Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2841, 2842, 2843, 2844, 2845, 2846, 2847 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hij kon het eerst beter brengen, echter, wat hij uiteindelijk zegt gewoon 100% mee eens.


Ik ben het ook wel eens met de manier waarop hij het bedoelt, het was alleen (behoorlijk) slecht verwoord. En dan nog, zo vaak komt het niet voor dat iemand die geghost word publiekelijk roept: Dit heb ik gemaakt. Je hebt alleen veel acts die geen antwoord geven op de vraag of ze geghost worden of niet, en acts die het gewoon toegeven. Ik zie echt bijna nooit mensen letterlijk claimen dat het van hun is. Enige wat ik kan bedenken is Mandy die regelmatig 'My track Raggadrop got x million views' maar die schrijft gewoon 'my' omdat je moeilijk kan schrijven 'Hard Driver's track Raggadrop got x million views'. 't is niet zo dat ze zelf 'vind' dat zij het geproduceerd heeft ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 13:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij kon het eerst beter brengen, echter, wat hij uiteindelijk zegt gewoon 100% mee eens.

100% agree! Heb er ook niets op tegen als iemand geghost wordt, maar wees er dan wel gewoon eerlijk over en ga niet doen alsof je de track zelf gemaakt hebt, dat is gewoon keihard liegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Broken Balance schreef:
Hij kon het eerst beter brengen, echter, wat hij uiteindelijk zegt gewoon 100% mee eens.

100% agree! Heb er ook niets op tegen als iemand geghost wordt, maar wees er dan wel gewoon eerlijk over en ga niet doen alsof je de track zelf gemaakt hebt, dat is gewoon keihard liegen

100000% agree. Grootste grap: OMG MY TRACK RAGGADROP ALMOST REACHED 15 MILLION PLAYS. Zou graag eens een grafiek/datasheet zien waar die views vandaan komen. Ben oprecht benieuwd, heb die track nog nooit gehoord namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is maar 1 iemand in het bezit van alle feiten omtrent die track (en verder ook nog allerlei zaken) en dat is "The Z.", maar die gaat dat écht niet uitleggen want het is entertainment en that's it!

The Z. schreef:
Ik blijf me verbazen over hoe mensen bepaalde zaken als feiten proberen te schetsen maar geen flauw benul hebben hoe dingen (achter de schermen) in elkaar steken. Wie voor wie zou werken, wie alles koopt of wie ''self made'' is. Daar ga je op basis van wat social media niet achterkomen ook en de vraag is: wat doet het er toe? Muziek, artiesten, performances, het is entertainment. Je gaat kijken naar acts die je aanspreken, that's it, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
DjThera schreef:
Broken Balance schreef:
Hij kon het eerst beter brengen, echter, wat hij uiteindelijk zegt gewoon 100% mee eens.

100% agree! Heb er ook niets op tegen als iemand geghost wordt, maar wees er dan wel gewoon eerlijk over en ga niet doen alsof je de track zelf gemaakt hebt, dat is gewoon keihard liegen

100000% agree. Grootste grap: OMG MY TRACK RAGGADROP ALMOST REACHED 15 MILLION PLAYS. Zou graag eens een grafiek/datasheet zien waar die views vandaan komen. Ben oprecht benieuwd, heb die track nog nooit gehoord namelijk.


Maar het is toch zo dat ze moeilijk kan gaan posten OMG HARD DRIVER'S TRACK RAGGADROP REACHED 15 MILLION PLAYS :P Bovendien gebeuren dit soort dingen altijd in overeenkomst met de ghostproducer. Hard Driver vind het echt niet erg dat zij 'doet alsof' het haar track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RaggaDrop heeft ook meer dan 2 miljoen plays op spotify, dus zo gek zijn die yt views dan toch niet.

Edit: Zie nu dat het bijna 15 miljoen views heeft op Youtube, groter verschil dan ik eerst dacht. Maar goed zou er ook niet teveel achter zoeken. Views faken kan toch niet :P (ga ik vanuit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Het was live al niet heel prettig. Het jammere is, de gemiddelde feestganger in beschonken of verdoofde toestand stoort zich er niet genoeg aan en de artiesten weten dit ondertussen. Ze worden ontzettend lui. Het beroep DJ is echt een grote grap aan het worden, je hoeft er niks meer voor te kunnen, als je weet waar de play en cue knop zitten en snapt hoe je het BPM wat in je scherm staat met een schuifje gelijk kan zetten ben je er al.


Noisecontollers moet je ook niet echt onder de noemer DJs scharen. Het waren vooral vroeger echte producers. Daarom ook dat ze begonnen als een LIVE act, en niet als DJs. Neemt niet weg bas tegenwoordig wel een plaatje zou moeten kunnen overmixen.

