Neh snap wel dat het een grap is, maar ik heb wel vreemdere dingen zien gebeuren.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Als dit echt is (wat natuurlijk niet zo is), is dit oprecht het meest vreemde wat in de scene gebeurt is sinds ik het volg. Wat noem jij dan vreemdere dingen?wrote:Neh snap wel dat het een grap is, maar ik heb wel vreemdere dingen zien gebeuren.
Dit, vind dit eigenlijk meer triest dan grappigwrote:Geen aandacht aan geven
Dat GPF is toch als grap begonnen? Heb iig het idee dat ze het nu zelf toch wel aardig serieus zijn gaan nemen.
Snap ik, die mannen willen ook gewoon een boterham verdienen en blijkbaar gaat dat beter met een circusact dan solo.wrote:Dat GPF is toch als grap begonnen? Heb iig het idee dat ze het nu zelf toch wel aardig serieus zijn gaan nemen.
Een serieuze grapwrote:Dat GPF is toch als grap begonnen? Heb iig het idee dat ze het nu zelf toch wel aardig serieus zijn gaan nemen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit is ook het trieste eraan, een troll sideact gaat beter als hun 'serieuze' carriereswrote:Snap ik, die mannen willen ook gewoon een boterham verdienen en blijkbaar gaat dat beter met een circusact dan solo.wrote:Dat GPF is toch als grap begonnen? Heb iig het idee dat ze het nu zelf toch wel aardig serieus zijn gaan nemen.
Onder welke naam doen ze nog meer dingen dan?
Eerder triest van de luisteraars / volk dat eropaf komt dan van de heren zelf.wrote:Dit is ook het trieste eraan, een troll sideact gaat beter als hun 'serieuze' carriereswrote:Snap ik, die mannen willen ook gewoon een boterham verdienen en blijkbaar gaat dat beter met een circusact dan solo.wrote:Dat GPF is toch als grap begonnen? Heb iig het idee dat ze het nu zelf toch wel aardig serieus zijn gaan nemen.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 20 days ago
Cainewrote:Onder welke naam doen ze nog meer dingen dan?
Swedish House Maffiawrote:Onder welke naam doen ze nog meer dingen dan?
View on Facebookwrote:Welcome to the #artofcreationfam GPF - Greazy Puzzy Fuckerz! With a bright vision and a sharp eye for creativity, originality and innovation, we set another course with Greazy Puzzy Fuckerz in exploring boundaries within the harder styles of dance music. Official preview and release soon!
Wat een grappig clubje dat art of krie eetsjon ik wil daa rook bij hahahaha
Een 1 april grap die al ver van tevoren is ontmaskerd, is nooit grappig.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Die grap is nu gewoon al uitgemolken, ben benieuwd hoe zuur de melk is tegen de tijd dat het uberhaupt 1 april is.