De kontmaatjes van HHZ, Sound Crush
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die zijn er toch al elke keer bij? Guestmixjes van dj’s als Keltek kan ik wel waarderen. Dit voegt niet zo veel toe.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
gaatie meisje?Justinhafc wrote:De kontmaatjes van HHZ, Sound Crush
Justinhafc wrote:De kontmaatjes van HHZ, Sound Crush
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025

Nu met achternaam?Parvuz wrote:Just Say My Name part 2?
artwork doet me denken aan zo'n oude app, talking carlPedaalemre wrote:

Ik denk dat het eerder bedoeld is als 2 poppetjes die elkaars konten likken (RR en Angerfist?)
Als dat het echt moet zijn vind ik het wel mooi bedacht, maar toch sneu dat hij hier nog over doorgaat
Als dat het echt moet zijn vind ik het wel mooi bedacht, maar toch sneu dat hij hier nog over doorgaat
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
GodverJordi wrote:artwork doet me denken aan zo'n oude app, talking carlPedaalemre wrote:
Hij kondigt toch gewoon een nieuwe release aan? Ik vind het eerder sneu dat er achter elke post juist weer drama gezocht moet worden.Chroman wrote:Ik denk dat het eerder bedoeld is als 2 poppetjes die elkaars konten likken (RR en Angerfist?)
Vaag verhaal maar wel leuk om te delen:
Ik sprak iemand op Qlimax die beweerde een goeie bekende van HHZ te zijn en we kwamen aan de praat.. Kregen we het ook over dat Sound Rush zo in de picture wordt gezet door HHZ.. Zegt ie ineens: "ja dat klopt wel want ondanks dat het ook wel vrienden zijn geworden bezit HHZ 55% van de aandelen van Sound Rush.. Ik zo: Wat?
Helaas niet verder op in kunnen gaan want hij moest weg..
Op dat moment dacht ik ook echt dat het wel weer gewoon één of ander kutverhaal was om een roddel de wereld in te trappen want waarom zou SR dat doen? En toen kreeg ik een helder moment dat ik in part 1 van de documentaire van SR iets voorbij zag komen wat er als "grap" in voorkwam..

1+1=2?
Ik sprak iemand op Qlimax die beweerde een goeie bekende van HHZ te zijn en we kwamen aan de praat.. Kregen we het ook over dat Sound Rush zo in de picture wordt gezet door HHZ.. Zegt ie ineens: "ja dat klopt wel want ondanks dat het ook wel vrienden zijn geworden bezit HHZ 55% van de aandelen van Sound Rush.. Ik zo: Wat?
Op dat moment dacht ik ook echt dat het wel weer gewoon één of ander kutverhaal was om een roddel de wereld in te trappen want waarom zou SR dat doen? En toen kreeg ik een helder moment dat ik in part 1 van de documentaire van SR iets voorbij zag komen wat er als "grap" in voorkwam..

1+1=2?
Kan ik dan ook bijv aandelen van de Psychopathics kopen?DonnyD wrote:55% van de aandelen van Sound Rush
Dat zou wel een heel vreemd verhaal zijn, maar klinkt aannemelijk.
Een snelle google levert dit op dus zit wel een stukje waarheid in waarschijnlijk.DonnyD wrote:verhaal
https://drimble.nl/bedrijf/amsterdam/36 ... sh-bv.html
https://drimble.nl/bedrijf/sint-willebr ... ns-bv.html
55% ??
Dan is Headhunterz dus eigenaar van Sound Rush BV..
Dan is Headhunterz dus eigenaar van Sound Rush BV..
Ah kijk dit had ik nog niet gedaan! Zegt wel iets in ieder geval_theon_ wrote:Een snelle google levert dit op dus zit wel een stukje waarheid in waarschijnlijk.
https://drimble.nl/bedrijf/amsterdam/36 ... sh-bv.html
https://drimble.nl/bedrijf/sint-willebr ... ns-bv.html
Vandaar inderdaad ook mijn wtfzeke wrote:Dan is Headhunterz dus eigenaar van Sound Rush BV..
Ik denk dat ze dan eerder onder het management van Headhunterz vallen dan Headhunterz zelf.
Dat lijkt mij ook het meest logisch maar hij zei echt dat HHZ 55% van de aandelen van SR bezit..Broken Balance wrote:Ik denk dat ze dan eerder onder het management van Headhunterz vallen dan Headhunterz zelf.
Ja precies, maar ik denk dat meer het bedrijf "Headhunterz" is. Headhunterz blijft wel de eigenaar natuurlijk maar ik denk dat hij dit soort dingen uit handen geeft aan zijn management. Uiteindelijk is hij ook de baas van het management natuurlijk, hij kan ze ontslaan en aannemen.DonnyD wrote:Dat lijkt mij ook het meest logisch maar hij zei echt dat HHZ 55% van de aandelen van SR bezit..Broken Balance wrote:Ik denk dat ze dan eerder onder het management van Headhunterz vallen dan Headhunterz zelf.
Beiden weten ze het vast wel. Maar ik denk dat het wel wat breder en groter is dan simpelweg Headhunterz is eigenaar van Sound Rush.
We bedoelen dan inderdaad het zelfdeBroken Balance wrote:Ja precies, maar ik denk dat meer het bedrijf "Headhunterz" is. Headhunterz blijft wel de eigenaar natuurlijk maar ik denk dat hij dit soort dingen uit handen geeft aan zijn management. Uiteindelijk is hij ook de baas van het management natuurlijk, hij kan ze ontslaan en aannemen.
Naja simpelweg is dat dan wel zo toch? Ook al gaat het natuurlijk verderBroken Balance wrote:Beiden weten ze het vast wel. Maar ik denk dat het wel wat breder en groter is dan simpelweg Headhunterz is eigenaar van Sound Rush.
Ik kan toch niet de enige zijn die op Qlimax keihard BELLA CIAO BELLA CIAO BELLA CIAO CIAO CIAO heeft lopen schreeuwen op die melodie?Pedaalemre wrote:
Ik heb een hekel aan die (hardstyle) platen rondom Bella Ciao, dus het viel me ook op. Ik was wel opgelucht dat het wat anders bleek te zijn. Ik kan het me niet meer precies voor de geest halen (en ik heb die preview ofzo ook niet opgezocht) maar dat riedeltje was toch 1-op-1 ?