Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2779, 2780, 2781, 2782, 2783, 2784, 2785 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 12:24 

Hardtraxx Addict

kbm_ schreef:
Na die fittie lieten ze alle intro's weg en is het non stop 1 groot feest geweest. Vóór die grap met Slipknot en Rob Gee was het trouwens ook al geweldig (Showtek!!)

Voor zover ik weet, was het enkel Sid (die op het filmpje staat te scratchen) van Slipknot die er bij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 13:19 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
RoyAPO schreef:
Heeft ie toch gelijk in? Op de festivals voor wat meer dagjesmensen staat iedereen stil. Vond het ook wel mooi dat house opa Johan dat opmerkte haha

Zijn carriere hangt af van de mensen die daar staan en straks weer janken dat zijn carriere niet lekker loopt. Sommige dagfeesten gaan mensen nou eenmaal minder hard, maar op de manier hoe die dit post is gewoon nergens voor nodig. Zeg dan dat dagfeesten met euphoric setjes minder hard gaan ipv te zeggen dat Nederlanders gewoon niet hard gaan. Durf te wedden dat het avonds daar wel lekkerder los ging.

Ik vind Cyber dan ook een ongeïnteresseerd zak hooi. Die kijkt niet eens het publiek in als 'ie staat te draaien maar vanaf het VIP deck wel lekker edgy foto's/comments maken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 13:19 

Hardtraxx Veteran

Jonge het is wish :lol: . Op dat feest moet je sowieso geen topsfeer verwachten met al dat verdwaalde volk wat er rondloopt.

Buiten dat zijn wij hollanders ook ontzettend verwend met de feesten die we allemaal hier hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 13:27 

Hardtraxxer

Hij moet blij zijn dat ie op dat soort feesten mag staan, mafkees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 14:28 

Donateur

TSFH schreef:
Buiten dat zijn wij hollanders ook ontzettend verwend met de feesten die we allemaal hier hebben.

:lol:

Komt door dit soort verwaande klote types die 60 minuten eigen hits gaan staan draaien en weer optyfen naar de VIP om aldaar nog wat na te trappen. Als er nou eens wat meer effort werd gestoken in interessante setjes waarbij je verrast wordt dwing je misschien wat meer lossnâh af.

Oh en die teringcyber is toch Zwitsers? Behoor je dan niet neutraal te zijn met je stink kaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 14:44 

Hardtraxx Addict

haha gevoelige snaar geraakt? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 14:51 

Donateur

Ja sowieso, voel me aangesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 14:53 

Hardtraxx Veteran

Voor sommige hier is het misschien ook wel handig om te weten dat Cyber niet eens heeft gedraaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 14:54 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
TSFH schreef:

:lol:

Komt door dit soort verwaande klote types die 60 minuten eigen hits gaan staan draaien en weer optyfen naar de VIP om aldaar nog wat na te trappen. Als er nou eens wat meer effort werd gestoken in interessante setjes waarbij je verrast wordt dwing je misschien wat meer lossnâh af.

Haha zeker waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 15:02 

Donateur

Basshunterzz schreef:
Voor sommige hier is het misschien ook wel handig om te weten dat Cyber niet eens heeft gedraaid xd

geluk bij een ongeluk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 15:34 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Jonge het is wish :lol: . Op dat feest moet je sowieso geen topsfeer verwachten met al dat verdwaalde volk wat er rondloopt.

In het topic van Wish wordt er geklaagd over het ontbreken van sfeer en losgaan van mensen, beaamt een DJ dat dan is het een stinkkaas aldus onze Tim
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 16:27 

Hardtraxx Veteran

Laud schreef:
Hij moet blij zijn dat ie op dat soort feesten mag staan, mafkees.

Dit, verder maak ik er geen woorden aan vuil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 16:46 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
TSFH schreef:

In het topic van Wish wordt er geklaagd over het ontbreken van sfeer en losgaan van mensen, beaamt een DJ dat dan is het een stinkkaas aldus onze Tim

Er zit natuurlijk wel een verschil met een feest zonder sfeer (wish), of zoals hier wordt gesteld dat het standaard zo is in nederland...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 17:13 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
ErikZ schreef:
TSFH schreef:

Er zit natuurlijk wel een verschil met een feest zonder sfeer (wish), of zoals hier wordt gesteld dat het standaard zo is in nederland...

Het is niet standaard in Nederland, maar soms dan is de sfeer op Mainstages ver te zoeken hoor. Als je dan af en toe in het buitenland draait en je ziet hoe los ze daar gaan, dan snap ik dat het een ergernis kan zijn. Het zo brengen is dan ook weer niet nodig, lijkt meer op frustratie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 17:17 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Als je dan af en toe in het buitenland draait en je ziet hoe los ze daar gaan, dan snap ik dat het een ergernis kan zijn.

Maar zelf wel altijd als een zak hooi achter de draaitafels staan :lol: nee deze gaat er echt niet in hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 17:29 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij heeft hij een tijdje geleden al aangegeven in een dip te zitten. Misschien ook tijdens het draaien dat hij daar op dit moment de lol niet uit haalt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 17:59 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Norther66 schreef:
TSFH schreef:

Het is niet standaard in Nederland, maar soms dan is de sfeer op Mainstages ver te zoeken hoor. Als je dan af en toe in het buitenland draait en je ziet hoe los ze daar gaan, dan snap ik dat het een ergernis kan zijn.

Ja en dit komt dus ook mede door het overaanbod aan feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 18:00 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Volgens mij heeft hij een tijdje geleden al aangegeven in een dip te zitten. Misschien ook tijdens het draaien dat hij daar op dit moment de lol niet uit haalt ?

Zo staat hij al sinds het begin van z'n carriere achter de draaitafels. Straalt gewoon een en al desinteresse uit. En dat op zich is nog niet zo erg, zijn genoeg down to earth gasten die je nooit als een wild beest zult zien draaien, Wildstylez is hier een goed voorbeeld van, maar dan zulke insta stories plaatsen terwijl zonder 'standard holland' zou die gast helemaal nergens geweest zijn :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 18:35 

Donateur

ErikZ schreef:

Klopt maat, ik vind dat artiesten en organisaties dat soort constateringen lekker voor zich moeten houden. Om te beginnen zijn zij de enige die er en masse wat aan kunnen doen. Bovendien is het überhaupt nog maar de vraag of je door het aantal feesten in Nederland kunt verwachten dat iedereen 10 uur staat te snoeien. Volgens mij komt dat in grote mate mede doordat DJ's niet (meer) verrassen on stage. Alles van zichzelf of eigen label, altijd eigen hits.

Buiten dat ik de vergelijking totaal niet voel, vind ik het bijzonder arrogant dat je je zo opstelt richting de mensen die uiteindelijk voor je inkomen zorgen. Soit, in Azie is de zaal meer in beweging. In Nederland stopt de gemiddelde fan >1000eu per jaar in de branche. Daarnaast snap ik echt niet waar dat geklaag nou voor nodig is. Cyber is niet de enige trouwens, lees het vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 19:00 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
ErikZ schreef:

Klopt maat, ik vind dat artiesten en organisaties dat soort constateringen lekker voor zich moeten houden. Om te beginnen zijn zij de enige die er en masse wat aan kunnen doen. Bovendien is het überhaupt nog maar de vraag of je door het aantal feesten in Nederland kunt verwachten dat iedereen 10 uur staat te snoeien. Volgens mij komt dat in grote mate mede doordat DJ's niet (meer) verrassen on stage. Alles van zichzelf of eigen label, altijd eigen hits.

Buiten dat ik de vergelijking totaal niet voel, vind ik het bijzonder arrogant dat je je zo opstelt richting de mensen die uiteindelijk voor je inkomen zorgen. Soit, in Azie is de zaal meer in beweging. In Nederland stopt de gemiddelde fan >1000eu per jaar in de branche. Daarnaast snap ik echt niet waar dat geklaag nou voor nodig is. Cyber is niet de enige trouwens, lees het vaker.

Wie nog meer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 20:25 

Donateur

Niet zo in de vorm van een rant, maar altijd wel van NL volk is verwend etc.

Hier nog meer erover: algemeen/debating-010-vastgeroeste-scene-t61751.html

Kwam eigk nog meer van mezelf tegen toen ik op "verwend" zocht. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 22:51 

Hardtraxx Elite

Tief ff lekker op Cyber met je idiote opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 16:32 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Afbeelding

Beetje Nederlanders CYBERpesten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 18:05 

Hardtraxx Addict

Soundmasher schreef:
Pedaalemre schreef:
Afbeelding

jij bent af....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 19:33 

Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
Soundmasher schreef:
Pedaalemre schreef:
Afbeelding

jij bent af....

Jongens, nou stoppen met die cyberaanvallen.
Vorige  1 ... 2779, 2780, 2781, 2782, 2783, 2784, 2785 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen