Weer een HHZ Up close and Personal 
013 Tilburg 1 November.
Hij heb 't maar druk met z'n feesies
013 Tilburg 1 November.
Hij heb 't maar druk met z'n feesies
Daarom ook, dat is wat ik bedoel. Rustige, introverte artiesten met kwaliteit tracks worden hier, lijkt het wel, meer gewaardeerd als de extroverte podiumbeesten zoals HHZ, RR ookal brengen die eenzelfde kwaliteit uit. Dat verschil zou er niet moeten zijn want elk persoon is anders. Al dat gezeur over 'overdreven gedoe'.ULTIMO wrote:Weenie daar kun je Wildstylez misschien ook bij indelen (die categorie) maar heb daar weinig moeite mee.Pedaalemre wrote:Poah flinke 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' visie heb jij. Dit is duidelijk zijn persoonlijkheid, juist fijn naar te kijken ipv van die inhoudsloze artiesten die zo nu en dan een social media manager een standaard, saai/kaal emotieloos bericht te laten plaatsen omdat ze zelf 0 karakter hebben.zeke wrote:Hij kan ook gewoon normaal doen, zonder dat overdreven emotionele gedoe.
Zolang ze op het podium maar zichbaar genieten en goede muziek draaien, dat is wat telt toch?
zo'n gezwam.Hij kan ook gewoon normaal doen, zonder dat overdreven emotionele gedoe.
Ik ben benieuwd of dit gaat werken. Ik denk toch dat RR zijn fanbase vele malen groter is. Zou knap zijn als hij dit uitverkoopt
Dit. denk dat je t niet moet onderschatten hoe groot Warface z'n fanbase is. Daarbij...mocht de line up beetje interessant zijn, krijg je wel leuke namen in de 'HmH'. (Denk aan Delete bijv.)kegel77w wrote:Dat de fanbase van Radical vele malen groter is, is een feit, maar denk dat Warface toch wel heel erg gegroeid is ook. Denk dat die de AFAS redelijk vol kan krijgen, of misschien wel uitverkocht.
Je bedoeld dat stelletje wat lekker bezig was voor het raam in het hotel er naast?THArdstyler wrote:Gelukkig was er tijdens Return of HHZ in de wachtrij wel gezorgd voor live 'entertainment'
Jepdennisje030 wrote:Je bedoeld dat stelletje wat lekker bezig was voor het raam in het hotel er naast?THArdstyler wrote:Gelukkig was er tijdens Return of HHZ in de wachtrij wel gezorgd voor live 'entertainment'
Nee, bron?DVA wrote:wist je dat unresolved ghost produced voor spitnoise
DVA wrote: ik ben zelf unresolved fan
Ik ontken inderdaad niet dat het geen goede track is.DVA wrote:je kan niet ontkennen dat chances geen goeie track is
Ik heb uit voorzorg mijn speakers gesloopt, in de kleine kans dat ik per ongeluk er eentje aan zou klikken.
Bepalen we zelf wel he, mafkeesDVA wrote:je kan niet ontkennen dat chances geen goeie track is