Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Remi wrote:Ik heb een hekel aan die (hardstyle) platen rondom Bella Ciao, dus het viel me ook op. Ik was wel opgelucht dat het wat anders bleek te zijn. Ik kan het me niet meer precies voor de geest halen (en ik heb die preview ofzo ook niet opgezocht) maar dat riedeltje was toch 1-op-1 ?
Ja op zich wel. Het heeft wel die hoge tonen die Bella Ciao ook heeft en samen met dik 20 man schreeuwden we tijdens dit nummer die melodie op Qlimax en 't kwam bijna precies overeen. De preview van deze track en de set van Sound rush op youtube zijn er af gehaald vanwege rechten, maar ik had 'm een paar dagen geleden nog even geluisterd en de melodie is echt bijna hetzelfde...
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
Noisecontrollers met Devin Wild in de studio zit :woot:
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Goldenstyle wrote:Noisecontrollers met Devin Wild in de studio zit :woot:
leuke combi! Ben benieuwd wat er uitkomt!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 11 days ago
JarneNL wrote:Ja op zich wel. Het heeft wel die hoge tonen die Bella Ciao ook heeft en samen met dik 20 man schreeuwden we tijdens dit nummer die melodie op Qlimax en 't kwam bijna precies overeen. De preview van deze track en de set van Sound rush op youtube zijn er af gehaald vanwege rechten, maar ik had 'm een paar dagen geleden nog even geluisterd en de melodie is echt bijna hetzelfde...
Lang leven Hardtraxx en het Topic : Headhunterz - Say My Name (AOC008)

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
DonnyD wrote:
Broken Balance wrote:Ik denk dat ze dan eerder onder het management van Headhunterz vallen dan Headhunterz zelf.
Dat lijkt mij ook het meest logisch maar hij zei echt dat HHZ 55% van de aandelen van SR bezit..
het bestuur van Sound Rush BV is in handen van Farmer Twins BV (De gebroeders zelf denk ik?) en Headliner Entertainment BV(Q?). De % aandelenbezit zijn niet inzichtelijk tenzij je de jaarrekening opvraagt ;).
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Image
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
"Zie je, zo maak je dus een mooie kick"
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
zeke wrote:"Zie je, zo maak je dus een mooie kick"
Foto Onderschrift Spel 2010 (page 190)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Geloofsgekkies slaan weer eens door :lol:

https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/ ... ~a607743f/
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Pedaalemre wrote:Geloofsgekkies slaan weer eens door :lol:

https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/ ... ~a607743f/
Het is echt te schandalig voor woorden dat die gekkies overal maar mee wegkomen. Word nou toch eens volwassen en denk nou toch eens na.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 11 days ago
:lol:
Tja, zij zijn opgegroeid in die kringen maar persoonlijk zou ik daar verder helemaal geen aandacht aan besteden als ik DJ zou zijn, ik zou er een keer hard om lachen maar zeker de media niet opzoeken. :x
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Mja waarom niet.
Laat maar eens zien hoe achterlijk die lui denken.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 43 minutes ago
Henk-Jan wrote:
DonnyD wrote:
Broken Balance wrote:Ik denk dat ze dan eerder onder het management van Headhunterz vallen dan Headhunterz zelf.
Dat lijkt mij ook het meest logisch maar hij zei echt dat HHZ 55% van de aandelen van SR bezit..
het bestuur van Sound Rush BV is in handen van Farmer Twins BV (De gebroeders zelf denk ik?) en Headliner Entertainment BV(Q?). De % aandelenbezit zijn niet inzichtelijk tenzij je de jaarrekening opvraagt ;).
Toch al jarenlang bekend dat het zo gaat? Ongeveer dezelfde constructie als met Atmozfears. Het boekingskantoor (Headliner) is voor een bepaald deel eigenaar van jouw artiestenbedrijf. Je levert wat in, maar je wordt wel overal neergezet (omdat ze weer verdienen aan jouw fee).

Heb zo hier en daar meerdere malen signalen ontvangen dat Sound Rush lang niet alles zelf doen en dingen afkopen (kicks enzo), en dat gaat helemaal terug naar toen ze nog Sound Rusherz heetten.

Maakt mij verder niet veel uit, ik vind het merk Sound Rush echt enorm leuke muziek neerzetten. Of het nou echt alleen de Farmer Twins zijn of ze hier en daar wat worden geholpen of dingen afkopen.
Hardtraxxer
476 posts member since 2016
DonnyD wrote:Vaag verhaal maar wel leuk om te delen:

Ik sprak iemand op Qlimax die beweerde een goeie bekende van HHZ te zijn en we kwamen aan de praat.. Kregen we het ook over dat Sound Rush zo in de picture wordt gezet door HHZ.. Zegt ie ineens: "ja dat klopt wel want ondanks dat het ook wel vrienden zijn geworden bezit HHZ 55% van de aandelen van Sound Rush.. Ik zo: Wat? :huh: Helaas niet verder op in kunnen gaan want hij moest weg..

Op dat moment dacht ik ook echt dat het wel weer gewoon één of ander kutverhaal was om een roddel de wereld in te trappen want waarom zou SR dat doen? En toen kreeg ik een helder moment dat ik in part 1 van de documentaire van SR iets voorbij zag komen wat er als "grap" in voorkwam..

Image

Image

1+1=2? :D
Heady heeft dus geleerd van de constructie die hij vroeger zelf met The Prophet had :p Slimme man!!
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
Zo worden we nog populair!

Insta van Jeroen (Sound Rush)

http://prntscr.com/lome4p
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
:lol:
Lekker weglachen :innocent:
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Het is nou ook weer niet meteen een shitstorm hoor.
Maar leuk dat ze meelezen :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wou zeggen, het is nogal een bekend fenomeen in de bedrijfswereld, waarom zou het een shitstorm worden. Maar goed:
The Ace of Bass wrote: Lekker weglachen
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
En als het nu een shitstorm wordt, heeft ie dat zelf veroorzaakt.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Hoe maak je van een mug een olifant EN zorg je dat dit een groter bereik krijgt :lol:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Sound Rush Hardtraxx diss track incoming
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Basshunterzz wrote:Sound Rush Hardtraxx diss track incoming
Sound Wush - Hawtweks Distwek Away Laughing :clap:
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2018
last seen Oct 2019
noisecontrollers en devin wild lijkt me wel heel interrsant lijkt me vet
M
Hardtraxx Veteran
14183 posts member since 2013
Nou, we kunnen weer stemmen hoor.

https://www.q-dance.com/en/top100/
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Vind het toch wel enorm kinderachtig vanuit Q dat ze in dat lijstje 'The best hardstyle DJ of 2018 is...' allemaal onbekende namen noemen en dan Frontliner er niet tussen zetten. Kan best dat je hem als organisatie niet wil boeken maar het blijft een grote naam binnen de hardstyle. Hetzelfde geldt voor namen als Thera, die zeker op m'n shortlist stond hiervoor. Evenals tracks van die artiesten die gewoon niet genoemd worden, Thera heeft verdomme zelfs een album gemaakt. :lol: Zo staan er überhaupt ook geen tracks in die op Spoontech of Theracords zijn gereleased. Mogen ze ook wel even doen voordat ik ga stemmen.