Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2848, 2849, 2850, 2851, 2852, 2853, 2854 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/b4an6s/rip_to_the_voice_of_qlimax_chris_corley_who/ :cry:

Dat is wel echt fucked up nieuws zeg :cry: :cry:
Een stem uit duizenden zo herkenbaar
RIP , voor mij is deze man ook een Hardstyle legende :worship: Hopelijk gaat Q Dance deze man op de een of andere manier nog eren. Hij verdient het niet om slechts via een reddit berichtje de Hardstyle wereld te verlaten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 14:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies, het is een persoon waar je niets van weet maar wel een iconisch iets heeft gedaan.

Ik hoop wel dat Q tijdens Defqon.1, Qapital of via een mooi bericht iets laat tonen. Hoeft niet uitgebreid oid maar wel even een respectvolle knik naar zijn bijdrages bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 19:13 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Precies, het is een persoon waar je niets van weet maar wel een iconisch iets heeft gedaan.

Ik hoop wel dat Q tijdens Defqon.1, Qapital of via een mooi bericht iets laat tonen. Hoeft niet uitgebreid oid maar wel even een respectvolle knik naar zijn bijdrages bijvoorbeeld.


Deze man is 'gewoon' een stemacteur. Je gaat toch ook geen tribute uitbrengen als je schilder is overleden voor het schilderen van je huis? Laten we niet te hard van stapel lopen aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Broken Balance schreef:
Precies, het is een persoon waar je niets van weet maar wel een iconisch iets heeft gedaan.

Ik hoop wel dat Q tijdens Defqon.1, Qapital of via een mooi bericht iets laat tonen. Hoeft niet uitgebreid oid maar wel even een respectvolle knik naar zijn bijdrages bijvoorbeeld.


Deze man is 'gewoon' een stemacteur. Je gaat toch ook geen tribute uitbrengen als je schilder is overleden voor het schilderen van je huis? Laten we niet te hard van stapel lopen aub.


:lol: :lol: :lol:
'Een respectvolle knik'. Is wat BB zegt te hard van stapel lopen? Overigens kun je op deze manier van verwoorden alles 'gewoon' laten klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Broken Balance schreef:
Precies, het is een persoon waar je niets van weet maar wel een iconisch iets heeft gedaan.

Ik hoop wel dat Q tijdens Defqon.1, Qapital of via een mooi bericht iets laat tonen. Hoeft niet uitgebreid oid maar wel even een respectvolle knik naar zijn bijdrages bijvoorbeeld.


Deze man is 'gewoon' een stemacteur. Je gaat toch ook geen tribute uitbrengen als je schilder is overleden voor het schilderen van je huis? Laten we niet te hard van stapel lopen aub.

Een beetje meer respect en credits is wel op zijn plaats voor iemand die jaren Q-Dance heeft voorzien van voice-overs en daarmee niet meer weg te denken was.

Iem. op Reddit heeft eens met hem gechat:
Citaat:
Chris Corley: "Hey now. Yes I do quite a lot of stuff for Q-Dance. Been doing work for them for years. Thanks for taking the time to search for and find me. One of these days I'll actually get to one of those shows."
Hopelijk heeft hij eens live zijn eigen voice-over op een party kunnen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 19:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Broken Balance schreef:
Precies, het is een persoon waar je niets van weet maar wel een iconisch iets heeft gedaan.

Ik hoop wel dat Q tijdens Defqon.1, Qapital of via een mooi bericht iets laat tonen. Hoeft niet uitgebreid oid maar wel even een respectvolle knik naar zijn bijdrages bijvoorbeeld.


Deze man is 'gewoon' een stemacteur. Je gaat toch ook geen tribute uitbrengen als je schilder is overleden voor het schilderen van je huis? Laten we niet te hard van stapel lopen aub.


Is mijn huis iets waar miljoenen mensen naar hebben gekeken en van hebben genoten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jambekkieee schreef:
Broken Balance schreef:
Precies, het is een persoon waar je niets van weet maar wel een iconisch iets heeft gedaan.

Ik hoop wel dat Q tijdens Defqon.1, Qapital of via een mooi bericht iets laat tonen. Hoeft niet uitgebreid oid maar wel even een respectvolle knik naar zijn bijdrages bijvoorbeeld.


Deze man is 'gewoon' een stemacteur. Je gaat toch ook geen tribute uitbrengen als je schilder is overleden voor het schilderen van je huis? Laten we niet te hard van stapel lopen aub.


Is mijn huis iets waar miljoenen mensen naar hebben gekeken en van hebben genoten?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 19:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bijzonder voor zo'n appartementje, maar dan heb ik niets gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2019 14:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
De stem van Qlimax (en volgens mij ook o.a. Unleashed en de Radical feesten) is niet meer...

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... orley_who/


Jup:

Digital Punk:
Citaat:
Very sad news. The voice of UNLEASHED, Chris Corley, passed away. We worked with him for over 7 years. He will be missed. He was also the voice of Qlimax and numberous other projects. Our condolences go out to his family and friends. #chriscorley
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2019 19:08 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Chris was een stuk meer dan 'maar' een stemacteur. Hij was de basis van de shows, de kern van elke Qlimax showtekst die geschreven is. Daarnaast was het een enorm fijn persoon om mee te werken, altijd vriendelijk en altijd professioneel. We zijn dan ook erg geschrokken van dit vreselijke nieuws. Qlimax zal niet hetzelfde zijn zonder zijn stem.

Gelukkig laat zulk vreselijk nieuws wel zien dat dit nog altijd de mooiste scene ter wereld is, waarbij we uiteindelijk allemaal 1 grote familie zijn. Of je nou een doorgewinterde fan bent, een dj, de lichtman of de persoon die aan de andere kant van de wereld zijn stem laat horen en daarmee duizenden mensen 1 nacht per jaar van kippenvel voorziet: iedereen zit in hetzelfde schuitje. Helaas heeft deze familie een mooi mens verloren, maar we zullen hem nooit vergeten. De reacties die wij momenteel overal zien zijn dan ook prachtig, mensen die nog nooit van Chris als persoon hadden gehoord die toch ontroerd zijn en hem willen eren. We hopen dan ook dat dit nooit zal veranderen.

Citaat:
Chris,

Over the years, you have guided thousands of people on their journeys at Qlimax. As a voice-over artists, you brought life, colour and depth to the most iconic shows in the harder styles scene. It was both a pleasure and an honour working with you. Your voice has been a beacon for us, and still reverberates in the back of our minds during those moments of sheer inspiration. We are forever grateful.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2019 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies wat Q zegt.

R.I.P. Chris
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moest eigenlijk ook meteen aan deze track denken, mooie tekst.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Attack met een EP komt.

Citaat:
djdattack
A New Era!⚡ #MusicalChemistry #EP #Soon #ANewEra #Hardstyle #hardstylefamily #BringTheRiot #qdance #festivals #summer #Defqon #defqon.1 #intentsfestival
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 16:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

#benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
#benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand idee waarom HHZ, WZ, AoC dit online gooien? Lijkt serieus GPF te zijn :/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn mind slaat ff op hol. :huh: :lol:

Edit: Snelle google check, is namelijk deze foto:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Iemand idee waarom HHZ, WZ, AoC dit online gooien? Lijkt serieus GPF te zijn :/

Afbeelding


1 april kikker in je bil
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kom op mensen hahah duidelijk een 1 april grap
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Kom op mensen hahah duidelijk een 1 april grap


Dacht ik ook gelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 April GPF in je bil
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Haha frog in your ass r0flc0pterz!@1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie ze dit nog best serieus doen. Aangezien Headhunterz alles aangrijpt waar hij hype in ziet, eerst Sefa en dan is dit maar een kleine stap verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Zie ze dit nog best serieus doen. Aangezien Headhunterz alles aangrijpt waar hij hype in ziet, eerst Sefa en dan is dit maar een kleine stap verder


:lol: Meen je deze? Je insinueert nu echt dat iets met 0 kwaliteit er bij HHZ doorkomt puur omdat hij er hype in ziet. Sefa's hype valt nog te rechtvaardigen, weliswaar 1 grote gerecyclede bende maar het is muzikaal en Sefa neemt z'n vak serieus. GPF is 1 grote, bewuste troll.
Vorige  1 ... 2848, 2849, 2850, 2851, 2852, 2853, 2854 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen