Of de screeches uit Radical Redemption - RedemptionParvuz wrote:Wie weet heeft Chain Reaction wel een goede invloed op hem. Terug naar ouderwets duister, episch, bombastisch, gruwelijke vocalen en vooral, minder kickrolls. Nieuwe synths ook graag. Desnoods de oudste weer eens pakken en die updaten.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Jaaa! Dat eerste album, heerlijk. Misschien niet productie technisch zo goed, maar oh zo fijn. 
Mind Dimension & The Purge een remix hebben van Delete - Pulse. Première op Fatality deze zaterdag. Bron: Instagram verhaal The Purge
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 5 days ago
Het album daarna was ook echt goud! Daarna begon het een stuk minder te worden. Derde album zaten ook nog aantal vette nummers tussen, maar het wordt wel steeds minder.Parvuz wrote:Jaaa! Dat eerste album, heerlijk. Misschien niet productie technisch zo goed, maar oh zo fijn.
Over een half uurtje (21:30) komen hhz,ws, coone en mc villain op Slam FM
Oh, naja de muziek begint om 21:30, dat zeiden ze iig.
Ooh jawootum wrote:Of de screeches uit Radical Redemption - RedemptionParvuz wrote:Wie weet heeft Chain Reaction wel een goede invloed op hem. Terug naar ouderwets duister, episch, bombastisch, gruwelijke vocalen en vooral, minder kickrolls. Nieuwe synths ook graag. Desnoods de oudste weer eens pakken en die updaten.
Vet! Al is de Catatonic Overload remix ook nog steeds meeeer dan prima te pruimenkegel77w wrote:Mind Dimension & The Purge een remix hebben van Delete - Pulse. Première op Fatality deze zaterdag. Bron: Instagram verhaal The Purge
Goeie inderdaad! Zal die zaterdag ook ns ff afstoffenRickzel wrote:Vet! Al is de Catatonic Overload remix ook nog steeds meeeer dan prima te pruimenkegel77w wrote:Mind Dimension & The Purge een remix hebben van Delete - Pulse. Première op Fatality deze zaterdag. Bron: Instagram verhaal The Purge
Ja, doe mij maar meteen dood anders... PfffffDjThera wrote:Goeie inderdaad! Zal die zaterdag ook ns ff afstoffenRickzel wrote:Vet! Al is de Catatonic Overload remix ook nog steeds meeeer dan prima te pruimenkegel77w wrote:Mind Dimension & The Purge een remix hebben van Delete - Pulse. Première op Fatality deze zaterdag. Bron: Instagram verhaal The Purge
The Purge een remix maakt van Lost In Dreams voor Q-Base. Staat een deel op zijn instagram verhaal, mocht die er nog op staan. Anders zal ik hem later vandaag hier even posten
Haha lekkah, zeker doen!DjThera wrote:Goeie inderdaad! Zal die zaterdag ook ns ff afstoffenRickzel wrote:Vet! Al is de Catatonic Overload remix ook nog steeds meeeer dan prima te pruimenkegel77w wrote:Mind Dimension & The Purge een remix hebben van Delete - Pulse. Première op Fatality deze zaterdag. Bron: Instagram verhaal The Purge
Delete’s eerste album showcase zal plaatsvinden op Supremacy. Bron, instagram post
En het album gaat ‘Alpha Omega’ heten.kegel77w wrote:Delete’s eerste album showcase zal plaatsvinden op Supremacy. Bron, instagram post
Is het bekend wanneer het album uitkomt of nog niet?
Ja, 11 oktober.Broken Balance wrote:Is het bekend wanneer het album uitkomt of nog niet?
The Wishlist Agency of FB
36 minuten ·
“Dear visitors of Kiddstock festival,
We feel sorry to inform you that due to Visa difficulties, Unresolved won’t be performing at Kiddstock Festival, United Kingdom this weekend.
The organization, agency and artist are looking into a new performing date, as Unresolved was really looking forward to this performance.
Thank you for your understanding and we hope to announce a new date soon.”
- Unresolved, Kiddstock Festival, The Wishlist Agency
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Werden al zijn sets vanaf nu maar gecanceld..
Ah jammer man keek echt uit naar z'n set, bedankt voor de updateDonnyD wrote:The Wishlist Agency of FB
36 minuten ·
“Dear visitors of Kiddstock festival,
We feel sorry to inform you that due to Visa difficulties, Unresolved won’t be performing at Kiddstock Festival, United Kingdom this weekend.
The organization, agency and artist are looking into a new performing date, as Unresolved was really looking forward to this performance.
Thank you for your understanding and we hope to announce a new date soon.”
- Unresolved, Kiddstock Festival, The Wishlist Agency
Pedaalemre wrote:Werden al zijn sets vanaf nu maar gecanceld..
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
.. Hardwell zijn Tomorrowland set heeft geeindigd met hardcore? Wellicht een van de toegankelijkste hardcore platen, Nobody Said It Was Easy, maar toch. Gaat wel steeds een stapje verder die man 
Michel Pollen voor La Fuente produceert
Zat laatst een slam mix marathon lijstje te beluisteren op Spotify en die sound kwam me heel herkenbaar voor en toen zag ik Michel dus bij de credits staan
In Capitol kun je heel goed zijn sound horen, daarnaast is Show me how to love ook door hem (mede) geproduceerd.
Capitol: View on Spotify
Zat laatst een slam mix marathon lijstje te beluisteren op Spotify en die sound kwam me heel herkenbaar voor en toen zag ik Michel dus bij de credits staan
In Capitol kun je heel goed zijn sound horen, daarnaast is Show me how to love ook door hem (mede) geproduceerd.
Grappig, maar wat is Capitol een lekker nummer zeg :O nooit eerder gehoord.Fusionmania wrote:Michel Pollen voor La Fuente produceert![]()