Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Joey wrote:Ja vind dit ook maar een slap excuus. Misschien gewoon niet genoeg toffe nieuwe tracks uitgekomen/ingestuurd gekregen de afgelopen maand?
Waarom een slap excuus? Misschien was de werkwijze helemaal niet handig hoe ze het nu doen. Je kan er weinig over zeggen als je niet weet hoe het nu gaat.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Joey wrote:Ja vind dit ook maar een slap excuus. Misschien gewoon niet genoeg toffe nieuwe tracks uitgekomen/ingestuurd gekregen de afgelopen maand?
Dat staat er toch ook, ze willen alleen een show van hoge kwaliteit (dus te weinig kwaliteit producties ontvangen). De studio upgrade is niet de oorzaak van de absentie deze maand.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 31 minutes ago
Weer lekker iets om je mee druk te maken waarom hard with style er een maand niet is :P
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Nuracore wrote:Weer lekker iets om je mee druk te maken waarom hard with style er een maand niet is :P
autisten gaan autisten
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
fflkkr wrote:
Nuracore wrote:Weer lekker iets om je mee druk te maken waarom hard with style er een maand niet is :P
autisten gaan autisten
Cringy outdated meme is cringe.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:
fflkkr wrote:
autisten gaan autisten
Cringy outdated meme is cringe.
haha ja
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
De zoon van Frontliner, Storm heet! Storm Drooger wordt het dan :x
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Dan kun je beter Storm heten dan Was.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
DonnyD wrote:De zoon van Frontliner, Storm heet! Storm Drooger wordt het dan :x
zal wel leuk zijn als hij dan in een glas water gaat zitten.
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Parvuz wrote:Dan kun je beter Storm heten dan Was.
:lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ja of condens... Maar onderschat die man niet, wat niet is kan nog komen!
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
The Ace of Bass wrote:
DonnyD wrote:De zoon van Frontliner, Storm heet! Storm Drooger wordt het dan :x
zal wel leuk zijn als hij dan in een glas water gaat zitten.
Nee in de sneeuw.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Unite Records keert terug!

View on YouTube

Hoop stiekem dat The R3belz hierop ook nieuwe tracks ten gehore brengt.
Hardtraxxer
476 posts member since 2016
Scooter en Noisecontrollers mogelijk met een collab gaan komen :corn:

Bron: instagram van NC
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
kbm_ wrote:Scooter en Noisecontrollers mogelijk met een collab gaan komen :corn:

The fuck :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 31 minutes ago
Pedaalemre wrote:
kbm_ wrote:Scooter en Noisecontrollers mogelijk met een collab gaan komen :corn:

The fuck :lol: :lol:
Zo verassend is het niet, NC heeft een aantal remixes gemaakt voor hem plus volgens mij ook gewoon goed contact.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er uit komt.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Bedoel meer het feit dat NC met dat soort acts samenwerkt.

Laatst ook al via Twitter een bash gooien naar acts die geghost worden (en ten eerste zelf Kasparov/Pavo ghosten), en nu samen gaan werken met zo'n circusact waarbij al hun succes gejat van/gebaseerd op anderen is.
NC heeft een aantal remixes gemaakt voor hem
Move Your Ass, en verder?
Hardtraxx Veteran
last seen 31 minutes ago
Nvm, was even in de war met Brooklyn Bounce
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 14 hours ago
Pedaalemre wrote:zo'n circusact waarbij al hun succes gejat van/gebaseerd op anderen is.
Bij NC niet dan? :whistle:

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pedaalemre wrote:Laatst ook al via Twitter een bash gooien naar acts die geghost worden (en ten eerste zelf Kasparov/Pavo ghosten), en nu samen gaan werken met zo'n circusact waarbij al hun succes gejat van/gebaseerd op anderen is.
Weet nou nog steeds niet of dat een grapje was of niet? Volgens mij heb ik NC nog nooit ergens zo'n harde negatieve mening over zien geven. :lol:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
TiMOTHYb wrote:
Pedaalemre wrote:Laatst ook al via Twitter een bash gooien naar acts die geghost worden (en ten eerste zelf Kasparov/Pavo ghosten), en nu samen gaan werken met zo'n circusact waarbij al hun succes gejat van/gebaseerd op anderen is.
Weet nou nog steeds niet of dat een grapje was of niet? Volgens mij heb ik NC nog nooit ergens zo'n harde negatieve mening over zien geven. :lol:
Nee was geen grapje, ff opzoeken.

Edit:
@Noisecontroller

Damn ghost-produced acts are embarrasing....

21:07 - 6 nov. 2018
Toen zei ik
You ghosted for Pavo, Kasparov, are they embarassing too?
En hij reageert met
When did i talk bad about ghostproducing?
En ik
'ghostproduced acts are embarassing' is meant positively?
En hij
Difference between ghostproduced and ghostproducing.
En ik
So ghostproducing is fine, but getting ghostproduced is embarassing? Fuck man, makes 0 sense at all. It's like a car salesman saying people who buy cars are embarassing.
En hij
If the one who buys the car goes around saying he made the car. Or act like it. Yes thats embarrasing to me. Just my opinion sunshine
Vond 't maar een rare uitspraak. Grootste deel dat geghost wordt claimt echt niet dat zij zelf de tracks hebben gemaakt. En dan had ie moeten typen 'ghostproduced acts that claim they made their tracks themselves are embarassing' ipv zo generaliserend.
Donateur
last seen Aug 2024
Haha oké.. selectieve verontwaardiging much dan inderdaad. Ik moet wel zeggen dat je na verloop van tijd gewoon aan die onzin went. Wat ik pas écht zonde vind, is het boeken van geghoste acts die ook nog niet kunnen of willen draaien. Dan betaal je als klant dus echt uitsluitend voor iemand z'n gezicht of marketingcampagne. Vond deze reactie heerlijk treffend, geldt voor 99% van het volk dat tegenwoordig de stages vult.
Inno wrote:Het was live al niet heel prettig. Het jammere is, de gemiddelde feestganger in beschonken of verdoofde toestand stoort zich er niet genoeg aan en de artiesten weten dit ondertussen. Ze worden ontzettend lui. Het beroep DJ is echt een grote grap aan het worden, je hoeft er niks meer voor te kunnen, als je weet waar de play en cue knop zitten en snapt hoe je het BPM wat in je scherm staat met een schuifje gelijk kan zetten ben je er al.
Intens jammer dat een bombastische muziekstijl als hardstyle zo bedroevend slecht live uitgevoerd wordt. Dat terwijl de mogelijkheden na digitalisering echt eindeloos zijn, echter de acts er - inderdaad - alleen maar luier op zijn geworden.
Last edited by TiMOTHYb on 24 Jan 2019 11:43, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hij kon het eerst beter brengen, echter, wat hij uiteindelijk zegt gewoon 100% mee eens.
Donateur
last seen Aug 2024
Broken Balance wrote:Hij kon het eerst beter brengen, echter, wat hij uiteindelijk zegt gewoon 100% mee eens.
Ja vreselijk eens, maar vervolgens samenwerken met Scooter is van het niveau frikandellen eten terwijl je zegt dat je vega bent.