Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2829, 2830, 2831, 2832, 2833, 2834, 2835 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:29 
 
Hardtraxxer

Ik snap oprecht niet waarom een artiest als headhunterz zich hier zo mee bezighoudt. Hij zou toch “humble” terug komen in de hardstyle scène? Dan heb je als artiest al zo weinig tijd om productief aan je muziek te werken en dan ga je je bezighouden met dit soort discussies. Sterker nog hij wijdt ook nog eens de productie van een hardstyle plaat aan een relletje op social media.

Ach misschien moet ik de schuld maar eens bij mezelf zoeken; ik klik ook steeds op dit soort discussies en heb nou niet het idee dat artiesten minder populair worden. Dan nog; jammer als blijkt dat dit soort buzz nodig is om populariteit te verhogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Just88 schreef:
Ik snap oprecht niet waarom een artiest als headhunterz zich hier zo mee bezighoudt. Hij zou toch “humble” terug komen in de hardstyle scène? Dan heb je als artiest al zo weinig tijd om productief aan je muziek te werken en dan ga je je bezighouden met dit soort discussies. Sterker nog hij wijdt ook nog eens de productie van een hardstyle plaat aan een relletje op social media.

Ach misschien moet ik de schuld maar eens bij mezelf zoeken; ik klik ook steeds op dit soort discussies en heb nou niet het idee dat artiesten minder populair worden. Dan nog; jammer als blijkt dat dit soort buzz nodig is om populariteit te verhogen.


''Rellen in de hel want in de hemel is geen Hardstyle!!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat de essentie van dit topic nu een beetje weg is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Maak gewoon een Hardtraxx leden vs DJ's Fittie Topic, klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er kan weer gestemd worden voor de Q-Dance Top 100!
https://www.q-dance.com/en/top100
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dit is het wist je dat topic, niet het speculatie topic.


We hebben alleen een Q-Dance Speculatie topic dus ik heb het hier maar ingezet bij gebrek aan beter :D

Pedaalemre schreef:
Maak gewoon een Hardtraxx leden vs DJ's Fittie Topic, klaar.


Juist :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoveel aandacht besteden ze er toch ook niet aan?
Ze zien iets dat waarschijnlijk niet klopt en zetten het in een story. Dat is zo gepiept en is grappig voor je volgers. Jullie zoeken er teveel achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Zoveel aandacht besteden ze er toch ook niet aan?
Ze zien iets dat waarschijnlijk niet klopt en zetten het in een story. Dat is zo gepiept en is grappig voor je volgers. Jullie zoeken er teveel achter


Daar heb je denk ik wel gelijk in. Maar blijf het vaag vinden dat ze de post van BB erbij pakken omdat ie juist niet aanvallend overkwam. Vraag me af hoe ze het hebben geïnterpreteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal leuk ja maar dat haters gonna hate is wel echt om te kotsen.

Hoezo haters? Volgens mij is het overgrote deel op't forum hier fan van Sound Rush en/of Headhunterz en speculeren we alleen over een eventuele constructie tussen die 2. Of die er nou is of niet, niks mis mee toch? Maar wie haat er nou precies? :lol:

En dan wel doodleuk op Instagram ons hier afschilderen als een groepje gefrustreerde kleuters/haters (terwijl er vrij actief meegelezen wordt (door veel artiesten overigens)) maar niet de ballen te hebben eens een keertje in te loggen en wat nuttigs te posten. Neh joh lekker screenshotten een 'hatersgonnahate' erbij zetten dan ben je goed bezig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Aan de ene kant denk ik dat artiesten als HHZ gedurende hun carriere al zoveel stront hebben gelezen op het internet dat ze er ondertussen ook wel klaar mee zijn, aan de andere kant vind ik dit idd een vrij beschaafde discussie en hoe HHZ het nu in z'n story zet met 750k volgers wordt BB veel te negatief afgeschilderd ja. Voelt nu alsof HHZ zich te goed voelt om hier op z'n HT account (die die ook heeft) inhoudelijk op te reageren maar wel in een story met zo'n groot bereik ff uithalen. Aan de andere kant snap ik dan ook weer dat hij zich niet voor elk roddeltje op internet zou moeten verantwoorden. Dit fuckt met mijn brein, weet niet zo goed wat ervan te vinden :lol:

Wat ik wel vind is dat dat 'haters' echt overused is. Ik zie in dit geval hier echt geen haat, enkel wat losse aannames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoveel artiesten kunnen gewoon reageren(en doen dat ook!) als ze het ergens niet mee eens zijn. Waarom HHZ en SR dan zonodig iets uit zijn verband moeten rukken voor een groot instagram-publiek is me dan een raadsel. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Aan de andere kant snap ik dan ook weer dat hij zich niet voor elk roddeltje op internet zou moeten verantwoorden. Dit fuckt met mijn brein, weet niet zo goed wat ervan te vinden :lol:

Je hoeft ook niet elk roddeltje in je instastory te plaatsen. Uiteraard kun je het gewoon compleet langs je heen laten gaan, maar als je toch besluit om er aandacht aan te geven, dan lijkt het me handiger (ook voor hemzelf) om een inhoudelijke reactie te geven in dit topic in plaats van dit zo enorm uit te vergroten (en dit daarmee, zoals eerder gezegd, ook een veel groter bereik te geven). Hele aparte gang van zaken dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ja heb je ook gelijk in. Als je niet hier inhoudelijk wil reageren waarom dan wel zo'n insta story doen als je weet dat je daarmee honderdduizenden mensen bereikt en er nu veel meer negatieve lading op legt dan de discussie oorspronkelijk bevatte. Bij RR snapte ik het nog omdat dat echt een steek onderwater was maar deze discussie was vrij beschaafd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mocht Heady ook dit posten:

Hoi mam :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Heady zoveel aandacht geeft aan een hardstyleforum, betekent het dan dat hij ein-de-lijk terug is?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hoezo haters? Volgens mij is het overgrote deel op't forum hier fan van Sound Rush en/of Headhunterz en speculeren we alleen over een eventuele constructie tussen die 2. Of die er nou is of niet, niks mis mee toch? Maar wie haat er nou precies?

En dan wel doodleuk op Instagram ons hier afschilderen als een groepje gefrustreerde kleuters/haters (terwijl er vrij actief meegelezen wordt (door veel artiesten overigens)) maar niet de ballen te hebben eens een keertje in te loggen en wat nuttigs te posten. Neh joh lekker screenshotten een 'hatersgonnahate' erbij zetten dan ben je goed bezig.


Exact dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met ULTIMO in deze zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gwn nie hate!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Geloofsgekkies slaan weer eens door :lol:

https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/ ... ~a607743f/


Gewoon lekker eindigen met Satana
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Geloofsgekkies slaan weer eens door :lol:

https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/ ... ~a607743f/


Gewoon lekker eindigen met Satana


Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



NIeuwe podcast van DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 22:14 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Als Heady zoveel aandacht geeft aan een hardstyleforum, betekent het dan dat hij ein-de-lijk terug is?!


xd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:


NIeuwe podcast van DBSTF.


Net helemaal af geluisterd, leuk concept! Ben benieuwd naar de volgende aflevering, vind dit soort podcasts altijd wel leuk om te luisteren. Heb ook het idee dat ze hier lekker zichzelf zijn en met dit concept over vanalles (eerlijk) willen praten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 15:49 
 
Hardtraxxer

Die socials van Sound Rush zijn zo verschrikkelijk cringe altijd man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 01:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet concept idd die podcast van DBSTF.
Geen moment mee verveeld! :thumbsup:
Vorige  1 ... 2829, 2830, 2831, 2832, 2833, 2834, 2835 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen