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
BattleRoyaleNL wrote:Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
Jomanda
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
BattleRoyaleNL wrote:
MelvinFR wrote:
BattleRoyaleNL wrote:Hardwell die onder AOC hardstyle gaat maken. Draaide gisteren met wildstylez in Breda.

The return of Hardwell op defqon ^^
Hardwell draait wel vaker mee op Dancetour en helemaal in Breda (z'n hometown). Stond ook vaak nog gewoon in Bredase kroegen te draaien als hij niet aan het touren was. Lijkt me niet dat dit hiermee te maken heeft.

Volgens mij ben je vergeten dat hardwell is gestopt voor een tijdje? En nu ineens staat ie tijdens dancetour naast wildstylez een complete hardstyle set mee te draaien.

Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
Hahaha.
Ja zoals geen nachtfeesten meer op airport weeze...

:whistle:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
BattleRoyaleNL wrote: Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
:lol: . Ohjajoh. Als je 100 keer iets willekeurigs rond roept, heb je het vast wel een keer goed ja. Als ik 500 keer mijn broek laat zakken in het café, zal er ook vast wel één keer een wijf met haar bek omheen gaan hangen. Betekent niet meteen dat ik de sickste fixer ooit ben.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
RomanAnthony wrote:
BattleRoyaleNL wrote: Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
:lol: . Ohjajoh. Als je 100 keer iets willekeurigs rond roept, heb je het vast wel een keer goed ja. Als ik 500 keer mijn broek laat zakken in het café, zal er ook vast wel één keer een wijf met haar bek omheen gaan hangen. Betekent niet meteen dat ik de sickste fixer ooit ben.
Dit heeft wetenschappelijk onderzoek nodig :whistle:
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Grim wrote:
RomanAnthony wrote:
Dit heeft wetenschappelijk onderzoek nodig :whistle:
Ja ben ook benieuwd inderdaad!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Draag je in het dagelijks leven ook een rode neus?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
BattleRoyaleNL wrote:

Volgens mij ben je vergeten dat hardwell is gestopt voor een tijdje? En nu ineens staat ie tijdens dancetour naast wildstylez een complete hardstyle set mee te draaien.

Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
Hij heeft een paar plaatjes mee gedraaid in zijn home town. Net als dat hij dat met Pussy Lounge wel eens heeft gedaan. Dus daar was weinig compleets aan.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden. Maar aan de andere kant verwacht ik niet dat ze dat ineens vanuit het niets gaan releasen.
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Basshunterzz wrote:Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden. Maar aan de andere kant verwacht ik niet dat ze dat ineens vanuit het niets gaan releasen.
Ja lijkt me ook sterk, het is wel klaar gaf hij aan. Maar er zal inderdaad wel wat hype en echte aankondiging van komen denk ik?
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Basshunterzz wrote:Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden. Maar aan de andere kant verwacht ik niet dat ze dat ineens vanuit het niets gaan releasen.
Dacht ik ook inderdaad, maar ik laat me liever verrassen om teleurstelling te voorkomen ^^
Last edited by Leandertjeee on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Leandertjeee wrote:
Dacht ik ook inderdaad, maar ik laat me liever verassen om teleurstelling te voorkomen ^^
RIP :surrender:
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Grim wrote:
Leandertjeee wrote:
Dacht ik ook inderdaad, maar ik laat me liever verassen om teleurstelling te voorkomen ^^
RIP :surrender:
Daar gingen mijn ogen...
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
JeroenB93 wrote:Scantraxx postte ook iets geheimzinnigs over dezelfde datum met de volgende tekst:
"Something dark is coming. It's time to uncage the dark dise of you".

:corn:
Dat van scantraxx heeft niks met de post van q-dance te maken maar met hetgeen dat A2 records gaat stoppen en veranderd in Scantraxx Black
B
Hardtraxxer
134 posts member since 2018
last seen Oct 2025
Goh en toch had ik de tijden plus dat het geen nachtfestival goed... raar he? ( Impaqt)

En ik heb hardwell buiten ADE niet meer openbaar zien optreden. Dan toch vaag dat ie ineens weer naast wildstylez staat en hardstyle draait

Minder lopen janken kan ook wel eens helpen! Anders even het zand uit jullie k#tjes halen

Groetjes
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Is goed spuitelf
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
BattleRoyaleNL wrote:Goh en toch had ik de tijden plus dat het geen nachtfestival goed... raar he? ( Impaqt)

En ik heb hardwell buiten ADE niet meer openbaar zien optreden. Dan toch vaag dat ie ineens weer naast wildstylez staat en hardstyle draait

Minder lopen janken kan ook wel eens helpen! Anders even het zand uit jullie k#tjes halen

Groetjes
Zware dinsdag?
Hardtraxx Veteran
3486 posts member since 2017
last seen 17 minutes ago
BattleRoyaleNL wrote:Goh en toch had ik de tijden plus dat het geen nachtfestival goed... raar he? ( Impaqt)
BattleRoyaleNL wrote:Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad
En ik ook in gedachten. En het is ook niet gek als je wel eens voetbalt met iemand binnen de top van Q-Dance dat er dan wel eens een leuk weetje uit komt. Maar om dan zo aandachtsgeil dit soort nietige weetjes op internet te posten, en er dan zo ijdel trots op zijn als ze bevestigd worden? Waar is dat voor nodig?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
RomanAnthony wrote:
:lol: . Ohjajoh. Als je 100 keer iets willekeurigs rond roept, heb je het vast wel een keer goed ja.
Soms, echter, gaat het wat minder goed:
BattleRoyaleNL wrote:Ik kreeg dit via via door ( bron is redelijk betrouwbaar )

Project One
Sub Zero Project
Atmozfears
Phuture Noize
Sound Rush
D-Block & S-te-Fan

MC: Villain

Onjuist
Headhunterz vs Wildstylez vs Noisecontrollers
Frequencerz
Deetox
Gunz For Hire
The Prophet

KELTEK

Ontbrekend
Max Enforcer
Sefa
Adrenalize
Devin Wild
Bron was trouwens redelijk betrouwbaar
F
Hardtraxxer
204 posts member since 2015
wootum wrote:View on Facebook
Klinkt echt fucking dik. Ben benieuwd :bomb:
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Basshunterzz wrote:Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden.
Die visuals komen mij ook heel erg bekend voor, zit er niet iets soortgelijks in zijn BMS shows?