Over het Mandy verhaal; ze heeft het wel niet geproduceerd, maar het is wel zeker 'haar' track. Als in dat die track aan de act gekoppeld is. Dat ze 'my' track zegt betekent niet dat ze het zelf heeft geproduceerd. Je moet de act als merk en de persoon erachter een beetje ontkoppeld zien, vooral tegenwoordig.

Afsluitend kan ik me goed uitvinden in een uitspraak die hier ooit gepost is; het is allemaal 'entertainment', en dat moet mijn inziens het doel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RaggaDrop, wat. een. plaat. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oja, YouTube videos betekent wel meer inkomsten dan Spotify als ik het goed begrepen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Afsluitend kan ik me goed uitvinden in een uitspraak die hier ooit gepost is; het is allemaal 'entertainment', en dat moet mijn inziens het doel zijn.

Rare, nietszeggende en tevens holle term. Het moet allemaal 'entertainment' zijn. Wat wil dat nu precies zeggen? Alles wat gelieerd is aan muziek is in zekere zin entertainment. Het gaat in dit geval juist om hoe je invulling geeft aan die entertainment, wat voor beeld je schept, hoe eerlijk je bent en het belangrijkste nog WIE die invulling geeft.

Zoals ik hierboven al schreef: als iemand niet zelf produceert en geen twee platen aan elkaar kan mixen noch een interessante tracklist kan opstellen. Voor welk entertainment betaal ik dan precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Enige wat ik kan bedenken is Mandy die regelmatig 'My track Raggadrop got x million views' maar die schrijft gewoon 'my' omdat je moeilijk kan schrijven 'Hard Driver's track Raggadrop got x million views'. 't is niet zo dat ze zelf 'vind' dat zij het geproduceerd heeft ofzo.

‘My track’ is inderdaad vrij logisch in deze context (hoewel je hetzelfde zou kunnen zeggen zonder de woorden ‘my track’, maar dan gaat het weer over specifieke bewoording zoals hierboven). Ik denk dat haar uitspraak over het ‘in de toekomst zelf producerlessen te willen geven’ iets treffender is. Zoiets kan naar mijn idee dus echt niet als je alles kant en klaar aangeleverd krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 15:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
RaggaDrop heeft ook meer dan 2 miljoen plays op spotify, dus zo gek zijn die yt views dan toch niet.

Edit: Zie nu dat het bijna 15 miljoen views heeft op Youtube, groter verschil dan ik eerst dacht. Maar goed zou er ook niet teveel achter zoeken. Views faken kan toch niet :P (ga ik vanuit)


Je kan alles faken op YouTube, views, subscribers, likes, overal zijn bots voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RaggaDrop kwam ook vrij hoog bij de gerelateerde video's te staan, ook wanneer je youtube op autoplay laat lopen komt 'ie al snel voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, evenals Gunz en Ran-D platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb die hele Raggadrop serieus nog nooit gehoord. Wil ik denk ik ook zo houden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik heb die hele Raggadrop serieus nog nooit gehoord. Wil ik denk ik ook zo houden. :P

Goed idee. Het zal je waarschijnlijk zeer tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 13:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

We hebben een nieuwe website, met daarop de eerste Primeshock merchandise! Super trots hierop :D
https://www.primeshocklive.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Primeshock schreef:
We hebben een nieuwe website..


Mooi overzichtelijke site, responsive werkt goed :thumbup: Is alleen nog wat traag maar dat komt denk ik door ze zware afbeeldingen en video's? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nosferatu op FB:

Citaat:

Lieve vrienden,

Gisterochtend omstreeks tien uur, ben ik een trotse eigenaar geworden van een donor nier.
Zielsgelukkig uiteraard, en alles is goed gegaan.

Geef me 1 à 2 maanden om te herstellen, dan zal ik daarna weer op de podia staan om jullie trommelvliezen te laten rammelen.

Erwin
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 16:20 
 
Hardtraxxer

Niels van Frequencerz is z'n ongeboren(?) kind Finn verloren, damn zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn dat wil je niet meemaken man! Zoë is zn vriendin/vrouw volgens mij. Jongentje heette Finn. Heel erg triest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Oef, word er wel even stil van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Niels van Frequencerz is z'n ongeboren(?) kind Finn verloren, damn zeg..


Heel triest dit.. Wens hem veel sterkte toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onwijs treurig om zoiets te moeten lezen. Moeilijke tijden voor Niels & Zoë..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poeh.. Ik zag dit net op fb, zeer heftig.
Ik wens hen veel sterkte toe!
Vorige  1 ... 2841, 2842, 2843, 2844, 2845, 2846, 2847 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen