Ik meen vanmiddag op Reddit te hebben gelezen dat hij twee maanden oud was. Tragisch dit, wens ze veel sterkte.wrote:Niels van Frequencerz is z'n ongeboren(?) kind Finn verloren, damn zeg..
Last edited by Pannenkoek on , edited 1 time in total.
Ik meen vanmiddag op Reddit te hebben gelezen dat hij twee maanden oud was. Tragisch dit, wens ze veel sterkte.wrote:Niels van Frequencerz is z'n ongeboren(?) kind Finn verloren, damn zeg..
Volgens mij was ze vanaf november ongeveer zwanger. Toen werd het ieder geval bekend gemaakt. Echt ontzettend triest en sneuwrote:Poeh.. Ik zag dit net op fb, zeer heftig.
Ik wens hen veel sterkte toe!
wrote:Geck-o meldt op facebook dat zijn Silver set met Wavolizer op Defqon 2018 snel te beluisteren is, dus gok dat er binnenkort meer sets vrijkomen!
wrote:Geck-o meldt op facebook dat zijn Silver set met Wavolizer op Defqon 2018 snel te beluisteren is, dus gok dat er binnenkort meer sets vrijkomen!
Tatanka & Activator op de Magenta!!!wrote:dus gok dat er binnenkort meer sets vrijkomen!
Zin in deze set. Was een prima binnenkomer op de zaterdag.wrote:Geck-o meldt op facebook dat zijn Silver set met Wavolizer op Defqon 2018 snel te beluisteren is, dus gok dat er binnenkort meer sets vrijkomen!

Update: Geck-o & Wavolizer vanavond vanaf 8 uur beschikbaar op Facebook.wrote:Geck-o meldt op facebook dat zijn Silver set met Wavolizer op Defqon 2018 snel te beluisteren is, dus gok dat er binnenkort meer sets vrijkomen!
Zeker gaaf voor hun maar waarom gaaf voor hardstyle? Zij zijn imo nou niet echt een goeie referentie voor de hardstylewrote:... Dat Tweekaz op de mainstage van Tomorrowland staan? Gaaf voor ze! En gaaf voor hardstyle in het algemeen.
Voor dat publiek wel. Denk niet dat mensen die voor hardstyle komen bij die stage staan. Als mensen hardstyle willen beleven gaan ze wel naar een stage van Q.wrote:Zeker gaaf voor hun maar waarom gaaf voor hardstyle? Zij zijn imo nou niet echt een goeie referentie voor de hardstylewrote:... Dat Tweekaz op de mainstage van Tomorrowland staan? Gaaf voor ze! En gaaf voor hardstyle in het algemeen.
Yes, vanavond 20:00 via deze link: View on Facebookwrote:Update: Geck-o & Wavolizer vanavond vanaf 8 uur beschikbaar op Facebook.wrote:Geck-o meldt op facebook dat zijn Silver set met Wavolizer op Defqon 2018 snel te beluisteren is, dus gok dat er binnenkort meer sets vrijkomen!
Zit wat in! Mee eenswrote:Voor dat publiek wel. Denk niet dat mensen die voor hardstyle komen bij die stage staan. Als mensen hardstyle willen beleven gaan ze wel naar een stage van Q.
Da Tweekaz is juist perfect voor dat publiek vol met buitenlanders.
Is hij nog relevant?wrote:... Jason Payne een label is gestart. Bron: z'n insta
Ik betwijfel ook of dit veel toevoegt aan de scenewrote:Is hij nog relevant?wrote:... Jason Payne een label is gestart. Bron: z'n insta
Komt heel erg over als, 'geen label wilt me hebben dus begin ik maar mijn eigen label om zo toch mijn muziek te kunnen releasen'.wrote:Ik betwijfel ook of dit veel toevoegt aan de scenewrote:Is hij nog relevant?wrote:... Jason Payne een label is gestart. Bron: z'n insta