Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2798, 2799, 2800, 2801, 2802, 2803, 2804 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 18:29 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het erg jammer van Alphaverb/AVIO maar eerlijk, vanaf 2012 was het eigenlijk niet veel meer en waren veel platen het of net niet of ze werden onterecht genegeerd. Het grote publiek heeft AVIO nooit echt opgepakt volgens mij en dat zie je uiteindelijk ook terug in hun producties.

Sinds 2013 waren en hier en daar wat releases van Alphaverb waar zelfs vanaf 2014 tot 2016 helemaal niets meer nieuws werd uitgebracht. Dan raak je wel enigsinds in de vergetelheid vooral hoe de Hardstyle scene plots intens was gaan groeien.

Misschien aangezien de smaak naar de oude stijl in een nieuw jasje weer terug komt kan hij met zijn oude soundbank toch weer iets vets neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 08:36 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik vind het erg jammer van Alphaverb/AVIO maar eerlijk, vanaf 2012 was het eigenlijk niet veel meer en waren veel platen het of net niet of ze werden onterecht genegeerd. Het grote publiek heeft AVIO nooit echt opgepakt volgens mij en dat zie je uiteindelijk ook terug in hun producties.

Sinds 2013 waren en hier en daar wat releases van Alphaverb waar zelfs vanaf 2014 tot 2016 helemaal niets meer nieuws werd uitgebracht. Dan raak je wel enigsinds in de vergetelheid vooral hoe de Hardstyle scene plots intens was gaan groeien.

Misschien aangezien de smaak naar de oude stijl in een nieuw jasje weer terug komt kan hij met zijn oude soundbank toch weer iets vets neerzetten.

Dit zou ik graag terugzien in de hedendaagse hardstyle. Dat een paar artiesten gewoon een track maken met hun oude sounds. Ik denk dat dit wel aanslaat. Maar niemand doet dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 09:12 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Ik vind het erg jammer van Alphaverb/AVIO maar eerlijk, vanaf 2012 was het eigenlijk niet veel meer en waren veel platen het of net niet of ze werden onterecht genegeerd.

Dit is inderdaad super jammer. Platen als Aeros - Unstoppable, Low-E & Zero Sanity - Beat Like A Drum en Low-E & Alter Egosz - The Past kapotgeluisterd thuis, maar live helaas nooit mogen aanschouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 09:13 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Dit zou ik graag terugzien in de hedendaagse hardstyle. Dat een paar artiesten gewoon een track maken met hun oude sounds. Ik denk dat dit wel aanslaat. Maar niemand doet dit

Brennan Heart die alleen nog maar met gated kicks gaat werken (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 09:19 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Nuracore schreef:

T.C.C.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 17:16 

Hardtraxx Veteran

Er is nu een streamsessie op de facebook van Q-Dance met Devin Wild, KELTEK en Rejecta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 17:47 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 18:16 

Hardtraxx Elite

https://www.instagram.com/p/BnJiif1DeTf/?taken-by=soundrushmusic

:whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 18:25 

Hardtraxxer

mrbubble456 schreef:

Feelgood bagger, altijd -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 18:25 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears was in 2015 ook vrij verrassend. We gaan het zien over een maandje of 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 19:41 

Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:

:loving: :loving: Heel erg benieuwd! Mss Euphoria of nieuw feest oud&nieuw in Ziggo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 21:22 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Goldenstyle schreef:

:loving: :loving: Heel erg benieuwd! Mss Euphoria of nieuw feest oud&nieuw in Ziggo?

Euphoria hebben ze al een keer gedaan, dus ik denk dat oud en nieuw en Ace of Spades de grootste kanshebbers zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 21:40 

Hardtraxx Veteran

Ik zou het onterecht vinden als ze Qlimax dit jaar doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2018 13:38 

Hardtraxx Elite

LV1 schreef:
mrbubble456 schreef:

ALLEEN MAAR DOOD EN VERDERF I LOVE SATAN WOOHOO
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 00:09 

Hardtraxxer

LV1 schreef:
mrbubble456 schreef:

Ik kan dit wel waarderen. Het is voor mij ook een beetje over the top en die hele terugkeer in de hardstyle werd ik op een gegeven moment ook wel een beetje flauw van. Maar hij en zijn team doen dit erg slim en ik geloof wel dat hij het oprecht meent. Hij volgt volgens mij enorm zijn gevoel en is een enorme denker. Ook zijn uitstap naar de house moest hij volgens mij maken om er uiteindelijk beter uit te komen, dit heeft hij niet voor het grote geld gedaan volgens mij. Zijn herkenbare keuzes in het leven die op iedereen betrekking zouden kunnen hebben toch? Ik vind het wel een positief verhaal en toont aan dat hij er bewust van geniet dankbaar is voor de dingen in zijn leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 14:24 

Hardtraxx Elite

Hij kan ook gewoon normaal doen, zonder dat overdreven emotionele gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 14:59 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:

Hij moet gewoon doe hoe hij is. Niet iedereen is een steen zonder emoties. Heady is en was altijd een emotioneel persoon. Vind het juist mooi om te zien. Gewoon jezelf zijn, dan doe je normaal. Niet hoe iemand op een forum zegt dat je je moet gedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 15:24 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
zeke schreef:

Hij moet gewoon doe hoe hij is. Niet iedereen is een steen zonder emoties. Heady is en was altijd een emotioneel persoon. Vind het juist mooi om te zien. Gewoon jezelf zijn, dan doe je normaal.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 15:46 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:

Poah flinke 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' visie heb jij. Dit is duidelijk zijn persoonlijkheid, juist fijn naar te kijken ipv van die inhoudsloze artiesten die zo nu en dan een social media manager een standaard, saai/kaal emotieloos bericht te laten plaatsen omdat ze zelf 0 karakter hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 19:43 

Hardtraxx Veteran

...Main Concern toch nog een EP uit gaat brengen (aldus een reactie van The Purge) met o.a Busta Beat!

https://www.facebook.com/mainconcernoff ... 68/?type=3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 20:03 

Hardtraxxer

Reaperz is de nieuwste aanwinst van Spoontech.
Bron: DTH livestream
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 00:16 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
zeke schreef:

Poah flinke 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' visie heb jij. Dit is duidelijk zijn persoonlijkheid, juist fijn naar te kijken ipv van die inhoudsloze artiesten die zo nu en dan een social media manager een standaard, saai/kaal emotieloos bericht te laten plaatsen omdat ze zelf 0 karakter hebben.

Weenie daar kun je Wildstylez misschien ook bij indelen (die categorie) maar heb daar weinig moeite mee.
Zolang ze op het podium maar zichbaar genieten en goede muziek draaien, dat is wat telt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 10:32 

Donateur

Het interesseert me allemaal geen hol (meer), als je maar gewoon zorgt dat je niet als sardientjes in blik in die teringziggo hoeft te staan ieder HHz feest. Of een uur in de wachtrij buiten zodat je z'n entree mist. Als je dat soort zaken niet goed op orde hebt en men er wel 70 ballen voor laat betalen ben je mijn interesse voor dit soort gebral wel redelijk kwijt. Jammah
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 10:49 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig was er tijdens Return of HHZ in de wachtrij wel gezorgd voor live 'entertainment' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 11:04 

Donateur

Doe mij maar die XQH fanfare dan. :P
Vorige  1 ... 2798, 2799, 2800, 2801, 2802, 2803, 2804 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen