Tegenwoordig als je Raw liefhebber bent dan ben je automatisch Uptempo liefhebber volgens RSU. Beide "simpele" muziek
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 5 days ago
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Uptempo is toch gewoon Gearbox herrie maar dan op 200+ bpm, dus zo gek is die link niet.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Komt omdat Unresolved zelf uptempo heeft gemaakt onder een andere alias en hij vindt het leuk dus daarom is het label bedoelt voor raw en uptempo.geert3ssen wrote:De link tussen raw hardstyle en uptempo heb ik nooit begrepen
Ik vind zelf uptempo raw style het lkkrste
Dit, en andersom ook, is wel echt zo van wat ik van de Yellow heb gehoord en van wat ik doorspitte voor de warm-up mixjes.Pedaalemre wrote:Uptempo is toch gewoon Gearbox herrie maar dan op 200+ bpm, dus zo gek is die link niet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Vooral een deadly guns, dat is gewoon alsof je een warface plaat op 210bpm afspeelt..
Dat zijn al twee fouten opzichzelfRTM93 wrote:Vooral een deadly guns, dat is gewoon alsof je een warface plaat op 210bpm afspeelt..
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Is beide ook Triax.RTM93 wrote:Vooral een deadly guns, dat is gewoon alsof je een warface plaat op 210bpm afspeelt..
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Pedaalemre wrote:http://imgur.com/a/tOxCAxr
godverdomme waarom werkt foto embedden nooit normaal

Jup. Tegenwoordig wel ja.Pedaalemre wrote:Uptempo is toch gewoon Gearbox herrie maar dan op 200+ bpm, dus zo gek is die link niet.
Thera komt met een nieuw (artiesten)album - Diversity Is Key. Vanaf 22 augustus beschikbaar.
Sasha F
Soon some big news comming
Nice Stonecoalen English has he their.wootum wrote:Sasha FSoon some big news comming
Maar, benieuwd..
-
A
Edit: lama
Last edited by Anonymous on 23 Jul 2018 09:21, edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14183 posts member since 2013
Atmozfears bezig met een anthem volgens Instagram stories. Q-Base misschien?
Mag toch hopen dat die al wel af zou zijn dan.MYTZE wrote:Atmozfears bezig met een anthem volgens Instagram stories. Q-Base misschien?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Er zijn niet veel andere grotere feesten in het najaar waar hij opeens een anthem van zou maken lijkt me. Qlimax heeft ie al gehad dus dit moet haast wel Q-Base zijn?Parvuz wrote:Mag toch hopen dat die al wel af zou zijn dan.MYTZE wrote:Atmozfears bezig met een anthem volgens Instagram stories. Q-Base misschien?
Zou best kunnen dat ie hem al bijna af heeft maar nu pas teased toch?
We would like to welcome Shockwave to the Scantraxx Silver family!
Keep an eye on our socials because new music is already in production.
❤ to welcome the boys!
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Radical Redemption:
I am really proud to present to you, my upcoming album – and event, Command & Conquer!
Tag those that are not ready!
Ticketsale starts August 11th at 10:00AM.
http://prntscr.com/ka1ape
I am really proud to present to you, my upcoming album – and event, Command & Conquer!
Tag those that are not ready!
Ticketsale starts August 11th at 10:00AM.
http://prntscr.com/ka1ape
Hopen op weer 1 of 2 leuke tracks... heb z’n vorige album 1 keer doorgespit. Het is niet meer wat het geweest is. Helaas. Wel knap hoe hij zijn succes vast blijft houden.
Wel gek dat hij alweer met een album komt, produceert wel vlotjes..
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Is inmiddels kwantiteit boven kwaliteit. De interessantheid van Radical gaat per jaar achteruit. Af en toe wel een prima plaat, maar het is allang niet meer wat hij is geweest.