Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2797, 2798, 2799, 2800, 2801, 2802, 2803 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Hurricane van Ran-D 1.000.000 streams heeft op Spotify binnen 2 weken :surrender:


Stond vorige week zelfs in trending..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 23:53 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Was vorige keer niet zo. :P Vandaar.


Denk dat je de collabs met D-Sturb wel goed gaat vinden, zijn er 4 in totaal volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 08:43 
 
Hardtraxx Addict

TheUnnamed schreef:
Parvuz schreef:
Was vorige keer niet zo. :P Vandaar.


Denk dat je de collabs met D-Sturb wel goed gaat vinden, zijn er 4 in totaal volgens mij.

Testarossa, Ride on our Enemies, Danger Zone en ? Kom niet verder dan 3 haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Welke versie? Die op de pagina van Ran-D onder populair staat nu op 288.000 en en beetje.


makrooy schreef:
Haal je die track niet toevallig door elkaar met Band Of Brothers :P ? Die staat namelijk net op 1 miljoen. Hurricane staat gewoon nog op 288k.


Ik bedoel inderdaad!

Fusionmania schreef:
Op Youtube


Foutjeee :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 11:27 
 
Hardtraxx Addict

Uniforce schreef:
TheUnnamed schreef:
Parvuz schreef:
Was vorige keer niet zo. :P Vandaar.


Denk dat je de collabs met D-Sturb wel goed gaat vinden, zijn er 4 in totaal volgens mij.

Testarossa, Ride on our Enemies, Danger Zone en ? Kom niet verder dan 3 haha


RR zei dat er 4 collabs waren, maar ik heb zelf ook alleen maar 3 gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart
Citaat:
On Demand

Keep an eye out on On Demand; I am planning to release some exclusive tracks again within a couple of weeks. Also check out the tracks / content which is already available through On Demand on my website.



I hope to see you soon at one of my shows!

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan heart heeft ook ergens bevestigd dat hij een collab met Warface en/of Radical Redemption heeft gemaakt/nog gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het triest is dat ik op dit moment niet weet wie bij mij de voorkeur zou genieten. Het vroegere werk van RR had nog voldoende gevoel in de climax om me te bekoren, wat er de laatste tijd uit komt gaat wmb echt nergens over. Warface ook 1 groot anti drama en altijd al geweest.

Je moet er toch niet aan denken dat 1 v/d 2 een melo als in Wooloomooloo of City2City keihard afstraft met een fuck your mother die bitch anti-climax. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het triest is dat ik op dit moment niet weet wie bij mij de voorkeur zou genieten. Het vroegere werk van RR had nog voldoende gevoel in de climax om me te bekoren, wat er de laatste tijd uit komt gaat wmb echt nergens over. Warface ook 1 groot anti drama en altijd al geweest.

Je moet er toch niet aan denken dat 1 v/d 2 een melo als in Wooloomooloo of City2City keihard afstraft met een fuck your mother die bitch anti-climax. :/


Ja want Brennan maakt tegenwoordig nog zulke melodieën als Wooloomooloo of City2City :lol:

Eens wmbt Warface/RR hoor, maar als er een collab komt is dat meer 'kutartiest & kutartiest' ipv 'kutartiest verneukt goede BH melodie in collab'
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Keltek met Hard Driver in de studio zit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Keltek met Hard Driver in de studio zit :clap:


Dit moet wel goud worden :drool: zowel Keltek als Hard Driver vallen onder de interessantste producers in 2018 tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 09:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ja want Brennan maakt tegenwoordig nog zulke melodieën als Wooloomooloo of City2City :lol:

Eens wmbt Warface/RR hoor, maar als er een collab komt is dat meer 'kutartiest & kutartiest' ipv 'kutartiest verneukt goede BH melodie in collab'

Haha nee oké point taken. Ik moet zeggen dat het een artiest is die ik nauwelijks volg, maar op zich heeft hij de laatste jaren nog wel redelijk wat mooi mainstream werk weggezet toch? Vooral als je z'n alias erbij pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pedaalemre schreef:
Ja want Brennan maakt tegenwoordig nog zulke melodieën als Wooloomooloo of City2City :lol:

Eens wmbt Warface/RR hoor, maar als er een collab komt is dat meer 'kutartiest & kutartiest' ipv 'kutartiest verneukt goede BH melodie in collab'

Haha nee oké point taken. Ik moet zeggen dat het een artiest is die ik nauwelijks volg, maar op zich heeft hij de laatste jaren nog wel redelijk wat mooi mainstream werk weggezet toch? Vooral als je z'n alias erbij pakt.


Decibel anthem was nog wel goed maar hij kakt echt minimaal 5 pop bootlegs per jaar uit, nu weer zo'n remix voor Wiz Khalifa & DV&LM en laatst nog 2 Chainsmokers remixes. Hoor je vervolgens niks meer van, maar is echt zo'n super gerecyclede sound. Daarnaast zijn z'n setjes gewoon verschrikkelijk. Het is hier en daar nog wel leuk ja, maar van de grotere artiesten waar hij, HHZ/WSZ/NC/DBSTF bijhoren kan hij de kwaliteit totaal niet bijbenen als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 10:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso - voor wat betreft de moderne hardstyle - altijd al de minste van dat lijstje geweest imo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@pedaaltje,

Over welke kwaliteit heb je het dan? Produce technisch is Brennan gewoon ontzettend sterk en denk eigenlijk dat je een aantal dingen door elkaar haalt. Daarnaast vind ik dat als hij de kans kan pakken om voor een aantal grote artiesten remixes te maken en officieel te releasen hij die gewoon moet pakken. Natuurlijk is dit dan op een heel ander soort publiek gericht.

Dat hij steeds komt met dezelfde soort tracks e.d. is gewoon een slim plan (zelfde als musicals) zodat heel veel platen te herkennen zijn en goed mee te zingen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ja kwaliteitsverschil is er zeker wel. Climaxen in deze tracks bijvoorbeeld zijn allemaal leeg, simpel en niet clean en leg dit maar eens naast Wildstylez - Heartbeat of Children Of Drums. (En ja, ik weet dat de geluidskwaliteit in deze rips niet perfect is, maar dan nog).





Daarnaast durf ik voor 99% te zeggen dat CB voor Brennan (co)produceert en Wildstylez alles zelf doet. Van alle grote artiesten in deze scene is Brennan gewoon degene die kwantiteit>kwaliteit als handelsmerk heeft en relevant wil blijven zonder daar extreem veel moeite voor te hoeven doen. Ook met dat On Demand wat in de vergetelheid raakt en dan na 2 maanden uit het niets opeens weer een bericht wat begint met VOTEFORDJMAG. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@emre nou dat vind ik een onterechte vergelijking hoor. Je pakt meteen echt de meest verschrikkelijke plaat erbij van hem :P Als je nou z'n decibel anthem, Ravers Memory of Coming Back To You erbij pakte, was het misschien eerlijker. Want die tracks hebben veel meer kwaliteit dan die bootleg.

Dat ik nog ooit BH zou verdedigen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ja da's waar, hij heeft ook wel platen die kwalitatief heel goed zijn, noemde zelf ook al het DB anthem. Maar de manier waarop hij dan die afgeraffelde remixjes eruit kakt zegt ook wel weer heel veel over z'n 'klasse' imo. :P

En dan nog vind ik WSZ platen beter dan zelfs de beste BH platen, maarja, ik snap je punt.

Ik bedoel.. als WSZ een remix/bootleg maakt zorgt hij wel dat het ook goed in elkaar steekt. Deze uit 2012 (!) is kwalitatief gewoon een stuk beter dan die Wiz Khalifa/Chainsmokers bootlegs van BH uit 2017/18 :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AVIO records stopt ermee. Zie Facebook Alphaverb:
Citaat:
Alphaverb
1 uur ·
I'm afraid I can never satisfy all my fans with one "Final Song". It will be the closing release for my label AVIO Records.

I've had a few vocalists record the lyrics for me, but I ended up using my own voice as I didn't feel the desired emotion / energy in any other recording.
My voice is not the most pleasant to listen to though, but I did my own vocals in many older tracks so I feel it fits the concept of this track.

I don't aim to get a lot of support for this track by other artists, it's mainly to thank my fans for their support.
Hopefully you will appreciate it and feel the emotion and energy I've put into this track.

More info soon...


En in de comments:
Citaat:
It's going to be the final release at AVIO Records. Not sure about Alphaverb as a project, but since I mainly get booked for 'classics' these days I don't see the point in releasing new music very much. Since I can never play it myself :)

I won't stop making music completely, but it might be more in a position where I'm helping other producers out where I can. Not completely sure, you might just see an Alphaverb release on a different label at some point... who knows
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.hardnews.nl/brennan-heart-g ... n-warface/

:whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff dat Alphaverb verhaal doet echt pijn, al moet ik zeggen dat het me nooit meer zo heeft geraakt als in de jaren rond 2011. Heel erg jammer, want juist op dit moment is er volgens mij meer dan voldoende vraag naar melodie met een hard randje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang we de AVIO setjes op classic feestjes nog houden dan kan ik er mee leven. Is de laatste tijd ook niet heel veel meer uit de productiekoker van Alphaverb gekomen, dus het is wel een redelijk logische stap
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer :( Vond het al jammer dat hij zowat alleen op classics feesten geboekt werd, snap ook wel dat je dan geen nieuwe tracks meer gaat maken, en dan heb je dus nog minder kans dat je geboekt wordt. Neerwaartse spiraal helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-Front & Psyko Punkz samen een track hebben/gaan gemaakt/maken. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iRon schreef:
B-Front & Psyko Punkz samen een track hebben/gaan gemaakt/maken. Ben benieuwd!


Heel benieuwd zag het ook net voorbij komen :D
Vorige  1 ... 2797, 2798, 2799, 2800, 2801, 2802, 2803 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen