Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2827, 2828, 2829, 2830, 2831, 2832, 2833 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb een hekel aan die (hardstyle) platen rondom Bella Ciao, dus het viel me ook op. Ik was wel opgelucht dat het wat anders bleek te zijn. Ik kan het me niet meer precies voor de geest halen (en ik heb die preview ofzo ook niet opgezocht) maar dat riedeltje was toch 1-op-1 ?


Ja op zich wel. Het heeft wel die hoge tonen die Bella Ciao ook heeft en samen met dik 20 man schreeuwden we tijdens dit nummer die melodie op Qlimax en 't kwam bijna precies overeen. De preview van deze track en de set van Sound rush op youtube zijn er af gehaald vanwege rechten, maar ik had 'm een paar dagen geleden nog even geluisterd en de melodie is echt bijna hetzelfde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noisecontrollers met Devin Wild in de studio zit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Noisecontrollers met Devin Wild in de studio zit :woot:

leuke combi! Ben benieuwd wat er uitkomt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

JarneNL schreef:
Ja op zich wel. Het heeft wel die hoge tonen die Bella Ciao ook heeft en samen met dik 20 man schreeuwden we tijdens dit nummer die melodie op Qlimax en 't kwam bijna precies overeen. De preview van deze track en de set van Sound rush op youtube zijn er af gehaald vanwege rechten, maar ik had 'm een paar dagen geleden nog even geluisterd en de melodie is echt bijna hetzelfde...


Lang leven Hardtraxx en het Topic : nieuwe-tracks-hs/headhunterz-id-say-my-name-t65503.html

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Ik denk dat ze dan eerder onder het management van Headhunterz vallen dan Headhunterz zelf.


Dat lijkt mij ook het meest logisch maar hij zei echt dat HHZ 55% van de aandelen van SR bezit..

het bestuur van Sound Rush BV is in handen van Farmer Twins BV (De gebroeders zelf denk ik?) en Headliner Entertainment BV(Q?). De % aandelenbezit zijn niet inzichtelijk tenzij je de jaarrekening opvraagt ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

"Zie je, zo maak je dus een mooie kick"
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
"Zie je, zo maak je dus een mooie kick"


off-topic/foto-onderschrift-spel-2010-t9759-4725.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Geloofsgekkies slaan weer eens door :lol:

https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/ ... ~a607743f/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Geloofsgekkies slaan weer eens door :lol:

https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/ ... ~a607743f/

Het is echt te schandalig voor woorden dat die gekkies overal maar mee wegkomen. Word nou toch eens volwassen en denk nou toch eens na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Tja, zij zijn opgegroeid in die kringen maar persoonlijk zou ik daar verder helemaal geen aandacht aan besteden als ik DJ zou zijn, ik zou er een keer hard om lachen maar zeker de media niet opzoeken. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mja waarom niet.
Laat maar eens zien hoe achterlijk die lui denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Ik denk dat ze dan eerder onder het management van Headhunterz vallen dan Headhunterz zelf.


Dat lijkt mij ook het meest logisch maar hij zei echt dat HHZ 55% van de aandelen van SR bezit..

het bestuur van Sound Rush BV is in handen van Farmer Twins BV (De gebroeders zelf denk ik?) en Headliner Entertainment BV(Q?). De % aandelenbezit zijn niet inzichtelijk tenzij je de jaarrekening opvraagt ;).


Toch al jarenlang bekend dat het zo gaat? Ongeveer dezelfde constructie als met Atmozfears. Het boekingskantoor (Headliner) is voor een bepaald deel eigenaar van jouw artiestenbedrijf. Je levert wat in, maar je wordt wel overal neergezet (omdat ze weer verdienen aan jouw fee).

Heb zo hier en daar meerdere malen signalen ontvangen dat Sound Rush lang niet alles zelf doen en dingen afkopen (kicks enzo), en dat gaat helemaal terug naar toen ze nog Sound Rusherz heetten.

Maakt mij verder niet veel uit, ik vind het merk Sound Rush echt enorm leuke muziek neerzetten. Of het nou echt alleen de Farmer Twins zijn of ze hier en daar wat worden geholpen of dingen afkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Vaag verhaal maar wel leuk om te delen:

Ik sprak iemand op Qlimax die beweerde een goeie bekende van HHZ te zijn en we kwamen aan de praat.. Kregen we het ook over dat Sound Rush zo in de picture wordt gezet door HHZ.. Zegt ie ineens: "ja dat klopt wel want ondanks dat het ook wel vrienden zijn geworden bezit HHZ 55% van de aandelen van Sound Rush.. Ik zo: Wat? :huh: Helaas niet verder op in kunnen gaan want hij moest weg..

Op dat moment dacht ik ook echt dat het wel weer gewoon één of ander kutverhaal was om een roddel de wereld in te trappen want waarom zou SR dat doen? En toen kreeg ik een helder moment dat ik in part 1 van de documentaire van SR iets voorbij zag komen wat er als "grap" in voorkwam..

Afbeelding

Afbeelding

1+1=2? :D


Heady heeft dus geleerd van de constructie die hij vroeger zelf met The Prophet had :p Slimme man!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo worden we nog populair!

Insta van Jeroen (Sound Rush)

http://prntscr.com/lome4p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Lekker weglachen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is nou ook weer niet meteen een shitstorm hoor.
Maar leuk dat ze meelezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 20:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, het is nogal een bekend fenomeen in de bedrijfswereld, waarom zou het een shitstorm worden. Maar goed:

The Ace of Bass schreef:
Lekker weglachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En als het nu een shitstorm wordt, heeft ie dat zelf veroorzaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe maak je van een mug een olifant EN zorg je dat dit een groter bereik krijgt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Sound Rush Hardtraxx diss track incoming
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Sound Rush Hardtraxx diss track incoming


Sound Wush - Hawtweks Distwek Away Laughing :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 00:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

noisecontrollers en devin wild lijkt me wel heel interrsant lijkt me vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 02:19 
 
Hardtraxx Crew

Nou, we kunnen weer stemmen hoor.

https://www.q-dance.com/en/top100/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het toch wel enorm kinderachtig vanuit Q dat ze in dat lijstje 'The best hardstyle DJ of 2018 is...' allemaal onbekende namen noemen en dan Frontliner er niet tussen zetten. Kan best dat je hem als organisatie niet wil boeken maar het blijft een grote naam binnen de hardstyle. Hetzelfde geldt voor namen als Thera, die zeker op m'n shortlist stond hiervoor. Evenals tracks van die artiesten die gewoon niet genoemd worden, Thera heeft verdomme zelfs een album gemaakt. :lol: Zo staan er überhaupt ook geen tracks in die op Spoontech of Theracords zijn gereleased. Mogen ze ook wel even doen voordat ik ga stemmen.
Vorige  1 ... 2827, 2828, 2829, 2830, 2831, 2832, 2833 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen