Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2831, 2832, 2833, 2834, 2835, 2836, 2837 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imation schreef:
hurricane schreef:
Wel boeiende docu nu op NPO2 over een 42 jarige gabber die graag klassiek piano speler wil worden.
Moeite waard om (terug) te kijken :thumbup:

https://www.2doc.nl/documentaires/serie ... ognum.html


Niet meer beschikbaar helaas!

Ook niet via je tv met gemist? Denk dat hij vast wel ergens online gaat komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 09:38 
 
Hardtraxxer

paperclip schreef:
ErikZ schreef:
paperclip schreef:
ik denk niet dat deze artiesten met die nummers de insteek hebben om mensen te laten wennen aan hardstyle


Denk dat vorig jaar op Tomorrowland elke DJ na 20:00 afsloot met Hardstyle op de main

Dit heeft te maken met de track keuze om af te sluiten met een banger. Niet om publiek aan hardstyle te laten 'wennen'.

Als een hardstyle artiest afsluit met hardcore doet hij of zij dat toch niet met de gedacht: "zeg jongens, jullie moeten meer wennen aan het genre hardcore"

En gewoon omdat de EDM DJ's van tegenwoordig (bepaalde) hardstyle ook gewoon leuk vinden, zien dat het enorm populair is, en een plaatje in hun set willen draaien (al dan niet van bevriende hardstyle artiesten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
paperclip schreef:
kbm_ schreef:
Hele gave plaat! Je merkt echt dat de grote namen het publiek een beetje klaarstomen voor Hardstyle. Ik kijk uit naar de line up voor Tomorrowland mainstage aankomend jaar!

Hoe bedoel je dit?



Nu de EDM echt wel over is merk je toch dat er een nieuwe 'mainstream' style gezocht wordt om dit soort mainstages op te vullen. Steeds vaker hoor je Hardstyle voorbij komen. Ik denk dat Hardstyle best wel eens the 'next big thing' kan worden bij het grote publiek :) Puur suggestief natuurlijk, maar de trend is wel degelijk zichtbaar!

Wat betreft Tomorrowland, dit feest is zó toonaangevend, de wereld

kijkt mee! En er werd echt heel veel Hardstyle gedraaid afgelopen jaar! Timmy Trumpet, Coone, Hardwell (zelfs afsluiten met Hardcore)


Je hebt hier wel degelijk gelijk in. Ik heb een aantal jaar gewerkt in de future house scene en je ziet echt dat er met name aan de bigroom kant van house echt naar iets nieuws gezocht wordt omdat de oude stijl gaat vervelen. De nieuwe grote opkomende genres zijn vooral Psytrance en in iets mindere mate Hardstyle en Trance. Het is leuk dat deze 'oude' genres terugkeren naar de mainstages, maar ik mag toch hopen dat het niet plat wordt geproduceerd door ongetalenteerde producers die er snel geld mee willen verdienen, zoals bij bijna alle genres in de elektronische muziek nu is gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou gewoon fijn zijn als hardstyle van dat soort podia wegblijft, hoe gaaf dat ook eruit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al die hardstyle parodieën (van jebroer en consorten) en het behalen van grote podia is in mijn ogen een verontrustende ontwikkeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 17:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Al die hardstyle parodieën (van jebroer en consorten) en het behalen van grote podia is in mijn ogen een verontrustende ontwikkeling


Valt wel mee, dat scharen ze allemaal onder freestyle dus daar hoor je niet zo veel last van te hebben buiten je locale kroeg om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Freestyle is inderdaad een mooie prullenbak hiervoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het fijne aan hokjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 17:23 
 
Hardtraxx Crew

Atmozfears heeft een FL Studio project weggegeven (gaat om het project van The Harvest) omdat iemand zn sounds/projecten weer loopt te verkopen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd die volgepompte projecten van hem :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 23:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Gvd die volgepompte projecten van hem :drool:

Heb d'r alleen geen klote aan want 75% van zijn plugins heb ik niet eens haha, dus echt zien hoe hij z'n EQ'ing of reverb enzo doet kan ik nu niet helaas.

Hoop er evengoed wel het een en ander van te kunnen leren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Please give a warm welcome to the newest member of our WE R family ANDY SVGE. Known for his edgy tracks and mesmerizing melodies he’s ready to go full force with his new music. His first release is at hand as he drops Better Off Alone next Monday!


Bron: WE R Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Citaat:
Please give a warm welcome to the newest member of our WE R family ANDY SVGE. Known for his edgy tracks and mesmerizing melodies he’s ready to go full force with his new music. His first release is at hand as he drops Better Off Alone next Monday!


Bron: WE R Facebook


Goede aanwinst voor ze, vind hem al jaren een ondergewaardeerde producer die na Gravity hele goede platen heeft voortgebracht, beetje jammer dat ie nog steeds wordt afgeschilderd als een one hit wonder. Misschien dat ie bij dit label van dat imago af kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

... Bfront en myst aan een collab zijn begonnen. Kan alleen maar goud worden :loving:

Bron: instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 01:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

VliegendeBamischijf schreef:
DonnyD schreef:
Citaat:
Please give a warm welcome to the newest member of our WE R family ANDY SVGE. Known for his edgy tracks and mesmerizing melodies he’s ready to go full force with his new music. His first release is at hand as he drops Better Off Alone next Monday!


Bron: WE R Facebook


Goede aanwinst voor ze, vind hem al jaren een ondergewaardeerde producer die na Gravity hele goede platen heeft voortgebracht, beetje jammer dat ie nog steeds wordt afgeschilderd als een one hit wonder. Misschien dat ie bij dit label van dat imago af kan komen.


Ik vond de platen van wave Rider ook altijd wel lekker idd. Hopen dat hij wat meer waardering krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

^^
Danny Phantom schreef:
... Bfront en myst aan een collab zijn begonnen. Kan alleen maar goud worden :loving:

Bron: instagram


Eindelijk! :worship: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 16:26 
 
Hardtraxxer

Gisteren 6 mensen (5 kinderen van 14-16 jaar en 1 moeder van 39) overleden door een pepperspray incident in Italië, vergelijkbaar met wat er op Qlimax (en andere evenementen) is gebeurd.
https://www.theguardian.com/world/2018/ ... -corinaldo

TLDR: Iemand gooit/sprayt pepperspray in het publiek, mensen willen vluchten. Dichtstbijzijnde nooduitgang was gesloten. Drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar heb je dan een nooduitgang voor, wat een zooitje zeg. Onwijs triest dat zoiets kan gebeuren.. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 09:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alweer een groot Hardstyle feest in Australië slecht in het nieuws:
https://nos.nl/artikel/2262663-een-dode ... ydney.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Alweer een groot Hardstyle feest in Australië slecht in het nieuws:
https://nos.nl/artikel/2262663-een-dode ... ydney.html


18.000 man en maar 4 mensen oppakken met drugs. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 12:45 
 
Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
Vitality schreef:
Alweer een groot Hardstyle feest in Australië slecht in het nieuws:
https://nos.nl/artikel/2262663-een-dode ... ydney.html


18.000 man en maar 4 mensen oppakken met drugs. :whistle:


4 opgepakt voor de verkoop van, staat niks over hoeveel zijn opgepakt voor bezit. Wel slechte zaak verder, de problemen zitten volgens mij in de cultuur daar maar de regering zal het de organisatie en hardstyle feesten in het algemeen wel weer kwalijk nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Alweer een groot Hardstyle feest in Australië slecht in het nieuws:
https://nos.nl/artikel/2262663-een-dode ... ydney.html

Klote voor de betrokkenen en klote voor de organisatie!
Ze zullen er mss wel problemen mee krijgen (zelfde domme gouveneurs wijf als bij Defqon) maar ik hoop t niet.
Vind t best wel knap om al een paar jaar achterelkaar 18000 bezoekers te trekken op een indoor Hardstyle evenement daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 16:40 
 
Hardtraxxer

Ik kan het mij moeilijk voorstellen, mede doordat het aan de andere kant van de wereld is, dat het het zo vaak fout gaat. Het hele internet staat toch vol met instructies en informatie. Lees jezelf eerst een beetje in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het schijnt dat down-under de trend aanwezig is van: 'wie meer weg kan werken is stoerder'.

Dodelijke cocktail icm onwetendheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 22:46 
 
Hardtraxxer

Toch bijzonder als je naar een programma als 'Border Security' kijkt, er moeilijk wordt gedaan als je bijvoorbeeld een doos theezakjes mee het land (Australië) in wil nemen (want schadelijk voor volksgezondheid etcetera). En vervolgens lees je dan dit soort verhalen, dan zet je toch je vraagtekens of ze niet de verkeerde prioriteiten stellen daar...
Vorige  1 ... 2831, 2832, 2833, 2834, 2835, 2836, 2837 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen