Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2804, 2805, 2806, 2807, 2808, 2809, 2810 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er zullen dan inderdaad geen drugsdoden meer vallen op Defqon.1.
Maar hoe hypocriet is dat wel niet.

Ben benieuwd hoe Q-dance Australia hier op gaat reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De mensen zelf hebben toch een overdosis genomen? Q kan hier toch weinig aan doen, dan alleen beter te controleren. Zelfs dan is het nog lastig, want tegenwoordig verstoppen ze het overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
De mensen zelf hebben toch een overdosis genomen? Q kan hier toch weinig aan doen, dan alleen beter te controleren. Zelfs dan is het nog lastig, want tegenwoordig verstoppen ze het overal.


Leg dat die premier met oogkleppen op maar eens uit.. :/

Er vallen ook doden door bosbranden daar. Maar niemand die zegt dat dan de bossen maar verboden moet worden vanwege 'unsafe bush'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 12:25 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Er vallen ook doden door bosbranden daar. Maar niemand die zegt dat dan de bossen maar verboden moet worden vanwege 'unsafe bush'.


unsafe bush :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Housemuziek maakt jongeren kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Symptoombestrijding scoort in de politiek nou eenmaal makkelijker dan het probleem echt aanpakken bij de bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Housemuziek maakt jongeren kapot.


Mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb net filmpje gekeken, wat een bitch. Alles op Q schuiven, en denken dat je dan het probleem oplost om het festival te verbieden. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Er zullen dan inderdaad geen drugsdoden meer vallen op Defqon.1.
Maar hoe hypocriet is dat wel niet.

Ben benieuwd hoe Q-dance Australia hier op gaat reageren.

Biezen pakken en lekker optyfen naar een land waar ze niet totaal mongool zijn zou mijn advies zijn. Laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken met die kut kangeroes. Eventueel ben ik nog bereikbaar voor een toelichting op mn advies
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
zeke schreef:
Er zullen dan inderdaad geen drugsdoden meer vallen op Defqon.1.
Maar hoe hypocriet is dat wel niet.

Ben benieuwd hoe Q-dance Australia hier op gaat reageren.

Biezen pakken en lekker optyfen naar een land waar ze niet totaal mongool zijn zou mijn advies zijn. Laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken met die kut kangeroes. Eventueel ben ik nog bereikbaar voor een toelichting op mn advies

Is voor Q-dance een groter risico aangezien de hardere stijlen nergens anders zo groot zijn als in Australie (Naast europa dan natuurlijk). Misschien is Amerika een volgende?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
TiMOTHYb schreef:
zeke schreef:
Er zullen dan inderdaad geen drugsdoden meer vallen op Defqon.1.
Maar hoe hypocriet is dat wel niet.

Ben benieuwd hoe Q-dance Australia hier op gaat reageren.

Biezen pakken en lekker optyfen naar een land waar ze niet totaal mongool zijn zou mijn advies zijn. Laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken met die kut kangeroes. Eventueel ben ik nog bereikbaar voor een toelichting op mn advies

Is voor Q-dance een groter risico aangezien de hardere stijlen nergens anders zo groot zijn als in Australie (Naast europa dan natuurlijk). Misschien is Amerika een volgende?

chileeeeeeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel best mee hoe groot dat was dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
TiMOTHYb schreef:
zeke schreef:
Er zullen dan inderdaad geen drugsdoden meer vallen op Defqon.1.
Maar hoe hypocriet is dat wel niet.

Ben benieuwd hoe Q-dance Australia hier op gaat reageren.

Biezen pakken en lekker optyfen naar een land waar ze niet totaal mongool zijn zou mijn advies zijn. Laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken met die kut kangeroes. Eventueel ben ik nog bereikbaar voor een toelichting op mn advies

Is voor Q-dance een groter risico aangezien de hardere stijlen nergens anders zo groot zijn als in Australie (Naast europa dan natuurlijk). Misschien is Amerika een volgende?


In Azië schijnt het ook wel goed te gaan, maar geen idee of het al groot genoeg is voor defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
zeke schreef:
Er zullen dan inderdaad geen drugsdoden meer vallen op Defqon.1.
Maar hoe hypocriet is dat wel niet.

Ben benieuwd hoe Q-dance Australia hier op gaat reageren.

Biezen pakken en lekker optyfen naar een land waar ze niet totaal mongool zijn zou mijn advies zijn. Laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken met die kut kangeroes. Eventueel ben ik nog bereikbaar voor een toelichting op mn advies


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
zeke schreef:
Er zullen dan inderdaad geen drugsdoden meer vallen op Defqon.1.
Maar hoe hypocriet is dat wel niet.

Ben benieuwd hoe Q-dance Australia hier op gaat reageren.

Biezen pakken en lekker optyfen naar een land waar ze niet totaal mongool zijn zou mijn advies zijn. Laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken met die kut kangeroes. Eventueel ben ik nog bereikbaar voor een toelichting op mn advies


Hahaha.
Ja opzich een goed advies. Alleen dan verwacht je dus dat de australiërs die daar voor Q-dance werken, hun eigen land gaan verlaten ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Symptoombestrijding scoort in de politiek nou eenmaal makkelijker dan het probleem echt aanpakken bij de bron.


Exact, gewoon makkelijk scoren. Ik zelf als klimaatwetenschapper in spe wordt ieder moment van de dag geconfronteerd met dit soort kortzichtig handelen zonder structurele toenadering. De gehele wereld drijft momenteel op dit soort beleid, alleen maar om weer herkozen te worden. Deprimerend om dit soort patronen vrijwel overal in terug te zien.

Ik zou graag de situatie in Nederland er bij willen halen als voorbeeld, maar inmiddels is dat ook een puinhoop geworden. Compleet idioot hoe het drugs debat momenteel verloopt. Ten einde raad vanwege het falen van de werkwijze binnen hun eigen gedachtegang wentelen ze het af op de gebruiker. Een maatschappelijk probleem wordt gereduceerd tot rationeel handelen van het individu, terwijl sociale constructen, processen en cultuur volledig worden genegeerd, en de rationaliteit van mensen een fabeltje is. Cognitieve dissonantie viert weer hoogtij.

Waar blijft die technocratie?

Daarnaast moet je niet vergeten dat op dit eiland de kwaliteit van drugs zeer waarschijnlijk veel lager is dan hier in Nederland, en besmeurd is met bijproducten en afvalstoffen. Daarnaast neem ik aan dat andere, potentieel gevaarlijkere drugs, in Australië populairder zijn dan de standaard XTC'tje of lijntje coke.

TiMOTHYb schreef:
Ik kies voor kamp Mark. Gewoon een probleem dat veel breder is dan enkel een jaarlijks festijntje. Met de huidige aanpak neigen ze helaas naar het Amerikaanse systeem, wat uiteindelijk voor niemand goed doet. Wat dat betreft ben ik een groot voorstander van de Hollandse aanpak: 'gedogen' maar daar tegenover stellen dat overtreders of mensen die zich niet kunnen gedragen worden aangepakt. Daarnaast een goeie voorlichting en EHBO erop. Fel controleren op drugsgebruik in het verkeer en pendelbussen etc stimuleren. Faciliteren dat je lekker uit je schuif naar een festivalletje kan, maar daar verder niemand mee lastig valt of zelfs minder overlast veroorzaakt dan als je aan de drank zit. Als we er met zn allen achter gaan staan moet het wel lukken


Dit is de enige aanpak die ooit een kans van slagen heeft.

zeke schreef:
Ben benieuwd hoe Q-dance Australia hier op gaat reageren.


Kleine kans dat de uitbater van het evenemententerrein wil meewerken in het voordeel van Q-Dance.

zeke schreef:
Ja opzich een goed advies. Alleen dan verwacht je dus dat de australiërs die daar voor Q-dance werken, hun eigen land gaan verlaten ;) :P


De gehele evenementenbranche werkt op basis van uitbesteden aan andere bedrijven en ZZP'ers. Ik neem aan dat Q-Dance niet significant personeel heeft in het buitenland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dat klopt. Ik werk zelf ook als zzp'er in evenementen.
En voor leveranciers maakt het misschien niet zoveel uit waar het feestje is. Q-dance/ID&T heeft daar gewoon een kantoor met mensen in dienst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz plekte net wat op zn insta verhaal over het hele zooitje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat iemand als hhz er wat over durft te zeggen. Helemaal met hem eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 22:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat dan? Niet iedereen heeft insta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/Bn1Vrq6gGRZ ... eadhunterz

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat dan? Niet iedereen heeft insta.


Sorry :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze komt erop terug en hamert er nu op het event niet meer te willen laten terugkeren 'in its current form'.

https://www.hardnews.nl/en/australian-p ... -defqon-1/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart topic van maken? Is nu al twee paginas wist je dat van gevuld :P.

Om dan maar iets nuttigs te posten (anders is mijn post ook alleen maar bagger):
Sets van Sound Rush en Adaro op Q-Base zijn geupload als videoset op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

off-topic/defqon-1-verbannen-in-australie-t64930.html
Vorige  1 ... 2804, 2805, 2806, 2807, 2808, 2809, 2810 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen