Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 11 days ago
Weer een HHZ Up close and Personal -.-

013 Tilburg 1 November.
Hij heb 't maar druk met z'n feesies
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Leuk dat 'ie het humble zijn zo benadrukt. Maar waarom dan zo in de schijnwerpers willen staan en weer met zo'n feestje aankomen? Ik vind z'n gevoel voor hardstyle echt prachtig, maar als je het humble zijn zo aankaart, waarom moet er zo veel om hem draaien dan? Of ben ik nu veel te zuur :/
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
ULTIMO wrote:
Pedaalemre wrote:
zeke wrote:Hij kan ook gewoon normaal doen, zonder dat overdreven emotionele gedoe.
Poah flinke 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' visie heb jij. Dit is duidelijk zijn persoonlijkheid, juist fijn naar te kijken ipv van die inhoudsloze artiesten die zo nu en dan een social media manager een standaard, saai/kaal emotieloos bericht te laten plaatsen omdat ze zelf 0 karakter hebben.
Weenie daar kun je Wildstylez misschien ook bij indelen (die categorie) maar heb daar weinig moeite mee.
Zolang ze op het podium maar zichbaar genieten en goede muziek draaien, dat is wat telt toch?
Daarom ook, dat is wat ik bedoel. Rustige, introverte artiesten met kwaliteit tracks worden hier, lijkt het wel, meer gewaardeerd als de extroverte podiumbeesten zoals HHZ, RR ookal brengen die eenzelfde kwaliteit uit. Dat verschil zou er niet moeten zijn want elk persoon is anders. Al dat gezeur over 'overdreven gedoe'. :yawn: Daarnaast, vinden sommigen het fijn als ze zich in hun rolmodel kunnen verplaatsen op persoonlijk vlak, en dat is nou eenmaal makkelijker bij opvallende personen dan bij de stillere. Vind die nuchtere Hollandsche mentaliteit als
Hij kan ook gewoon normaal doen, zonder dat overdreven emotionele gedoe.
zo'n gezwam.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Warface (hoogstwaarschijnlijk) met een event komt in AFAS Live

View on Facebook
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 4 days ago
kegel77w wrote:Warface (hoogstwaarschijnlijk) met een event komt in AFAS Live

View on Facebook
Ik ben benieuwd of dit gaat werken. Ik denk toch dat RR zijn fanbase vele malen groter is. Zou knap zijn als hij dit uitverkoopt
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Dat de fanbase van Radical vele malen groter is, is een feit, maar denk dat Warface toch wel heel erg gegroeid is ook. Denk dat die de AFAS redelijk vol kan krijgen, of misschien wel uitverkocht.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Zou de Radical Fanbase tegenwoordig niet beetje uit dezelfde mensen bestaan als die graag naar Warface luisteren?
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
kegel77w wrote:Dat de fanbase van Radical vele malen groter is, is een feit, maar denk dat Warface toch wel heel erg gegroeid is ook. Denk dat die de AFAS redelijk vol kan krijgen, of misschien wel uitverkocht.
Dit. denk dat je t niet moet onderschatten hoe groot Warface z'n fanbase is. Daarbij...mocht de line up beetje interessant zijn, krijg je wel leuke namen in de 'HmH'. (Denk aan Delete bijv.)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Leuk voor 'm inderdaad, maar wel vervelend dat dat dan direct de enige keus vwb hardstyle in de HmH zou zijn.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 9 days ago
THArdstyler wrote:Gelukkig was er tijdens Return of HHZ in de wachtrij wel gezorgd voor live 'entertainment' xd
Je bedoeld dat stelletje wat lekker bezig was voor het raam in het hotel er naast? :D
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 8 days ago
dennisje030 wrote:
THArdstyler wrote:Gelukkig was er tijdens Return of HHZ in de wachtrij wel gezorgd voor live 'entertainment' xd
Je bedoeld dat stelletje wat lekker bezig was voor het raam in het hotel er naast? :D
Jep ;)
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 16 minutes ago
Dr Phunk met Rooler in studio zit.
Hardtraxxer
414 posts member since 2017
last seen Jun 2025
wist je dat unresolved ghost produced voor spitnoise
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
DVA wrote:wist je dat unresolved ghost produced voor spitnoise
Nee, bron?
Hardtraxxer
last seen Jun 2025
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

dit lijkt zoveel op unresolved zijn uptempo tracks

dan heb je nog soldiers of core die ook superveel lijken op de stijl van unresolved.
en zelfs hard effectz gebruikt er sounds van ik ben zelf unresolved fan en mijn oren liegen dit niet. als je zelf deze tracks en unresolved zijn eigen uptempo tracks naast elkaar houd hoor je het wel
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Bedankt voor deze wist je dat. Als je het niet erg vindt, laat ik de tracks liever links liggen. Ik heb uit voorzorg mijn speakers gesloopt, in de kleine kans dat ik per ongeluk er eentje aan zou klikken.
Hardtraxx Elite
last seen 16 minutes ago
Ze maken dus allebei kut herrie?
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
DVA wrote: ik ben zelf unresolved fan
:aww:
Hardtraxxer
last seen Jun 2025
je kan niet ontkennen dat chances geen goeie track is
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Moet jij eens opletten

Vind het een kut nummer
Hardtraxx Elite
last seen 16 minutes ago
Vind het niet echt op elkaar lijken als ik eerlijk ben, en zolang er niet echt een bron is zie ik geen ghostproducing hier in voor komen hoor..

Vind Spitnoise sws al kut herrie en Unresolved al helemaal :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
DVA wrote:je kan niet ontkennen dat chances geen goeie track is
Ik ontken inderdaad niet dat het geen goede track is.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ik heb uit voorzorg mijn speakers gesloopt, in de kleine kans dat ik per ongeluk er eentje aan zou klikken.
:lol: :worship:
DVA wrote:je kan niet ontkennen dat chances geen goeie track is
Bepalen we zelf wel he, mafkees :yawn:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Uptempotraxx. :cool:
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Unresolved is voor mij een beetje de Rapper Sjors van de hardstyle-scene