Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2865, 2866, 2867, 2868, 2869, 2870, 2871 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het wel een zieke sound tot dusver van dat Q-Dance filmpje.

Niet dat Hardwell een typische sound heeft achtergelaten met die 2/3 hardstyle tracks van hem, maar om een of andere reden voel ik een zelfde vibe als met Lets Make The World Ours
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verandert hij zijn naam dan naar Harderwell?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Verandert hij zijn naam dan naar Harderwell?

Nee Vardwell, vandaar die V
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 06:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

of fartwell ghaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 08:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad

Jomanda
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
MelvinFR schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Hardwell die onder AOC hardstyle gaat maken. Draaide gisteren met wildstylez in Breda.

The return of Hardwell op defqon ^^


Hardwell draait wel vaker mee op Dancetour en helemaal in Breda (z'n hometown). Stond ook vaak nog gewoon in Bredase kroegen te draaien als hij niet aan het touren was. Lijkt me niet dat dit hiermee te maken heeft.



Volgens mij ben je vergeten dat hardwell is gestopt voor een tijdje? En nu ineens staat ie tijdens dancetour naast wildstylez een complete hardstyle set mee te draaien.

Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad


Hahaha.
Ja zoals geen nachtfeesten meer op airport weeze...

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad


:lol: . Ohjajoh. Als je 100 keer iets willekeurigs rond roept, heb je het vast wel een keer goed ja. Als ik 500 keer mijn broek laat zakken in het café, zal er ook vast wel één keer een wijf met haar bek omheen gaan hangen. Betekent niet meteen dat ik de sickste fixer ooit ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad


:lol: . Ohjajoh. Als je 100 keer iets willekeurigs rond roept, heb je het vast wel een keer goed ja. Als ik 500 keer mijn broek laat zakken in het café, zal er ook vast wel één keer een wijf met haar bek omheen gaan hangen. Betekent niet meteen dat ik de sickste fixer ooit ben.


Dit heeft wetenschappelijk onderzoek nodig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RomanAnthony schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad


:lol: . Ohjajoh. Als je 100 keer iets willekeurigs rond roept, heb je het vast wel een keer goed ja. Als ik 500 keer mijn broek laat zakken in het café, zal er ook vast wel één keer een wijf met haar bek omheen gaan hangen. Betekent niet meteen dat ik de sickste fixer ooit ben.


Dit heeft wetenschappelijk onderzoek nodig :whistle:


Ja ben ook benieuwd inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad

Draag je in het dagelijks leven ook een rode neus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:


Volgens mij ben je vergeten dat hardwell is gestopt voor een tijdje? En nu ineens staat ie tijdens dancetour naast wildstylez een complete hardstyle set mee te draaien.

Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad


Hij heeft een paar plaatjes mee gedraaid in zijn home town. Net als dat hij dat met Pussy Lounge wel eens heeft gedaan. Dus daar was weinig compleets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden. Maar aan de andere kant verwacht ik niet dat ze dat ineens vanuit het niets gaan releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden. Maar aan de andere kant verwacht ik niet dat ze dat ineens vanuit het niets gaan releasen.


Ja lijkt me ook sterk, het is wel klaar gaf hij aan. Maar er zal inderdaad wel wat hype en echte aankondiging van komen denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden. Maar aan de andere kant verwacht ik niet dat ze dat ineens vanuit het niets gaan releasen.


Dacht ik ook inderdaad, maar ik laat me liever verrassen om teleurstelling te voorkomen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Basshunterzz schreef:
Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden. Maar aan de andere kant verwacht ik niet dat ze dat ineens vanuit het niets gaan releasen.


Dacht ik ook inderdaad, maar ik laat me liever verassen om teleurstelling te voorkomen ^^


RIP :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Leandertjeee schreef:
Basshunterzz schreef:
Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden. Maar aan de andere kant verwacht ik niet dat ze dat ineens vanuit het niets gaan releasen.


Dacht ik ook inderdaad, maar ik laat me liever verassen om teleurstelling te voorkomen ^^


RIP :surrender:


Daar gingen mijn ogen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 13:08 
 
Hardtraxxer

JeroenB93 schreef:
Scantraxx postte ook iets geheimzinnigs over dezelfde datum met de volgende tekst:
"Something dark is coming. It's time to uncage the dark dise of you".


:corn:


Dat van scantraxx heeft niks met de post van q-dance te maken maar met hetgeen dat A2 records gaat stoppen en veranderd in Scantraxx Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 13:34 
 
Hardtraxxer

Goh en toch had ik de tijden plus dat het geen nachtfestival goed... raar he? ( Impaqt)

En ik heb hardwell buiten ADE niet meer openbaar zien optreden. Dan toch vaag dat ie ineens weer naast wildstylez staat en hardstyle draait

Minder lopen janken kan ook wel eens helpen! Anders even het zand uit jullie k#tjes halen

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is goed spuitelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:
Goh en toch had ik de tijden plus dat het geen nachtfestival goed... raar he? ( Impaqt)

En ik heb hardwell buiten ADE niet meer openbaar zien optreden. Dan toch vaag dat ie ineens weer naast wildstylez staat en hardstyle draait

Minder lopen janken kan ook wel eens helpen! Anders even het zand uit jullie k#tjes halen

Groetjes


Zware dinsdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Goh en toch had ik de tijden plus dat het geen nachtfestival goed... raar he? ( Impaqt)


BattleRoyaleNL schreef:
Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad


En ik ook in gedachten. En het is ook niet gek als je wel eens voetbalt met iemand binnen de top van Q-Dance dat er dan wel eens een leuk weetje uit komt. Maar om dan zo aandachtsgeil dit soort nietige weetjes op internet te posten, en er dan zo ijdel trots op zijn als ze bevestigd worden? Waar is dat voor nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Let maar op mijn woorden ;) . Heb al vaker het hier aan het juiste eind gehad


:lol: . Ohjajoh. Als je 100 keer iets willekeurigs rond roept, heb je het vast wel een keer goed ja.

Soms, echter, gaat het wat minder goed:

BattleRoyaleNL schreef:
Ik kreeg dit via via door ( bron is redelijk betrouwbaar )

Project One
Sub Zero Project
Atmozfears
Phuture Noize
Sound Rush
D-Block & S-te-Fan

MC: Villain

Onjuist
Headhunterz vs Wildstylez vs Noisecontrollers
Frequencerz
Deetox
Gunz For Hire
The Prophet

KELTEK

Ontbrekend
Max Enforcer
Sefa
Adrenalize
Devin Wild


Bron was trouwens redelijk betrouwbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 15:28 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:


Klinkt echt fucking dik. Ben benieuwd :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Overigens lijkt het me een stuk logischer dat V het volgende album van Phuture Noize wordt. Aangezien zijn aankomende album ook meteen zijn 5e album zal worden.


Die visuals komen mij ook heel erg bekend voor, zit er niet iets soortgelijks in zijn BMS shows?
Vorige  1 ... 2865, 2866, 2867, 2868, 2869, 2870, 2871 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen