Hardtraxxer
133 posts member since 2017
last seen Dec 2019
Pedaalemre wrote:.. Hardwell zijn Tomorrowland set heeft geeindigd met hardcore? Wellicht een van de toegankelijkste hardcore platen, Nobody Said It Was Easy, maar toch. Gaat wel steeds een stapje verder die man :P
Zou niet schrikken als hij eens b2b draait op een mainstage ergens binnenkort.. (qlimax?)
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Phuture Noize
Zojuist ·
this was only the beginning.
Image
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Hij zal vast weer bezig zijn met een vervolg EP op dit album.
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
Hij begint op headhunterz te lijken met geheimzinnig doen xd
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Valt me ook op dat hij nooit een zin begint met een hoofdletter.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
patrickjumpeen wrote:Hij begint op headhunterz te lijken met geheimzinnig doen xd
Nah dit was hij altijd al wel beetje hoor. Ook al voor zijn eerste solo album. Beetje zweverige type.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Maar over het algemeen komt hij eerder met een onthulling dan HHZ xD
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
Zamble wrote:Maar over het algemeen komt hij eerder met een onthulling dan HHZ xD
Dat mag ook wel, gvd xd
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 minutes ago
makrooy wrote:
patrickjumpeen wrote:Hij begint op headhunterz te lijken met geheimzinnig doen xd
Nah dit was hij altijd al wel beetje hoor. Ook al voor zijn eerste solo album. Beetje zweverige type.
Een "artiest" he, ik denk wel dat hij zich een soort van kunstenaar voelt haha. Moet ook zeggen dat zijn muziek ook wel een beetje zo aanvoelt. Album art ook al best wel kunstzinnig. Hij ziet er ook wel een beetje uit als een creatieveling haha :P
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 11 days ago
Dat mysterieuze gedoe is gewoon om mensen hyped te maken en zo maak je jezelf populair/bekend, snap heel goed dat artiesten 't doen. In 't geval van heady werkt 't misschien averechts omdat 't teveel werd na 'n tijdje en 't ook gewoon te lang duurde.

Kan dat bij PN nog niet echt zeggen. Tussen de aankondiging van z'n album en de release zat niet eens zo heel veel tijd. Dat (notabene) mini album van HHZ kwam veel te laat.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Alm1ghty wrote:Valt me ook op dat hij nooit een zin begint met een hoofdletter.
heb ik zelf ook altijd een hekel aan
Hardtraxxer
197 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Parvuz wrote:
makrooy wrote:
Een "artiest" he, ik denk wel dat hij zich een soort van kunstenaar voelt haha. Moet ook zeggen dat zijn muziek ook wel een beetje zo aanvoelt. Album art ook al best wel kunstzinnig. Hij ziet er ook wel een beetje uit als een creatieveling haha :P
'Een kunstenaar is iemand die zijn of haar creatieve begaafdheid gebruikt om kunst te maken. De term wordt tegenwoordig gebruikt voor beoefenaren van elke kunstvorm: beeldende kunst, muziek, literatuur, theater, film fotografie.' - bron: wikipedia

:whistle:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Unresolved is ook een kunstenaar :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 9 minutes ago
Haha gelukkig is kunst dan iets ongrijpbaars en kan alles kunst zijn. :lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Denk ook niet dat we dat ooit zullen doen.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 minutes ago
DonnyD wrote: Image
Kijk, voor PN is dit gewoon kunst. Ik zie gewoon een Mexicaan die schuin op zijn fiets zit van bovenaf....
Gewoon puur eigen interpretatie. Dat is het mooie van kunst. De muziek van Unresolved is inderdaad ook kunst. Net als dat mensen haken door de huid steken er aan gaan hangen. Soort gelijk iets.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Holy shit Parvuz xd
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Parvuz wrote:Kijk, voor PN is dit gewoon kunst. Ik zie gewoon een Mexicaan die schuin op zijn fiets zit van bovenaf.... Gewoon puur eigen interpretatie. Dat is het mooie van kunst. De muziek van Unresolved is inderdaad ook kunst. Net als dat mensen haken door de huid steken er aan gaan hangen. Soort gelijk iets.
Jij bent echt niet goed soms xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Parvuz wrote: Net als dat mensen haken door de huid steken er aan gaan hangen.
Ook Unresolved dus?
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
ja door z'n oren heen
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Parvuz wrote:Kijk, voor PN is dit gewoon kunst. Ik zie gewoon een Mexicaan die schuin op zijn fiets zit van bovenaf....
Gewoon puur eigen interpretatie. Dat is het mooie van kunst. De muziek van Unresolved is inderdaad ook kunst. Net als dat mensen haken door de huid steken er aan gaan hangen. Soort gelijk iets.
De tering :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
14317 posts member since 2011
last seen 21 minutes ago
Als je het hebt over vleeshaken dan heb je het over Parvuz.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 minutes ago
Justinhafc wrote: Jij bent echt niet goed soms xd
Haha ook weer een soort vorm van kunst. Mooi he. :P
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Hahaha Parvuz mooi miens. Die heb ik eerder gehoord van die Mexicaan op een fiets :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Frequenzers zitten met Keltek in de studio