Oh maar ik schaam me er ook niet voor, sommige mensen kunnen het nog waarderen maar standaard reacties zijn wel 'och dat soort herrie? nja smaken verschillen he'. Wat uiteindelijk wel zo is. Ga er ook geen punt van maken, ik vind sommige muziek ook pure herrie.Pedaalemre wrote:Dit heb ik echt nooit ervaren.makrooy wrote:Ik weet niet of het per regio verschilt, maar 10 jaar geleden vonden mensen het al kut muziek en nu nog steeds. Altijd al zelfde reacties gekregen op dat ik hardstyle luister.zeke wrote:Ik schaam me tegenwoordig eigenlijk kapot als ik vertel dat ik naar hardstyle luister, en dat dit soort troep daar dan kennelijk ook bij hoort.Maar ik kan me wel voorstellen dat als je je zelf zou schamen voor je muzieksmaak dat mensen dat kunnen merken en dan is het een inkoppertje van haha boem boem herrie.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
"Hardstyle verpest het IQ" kreeg ik laatst op Tinder van iemand.
Echt een topmatch was dat.
God, dat was wat ja
Ik denk oprecht dat het soort hardstyle wat je mooi vindt wel wat zegt over je IQ. Maar om nou te zeggen dat hardstyle je dom maakt.Delt-A wrote:"Hardstyle verpest het IQ" kreeg ik laatst op Tinder van iemand.
Dan zou m'n IQ inmiddels onder 0 zitten.
Dan mag je gratis naar binnen bij elk GPF eventDelt-A wrote:Dan zou m'n IQ inmiddels onder 0 zitten.
Hahahah dit is de besteRvD wrote:Dan mag je gratis naar binnen bij elk GPF eventDelt-A wrote:Dan zou m'n IQ inmiddels onder 0 zitten.
Kwam daarstraks ook eentje tegen op Tinder:
- No hardstyle lovers
Die meid moet behoorlijk slechte ervaringen gehad hebben om dat er zo specifiek op te zetten. Als muzieksmaak gaf ze zelf aan Drum & Bass, Trap & Techno
Ach ja, België zeker?
- No hardstyle lovers
Die meid moet behoorlijk slechte ervaringen gehad hebben om dat er zo specifiek op te zetten. Als muzieksmaak gaf ze zelf aan Drum & Bass, Trap & Techno
Ach ja, België zeker?
-
EHardtraxxer
- 100 posts member since 2018
- last seen Apr 2026
De oplossing, je bereik wat verder zetten dat je ook Nederlanders te zien krijgtGrim wrote:Kwam daarstraks ook eentje tegen op Tinder:
- No hardstyle lovers
Die meid moet behoorlijk slechte ervaringen gehad hebben om dat er zo specifiek op te zetten. Als muzieksmaak gaf ze zelf aan Drum & Bass, Trap & Techno![]()
Ach ja, België zeker?
Maar dan verhoog je ook het risico Fransen tegen te komenElation wrote:De oplossing, je bereik wat verder zetten dat je ook Nederlanders te zien krijgtGrim wrote:Kwam daarstraks ook eentje tegen op Tinder:
- No hardstyle lovers
Die meid moet behoorlijk slechte ervaringen gehad hebben om dat er zo specifiek op te zetten. Als muzieksmaak gaf ze zelf aan Drum & Bass, Trap & Techno![]()
Ach ja, België zeker?
Fuck it man, het zijn allemaal kuthoeren. grapje s/o hans teeuwenGrim wrote:Kwam daarstraks ook eentje tegen op Tinder:
- No hardstyle lovers
Ach ja, België zeker?
.. TNT en Wildstylez bezig zijn met een collab
Bron: Technoboy FB
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
zeke wrote:Nice.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Regain komt 01-05-2019 met een nieuw album, bron Facebook Regain.
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Nice!Nikkel wrote:Regain komt 01-05-2019 met een nieuw album, bron Facebook Regain.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Bryan_Hardstyle wrote:Nice!
Pedaalemre wrote:Bryan_Hardstyle wrote:Nice!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
sickRvD wrote:.. TNT en Wildstylez bezig zijn met een collab![]()
De stem van Qlimax (en volgens mij ook o.a. Unleashed en de Radical feesten) is niet meer...
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... orley_who/
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... orley_who/
Specifiek, dit is de persoon die alle stemmen deed voor Q na 2008, de man die het daarvoor deed is in 2008 eveneens overleden, wat (gespeculeerd) een mogelijke rede is waarom het Qlimax anthem van Technoboy geen zware stem heeft.