Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2830, 2831, 2832, 2833, 2834, 2835, 2836 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker een toffe podcast! Fris en echt van toegevoegde waarde!
Alleen ik zou het in het Nederlands doen en dan Engels ondertitelen... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 15:36 
 
Hardtraxxer

Leuke podcast. Ga ik zeker volgen. Weet niet of zij hier meelezen (zal wel niet). Als het evt. mogelijk is dat deze ook in Apple podcast en/of SoundCloud komt, zou het helemaal mooi zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook begonnen met luisteren. Stoor me zeker niet aan het Engels. Spreken het prima imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Leuke podcast. Ga ik zeker volgen. Weet niet of zij hier meelezen (zal wel niet). Als het evt. mogelijk is dat deze ook in Apple podcast en/of SoundCloud komt, zou het helemaal mooi zijn.


Zag op Facebook voorbij komen dat ze hem op Spotify wouden krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Leuke podcast. Ga ik zeker volgen. Weet niet of zij hier meelezen (zal wel niet). Als het evt. mogelijk is dat deze ook in Apple podcast en/of SoundCloud komt, zou het helemaal mooi zijn.


Wellicht een idee om dit als comment op youtube te plaatsen gezien ze aangegeven hebben dat ze zouden proberen alle comments te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 03:31 
 
Hardtraxxer

LV1 schreef:
wolbie schreef:
Leuke podcast. Ga ik zeker volgen. Weet niet of zij hier meelezen (zal wel niet). Als het evt. mogelijk is dat deze ook in Apple podcast en/of SoundCloud komt, zou het helemaal mooi zijn.


Wellicht een idee om dit als comment op youtube te plaatsen gezien ze aangegeven hebben dat ze zouden proberen alle comments te lezen.


Bij deze gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Zeker een toffe podcast! Fris en echt van toegevoegde waarde!
Alleen ik zou het in het Nederlands doen en dan Engels ondertitelen... :whistle:


Ondertitelen van zo'n podcast kost moeilijk veel tijd. En op deze manier kan iedereen het volgen, ook zonder beeld. Prima beslissing dus imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
kbm_ schreef:
Zeker een toffe podcast! Fris en echt van toegevoegde waarde!
Alleen ik zou het in het Nederlands doen en dan Engels ondertitelen... :whistle:


Ondertitelen van zo'n podcast kost moeilijk veel tijd. En op deze manier kan iedereen het volgen, ook zonder beeld. Prima beslissing dus imo :)


Ja mee eens. Zo had ik het niet bekeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.. W&W en Armin van Buuren een plaat hebben gemaakt wat wel wat (early) hardstyle invloeden heeft? :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
.. W&W en Armin van Buuren een plaat hebben gemaakt wat wel wat (early) hardstyle invloeden heeft? :)



Tja, armin van buuren heeft vroeger ook nog op Qlimax gestaan in de jonge jaren van hardstyle, dus aan de ene kant verbaast het me niet, maar aan de andere kant wel aangezien hij een sound van 17-18 jaar terugbrengt tot mijn grote vreugde! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 08:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
fflkkr schreef:
.. W&W en Armin van Buuren een plaat hebben gemaakt wat wel wat (early) hardstyle invloeden heeft? :)



Tja, armin van buuren heeft vroeger ook nog op Qlimax gestaan in de jonge jaren van hardstyle, dus aan de ene kant verbaast het me niet, maar aan de andere kant wel aangezien hij een sound van 17-18 jaar terugbrengt tot mijn grote vreugde! :clap:


Maar, toen was het nog gewoon Hard Trance wat ze daar draaiden, van hardstyle was toen nog helemaal geen sprake ^^
Wat een top feest was dat trouwens (L)

Hele gave plaat! Je merkt echt dat de grote namen het publiek een beetje klaarstomen voor Hardstyle. Ik kijk uit naar de line up voor Tomorrowland mainstage aankomend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 09:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Hele gave plaat! Je merkt echt dat de grote namen het publiek een beetje klaarstomen voor Hardstyle. Ik kijk uit naar de line up voor Tomorrowland mainstage aankomend jaar!

Hoe bedoel je dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
kbm_ schreef:
Hele gave plaat! Je merkt echt dat de grote namen het publiek een beetje klaarstomen voor Hardstyle. Ik kijk uit naar de line up voor Tomorrowland mainstage aankomend jaar!

Hoe bedoel je dit?

Hogere BPM, invloeden van hardstyle.. denk dat hij platen bedoelt wat een beetje tussen house en hardstyle in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 09:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik denk niet dat deze artiesten met die nummers de insteek hebben om mensen te laten wennen aan hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
ik denk niet dat deze artiesten met die nummers de insteek hebben om mensen te laten wennen aan hardstyle


Denk dat vorig jaar op Tomorrowland elke DJ na 20:00 afsloot met Hardstyle op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:

Maar, toen was het nog gewoon Hard Trance wat ze daar draaiden, van hardstyle was toen nog helemaal geen sprake ^^
Wat een top feest was dat trouwens (L)

Hele gave plaat! Je merkt echt dat de grote namen het publiek een beetje klaarstomen voor Hardstyle. Ik kijk uit naar de line up voor Tomorrowland mainstage aankomend jaar!


Veteraan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
kbm_ schreef:
Hele gave plaat! Je merkt echt dat de grote namen het publiek een beetje klaarstomen voor Hardstyle. Ik kijk uit naar de line up voor Tomorrowland mainstage aankomend jaar!

Hoe bedoel je dit?



Nu de EDM echt wel over is merk je toch dat er een nieuwe 'mainstream' style gezocht wordt om dit soort mainstages op te vullen. Steeds vaker hoor je Hardstyle voorbij komen. Ik denk dat Hardstyle best wel eens the 'next big thing' kan worden bij het grote publiek :) Puur suggestief natuurlijk, maar de trend is wel degelijk zichtbaar!

Wat betreft Tomorrowland, dit feest is zó toonaangevend, de wereld kijkt mee! En er werd echt heel veel Hardstyle gedraaid afgelopen jaar! Timmy Trumpet, Coone, Hardwell (zelfs afsluiten met Hardcore)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
kbm_ schreef:

Maar, toen was het nog gewoon Hard Trance wat ze daar draaiden, van hardstyle was toen nog helemaal geen sprake ^^
Wat een top feest was dat trouwens (L)

Hele gave plaat! Je merkt echt dat de grote namen het publiek een beetje klaarstomen voor Hardstyle. Ik kijk uit naar de line up voor Tomorrowland mainstage aankomend jaar!


Veteraan!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
paperclip schreef:
kbm_ schreef:
Hele gave plaat! Je merkt echt dat de grote namen het publiek een beetje klaarstomen voor Hardstyle. Ik kijk uit naar de line up voor Tomorrowland mainstage aankomend jaar!

Hoe bedoel je dit?



Nu de EDM echt wel over is merk je toch dat er een nieuwe 'mainstream' style gezocht wordt om dit soort mainstages op te vullen. Steeds vaker hoor je Hardstyle voorbij komen. Ik denk dat Hardstyle best wel eens the 'next big thing' kan worden bij het grote publiek :) Puur suggestief natuurlijk, maar de trend is wel degelijk zichtbaar!

Wat betreft Tomorrowland, dit feest is zó toonaangevend, de wereld kijkt mee! En er werd echt heel veel Hardstyle gedraaid afgelopen jaar! Timmy Trumpet, Coone, Hardwell (zelfs afsluiten met Hardcore)


Nou is Coone een hardstyle act, dus dat hij hardstyle draait kan niet echt een verrassing zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
paperclip schreef:
ik denk niet dat deze artiesten met die nummers de insteek hebben om mensen te laten wennen aan hardstyle


Denk dat vorig jaar op Tomorrowland elke DJ na 20:00 afsloot met Hardstyle op de main

Dit heeft te maken met de track keuze om af te sluiten met een banger. Niet om publiek aan hardstyle te laten 'wennen'.

Als een hardstyle artiest afsluit met hardcore doet hij of zij dat toch niet met de gedacht: "zeg jongens, jullie moeten meer wennen aan het genre hardcore"
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 00:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
ErikZ schreef:
paperclip schreef:
ik denk niet dat deze artiesten met die nummers de insteek hebben om mensen te laten wennen aan hardstyle


Denk dat vorig jaar op Tomorrowland elke DJ na 20:00 afsloot met Hardstyle op de main

Dit heeft te maken met de track keuze om af te sluiten met een banger. Niet om publiek aan hardstyle te laten 'wennen'.

Als een hardstyle artiest afsluit met hardcore doet hij of zij dat toch niet met de gedacht: "zeg jongens, jullie moeten meer wennen aan het genre hardcore"


Inderdaad, beetje biased? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
.. W&W en Armin van Buuren een plaat hebben gemaakt wat wel wat (early) hardstyle invloeden heeft? :)



Leuke melodie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel boeiende docu nu op NPO2 over een 42 jarige gabber die graag klassiek piano speler wil worden.
Moeite waard om (terug) te kijken :thumbup:

https://www.2doc.nl/documentaires/serie ... ognum.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 00:40 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Wel boeiende docu nu op NPO2 over een 42 jarige gabber die graag klassiek piano speler wil worden.
Moeite waard om (terug) te kijken :thumbup:

https://www.2doc.nl/documentaires/serie ... ognum.html


Niet meer beschikbaar helaas!
Vorige  1 ... 2830, 2831, 2832, 2833, 2834, 2835, 2836 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen