Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2828, 2829, 2830, 2831, 2832, 2833, 2834 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 03:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het idd erg bijzonder dat er zoveel onbekende namen tussen staan maar Thera en wat spoontech namen niet. Kan het me nog voorstellen dat ze wat namen in eerste instantie vergeten. We weten dat Q hier mee leest... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 09:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Zo worden we nog populair!

Insta van Jeroen (Sound Rush)


Zelfs Heady postte het in z'n verhaal op z'n artiestenpagina xd Hoe harder ze schreeuwen hoe meer ik ga denken dat dat verhaal nog wel eens kan kloppen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Goldenstyle schreef:
Zo worden we nog populair!

Insta van Jeroen (Sound Rush)


Zelfs Heady postte het in z'n verhaal op z'n artiestenpagina xd Hoe harder ze schreeuwen hoe meer ik ga denken dat dat verhaal nog wel eens kan kloppen!

Hier kun je een mooi hoedje van vouwen:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoi headhunterz mag ik ook op je insta verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:46 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vind het toch wel enorm kinderachtig vanuit Q dat ze in dat lijstje 'The best hardstyle DJ of 2018 is...' allemaal onbekende namen noemen en dan Frontliner er niet tussen zetten. Kan best dat je hem als organisatie niet wil boeken maar het blijft een grote naam binnen de hardstyle. Hetzelfde geldt voor namen als Thera, die zeker op m'n shortlist stond hiervoor. Evenals tracks van die artiesten die gewoon niet genoemd worden, Thera heeft verdomme zelfs een album gemaakt. :lol: Zo staan er überhaupt ook geen tracks in die op Spoontech of Theracords zijn gereleased. Mogen ze ook wel even doen voordat ik ga stemmen.

Zo kwaadaardig zijn we ook weer niet ;) . De lijst gaat officieel pas vanmiddag open, er worden as we speak nog wat toevoegingen gedaan. Voel je dus vrij om op Frontliner, Thera of welke andere hardstyle dj dan ook te stemmen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En lachen maar! :lol:

:x waarom geven ze echt zo veel aandacht hier aan? Laat hardtraxx lekker slap lullen en speculeren en whatever..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Geloofsgekkies slaan weer eens door :lol:

https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/ ... ~a607743f/

Pfff verdomme wat een verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@HHZ post;
Onbegrijpelijk inderdaad, waar is dit nou weer voor nodig? Vind het eerlijk gezegd zelfs vrij kinderachtig. Als je toch meeleest kan je hier (op HT) best gewoon ‘klopt niet (+ uitleg)’ reageren als artiest hoor. Zijn al meerdere geruchten op die manier de wereld uitgeholpen. Lijkt wel of ze van het drama houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Vooral gewoon lichtelijk sneu als ik het zo lees. Dit is gewoon een forum om dingen te bespreken. Headhunterz had ook allerlei constructies voor zijn belasting, dus is het verder natuurlijk ook niet gek dat sommigen hier op het forum andere gedachten erop na houden. Om mensen dan direct haters te noemen.. vreemd. Verder natuurlijk mooi dat ze ook hier nog wel eens mee lezen. Groetjes aan headhunterz :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
En lachen maar! :lol:

:x waarom geven ze echt zo veel aandacht hier aan? Laat hardtraxx lekker slap lullen en speculeren en whatever..


Inderdaad, dit was niets meer dan speculeren omdat een random vent op qlimax zei dat hhz eigenaar is van SR. Nu schilderen zij deze posts af alsof HT echt denken dat hhz eigenaar van ze is. En als ze dat verhaal zo graag willen ontkrachten, waarom via hun socials ipv rechtstreeks hier te posten.

BB zegt nog dat het niet zo zwart op wit is als mensen denken en dan noemt hij hem nog een hater.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
en dan noemt hij hem nog een hater.


Dat maakt hun namelijk sterker :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Het is net een kleuterschool
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Afbeelding

Snap alleen niet wat dit met "Haters/haters gonna hate" te maken heeft. Meest overused en irritantste woord van de laatste jaren, imho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook heerlijk die avatar van BB in het screenshot xd
maakt allemaal nog intelligenter en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:40 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Snap alleen niet wat dit met "Haters/haters gonna hate" te maken heeft. Meest overused en irritantste woord van de laatste jaren, imho.


Dit! Heb het idee dat HHZ en SR de hele tijd ook denken dat iedereen hun haat. Juist dit soort kinderachtige dingen kan ik niet waarderen. O.a. ook dat net iets te lang doorgaan met de gezeur rondom Radical en Angerfist.

Denk dat de meeste het wel eens zijn met het onderstaande:
Mark With A Tarrel schreef:
Maakt mij verder niet veel uit, ik vind het merk Sound Rush echt enorm leuke muziek neerzetten. Of het nou echt alleen de Farmer Twins zijn of ze hier en daar wat worden geholpen of dingen afkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat jullie wat minder moeten speculeren ipv hhz en sound rush uitmaken voor kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu ze hier zo overdreven veel aandacht aan besteden geloof ik het alleen maar meer eigenlijk, vreemd gedoe allemaal. Laat het toch lekker gaan zou ik dan denken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Misschien dat jullie wat minder moeten speculeren ipv hhz en sound rush uitmaken voor kinderachtig.

Hahahahahah ja dat zal het zijn..

Je bent sarcastisch toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Daveytl schreef:
Misschien dat jullie wat minder moeten speculeren ipv hhz en sound rush uitmaken voor kinderachtig.

Hahahahahah ja dat zal het zijn..

Je bent sarcastisch toch?

Mag ik ook hopen inderdaad.
1) Het is een forum, hier wordt gespeculeerd;
2) Ze weten het forum blijkbaar prima te vinden, waarom dan niet uitleggen hoe de vork dan wel in de steel zit in plaats van, ja kinderachtig ja, zo op social media te gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben die hele HHZ/Sound Rush affaire wel een beu nu. Wat een gedoe om niks hier en dan nog in het wist je dat topic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Daveytl schreef:
Misschien dat jullie wat minder moeten speculeren ipv hhz en sound rush uitmaken voor kinderachtig.

Hahahahahah ja dat zal het zijn..

Je bent sarcastisch toch?

Dit is het wist je dat topic, niet het speculatie topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was pure speculatie inderdaad en bedoelde er niks vreemds mee, vooral ook handig om het cirkeltje door de zin "Volgens mij vallen zij gewoon onder het zelfde management als Headhunterz" heen te halen, als je toch meeleest.

Ik snap natuurlijk dat het makkelijk weg te lachen is als haat. Maar waar hebben we het over van iemand die disstracks gaat maken over iemand over een dom dingetje, dat is geen haten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Joey schreef:
Vind het toch wel enorm kinderachtig vanuit Q dat ze in dat lijstje 'The best hardstyle DJ of 2018 is...' allemaal onbekende namen noemen en dan Frontliner er niet tussen zetten. Kan best dat je hem als organisatie niet wil boeken maar het blijft een grote naam binnen de hardstyle. Hetzelfde geldt voor namen als Thera, die zeker op m'n shortlist stond hiervoor. Evenals tracks van die artiesten die gewoon niet genoemd worden, Thera heeft verdomme zelfs een album gemaakt. :lol: Zo staan er überhaupt ook geen tracks in die op Spoontech of Theracords zijn gereleased. Mogen ze ook wel even doen voordat ik ga stemmen.

Zo kwaadaardig zijn we ook weer niet ;) . De lijst gaat officieel pas vanmiddag open, er worden as we speak nog wat toevoegingen gedaan. Voel je dus vrij om op Frontliner, Thera of welke andere hardstyle dj dan ook te stemmen!


Zouden jullie dan ook gelijk alle Spoontech artiesten er gewoon bij willen zetten?

Niks van The Purge, Vazard, en Mind Dimension?
Vorige  1 ... 2828, 2829, 2830, 2831, 2832, 2833, 2834 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen