Waarom een slap excuus? Misschien was de werkwijze helemaal niet handig hoe ze het nu doen. Je kan er weinig over zeggen als je niet weet hoe het nu gaat.Joey wrote:Ja vind dit ook maar een slap excuus. Misschien gewoon niet genoeg toffe nieuwe tracks uitgekomen/ingestuurd gekregen de afgelopen maand?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat staat er toch ook, ze willen alleen een show van hoge kwaliteit (dus te weinig kwaliteit producties ontvangen). De studio upgrade is niet de oorzaak van de absentie deze maand.Joey wrote:Ja vind dit ook maar een slap excuus. Misschien gewoon niet genoeg toffe nieuwe tracks uitgekomen/ingestuurd gekregen de afgelopen maand?
Weer lekker iets om je mee druk te maken waarom hard with style er een maand niet is 
autisten gaan autistenNuracore wrote:Weer lekker iets om je mee druk te maken waarom hard with style er een maand niet is
Cringy outdated meme is cringe.fflkkr wrote:autisten gaan autistenNuracore wrote:Weer lekker iets om je mee druk te maken waarom hard with style er een maand niet is
haha jaBroken Balance wrote:Cringy outdated meme is cringe.fflkkr wrote:autisten gaan autistenNuracore wrote:Weer lekker iets om je mee druk te maken waarom hard with style er een maand niet is
De zoon van Frontliner, Storm heet! Storm Drooger wordt het dan 
Dan kun je beter Storm heten dan Was.
zal wel leuk zijn als hij dan in een glas water gaat zitten.DonnyD wrote:De zoon van Frontliner, Storm heet! Storm Drooger wordt het dan
Parvuz wrote:Dan kun je beter Storm heten dan Was.
Ja of condens... Maar onderschat die man niet, wat niet is kan nog komen!Parvuz wrote:Dan kun je beter Storm heten dan Was.
Nee in de sneeuw.The Ace of Bass wrote:zal wel leuk zijn als hij dan in een glas water gaat zitten.DonnyD wrote:De zoon van Frontliner, Storm heet! Storm Drooger wordt het dan
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Parvuz wrote:Dan kun je beter Storm heten dan Was.
Unite Records keert terug!
View on YouTube
Hoop stiekem dat The R3belz hierop ook nieuwe tracks ten gehore brengt.
View on YouTube
Hoop stiekem dat The R3belz hierop ook nieuwe tracks ten gehore brengt.
Scooter en Noisecontrollers mogelijk met een collab gaan komen
Bron: instagram van NC
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
The fuckkbm_ wrote:Scooter en Noisecontrollers mogelijk met een collab gaan komen![]()
Zo verassend is het niet, NC heeft een aantal remixes gemaakt voor hem plus volgens mij ook gewoon goed contact.Pedaalemre wrote:The fuckkbm_ wrote:Scooter en Noisecontrollers mogelijk met een collab gaan komen![]()
Bron: instagram van NC![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er uit komt.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Bedoel meer het feit dat NC met dat soort acts samenwerkt.
Laatst ook al via Twitter een bash gooien naar acts die geghost worden (en ten eerste zelf Kasparov/Pavo ghosten), en nu samen gaan werken met zo'n circusact waarbij al hun succes gejat van/gebaseerd op anderen is.
Laatst ook al via Twitter een bash gooien naar acts die geghost worden (en ten eerste zelf Kasparov/Pavo ghosten), en nu samen gaan werken met zo'n circusact waarbij al hun succes gejat van/gebaseerd op anderen is.
Move Your Ass, en verder?NC heeft een aantal remixes gemaakt voor hem
Nvm, was even in de war met Brooklyn Bounce
Bij NC niet dan?Pedaalemre wrote:zo'n circusact waarbij al hun succes gejat van/gebaseerd op anderen is.
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Weet nou nog steeds niet of dat een grapje was of niet? Volgens mij heb ik NC nog nooit ergens zo'n harde negatieve mening over zien geven.Pedaalemre wrote:Laatst ook al via Twitter een bash gooien naar acts die geghost worden (en ten eerste zelf Kasparov/Pavo ghosten), en nu samen gaan werken met zo'n circusact waarbij al hun succes gejat van/gebaseerd op anderen is.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nee was geen grapje, ff opzoeken.TiMOTHYb wrote:Weet nou nog steeds niet of dat een grapje was of niet? Volgens mij heb ik NC nog nooit ergens zo'n harde negatieve mening over zien geven.Pedaalemre wrote:Laatst ook al via Twitter een bash gooien naar acts die geghost worden (en ten eerste zelf Kasparov/Pavo ghosten), en nu samen gaan werken met zo'n circusact waarbij al hun succes gejat van/gebaseerd op anderen is.
Edit:
Toen zei ik@Noisecontroller
Damn ghost-produced acts are embarrasing....
21:07 - 6 nov. 2018
En hij reageert metYou ghosted for Pavo, Kasparov, are they embarassing too?
En ikWhen did i talk bad about ghostproducing?
En hij'ghostproduced acts are embarassing' is meant positively?
En ikDifference between ghostproduced and ghostproducing.
En hijSo ghostproducing is fine, but getting ghostproduced is embarassing? Fuck man, makes 0 sense at all. It's like a car salesman saying people who buy cars are embarassing.
Vond 't maar een rare uitspraak. Grootste deel dat geghost wordt claimt echt niet dat zij zelf de tracks hebben gemaakt. En dan had ie moeten typen 'ghostproduced acts that claim they made their tracks themselves are embarassing' ipv zo generaliserend.If the one who buys the car goes around saying he made the car. Or act like it. Yes thats embarrasing to me. Just my opinion sunshine
Haha oké.. selectieve verontwaardiging much dan inderdaad. Ik moet wel zeggen dat je na verloop van tijd gewoon aan die onzin went. Wat ik pas écht zonde vind, is het boeken van geghoste acts die ook nog niet kunnen of willen draaien. Dan betaal je als klant dus echt uitsluitend voor iemand z'n gezicht of marketingcampagne. Vond deze reactie heerlijk treffend, geldt voor 99% van het volk dat tegenwoordig de stages vult.
Intens jammer dat een bombastische muziekstijl als hardstyle zo bedroevend slecht live uitgevoerd wordt. Dat terwijl de mogelijkheden na digitalisering echt eindeloos zijn, echter de acts er - inderdaad - alleen maar luier op zijn geworden.Inno wrote:Het was live al niet heel prettig. Het jammere is, de gemiddelde feestganger in beschonken of verdoofde toestand stoort zich er niet genoeg aan en de artiesten weten dit ondertussen. Ze worden ontzettend lui. Het beroep DJ is echt een grote grap aan het worden, je hoeft er niks meer voor te kunnen, als je weet waar de play en cue knop zitten en snapt hoe je het BPM wat in je scherm staat met een schuifje gelijk kan zetten ben je er al.
Last edited by TiMOTHYb on 24 Jan 2019 11:43, edited 1 time in total.
Hij kon het eerst beter brengen, echter, wat hij uiteindelijk zegt gewoon 100% mee eens.