Denk het ook. Zaterdag gehoord trouwens, mega plaat.wrote:Ze hebben toch remix gemaakt voor Wildstylez? In & Out volgens mij. Zou die kunnen zijn?wrote:...Primeshock in laatste Powermode hint naar een release op een bijzonder label? (AoC)
https://www.facebook.com/primeshocklive ... 1603025533
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zie je, was helemaal vergeten dat hun een remix daarvan gemaakt hadden, mega plaat iddwrote:Denk het ook. Zaterdag gehoord trouwens, mega plaat.wrote:Ze hebben toch remix gemaakt voor Wildstylez? In & Out volgens mij. Zou die kunnen zijn?wrote:...Primeshock in laatste Powermode hint naar een release op een bijzonder label? (AoC)
https://www.facebook.com/primeshocklive ... 1603025533
Mooie voor in de autowrote:View on SoundCloud
Mooi interview met Promo over de scene toen en nu. Slaat ook enorm op hardstyle dit imo en laat ook heel duidelijk zien waarom het genre hardcore (of hardstyle) technisch gezien al een tijd stil staat.
Wat dat betreft heb ik overigens nog wel een aanrader:
https://podcastluisteren.nl/pod/Rewind
Leuke podcast over het ontstaan van, en cruciale momenten in de Nederlandse hardcore/house scene.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
return of headhunterzwrote:View on Facebook
Is het nou 12 juni of 6 december?
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 19 days ago
Gok op een jaarlijks terugkerend feest m.b.t. Headhunterz net zoals Radical en Warface hebben opgezet.
6 juniwrote:Is het nou 12 juni of 6 december?
OT: Ik gok ook op HHZ/P1/AoC feestje. Wellicht met een Project 1 Album?
Als ik het lettertype zo zie neigt het naar een Project One album(party)
Vreemd, meestal maken ze zoiets toch bekend na Defqon (omdat daar dan iets bekend gemaakt is/word), HHZ feest en P1 feest is toch bekendgemaakt of een logische stap na terugkeer HHZ tijdens de legends en P1 optreden als laatste op de main op zondag..
Edit: SEFA Live 8 uur solo in ZiggoDome Confirmed

Edit: SEFA Live 8 uur solo in ZiggoDome Confirmed
Its coming to Q-Dance RECORDS.. heeft toch niets te maken met een feestje?
Ik zeg Project One album.
Lijkt me heel logisch als je een label hebt met bovendien als naam een van je eerdere album tracks.wrote:Its coming to Q-Dance RECORDS.. heeft toch niets te maken met een feestje?
Oh dat lijkt mij juist heel gek, maar het zal wel aan mij liggen dan.wrote:Lijkt me heel logisch als je een label hebt met bovendien als naam een van je eerdere album tracks.wrote:Its coming to Q-Dance RECORDS.. heeft toch niets te maken met een feestje?
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025
Hardwell die onder AOC hardstyle gaat maken. Draaide gisteren met wildstylez in Breda.
The return of Hardwell op defqon
Gaat mogelijk verwarring opleveren met deze MC.
Hardwell draait wel vaker mee op Dancetour en helemaal in Breda (z'n hometown). Stond ook vaak nog gewoon in Bredase kroegen te draaien als hij niet aan het touren was. Lijkt me niet dat dit hiermee te maken heeft.wrote:Hardwell die onder AOC hardstyle gaat maken. Draaide gisteren met wildstylez in Breda.
Scantraxx postte ook iets geheimzinnigs over dezelfde datum met de volgende tekst:
"Something dark is coming. It's time to uncage the dark dise of you".

dat Dark gedeelte strookt niet helemaal met t vrij melodieuse filmpje wat Q plaatste.wrote:Scantraxx postte ook iets geheimzinnigs over dezelfde datum met de volgende tekst:
Ben benieuwd!
Duister kan ook gewoon melodieus zijn. Vind het een vrij duistere teaser.wrote:dat Dark gedeelte strookt niet helemaal met t vrij melodieuse filmpje wat Q plaatste.wrote:Scantraxx postte ook iets geheimzinnigs over dezelfde datum met de volgende tekst:
Ben benieuwd!
Adaro zit in de studio met Clockartz 
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025
wrote:Hardwell draait wel vaker mee op Dancetour en helemaal in Breda (z'n hometown). Stond ook vaak nog gewoon in Bredase kroegen te draaien als hij niet aan het touren was. Lijkt me niet dat dit hiermee te maken heeft.wrote:Hardwell die onder AOC hardstyle gaat maken. Draaide gisteren met wildstylez in Breda.
Volgens mij ben je vergeten dat hardwell is gestopt voor een tijdje? En nu ineens staat ie tijdens dancetour naast wildstylez een complete hardstyle set mee te draaien.
Let maar op mijn woorden