Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2778, 2779, 2780, 2781, 2782, 2783, 2784 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:55 

Hardtraxx Addict

Ja ben wel benieuwd.Zag er wel al uit alsof het af was. Dus misschien binnenkort een preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 14:30 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Stutterheim zei destijds dit erover:

Citaat:
Stutterheim kan zich niet meer vinden in het concept van Black, dat in juli nog plaatsvond in de Amsterdam Arena.­ "­Destijds stonden we er met z'n allen achter, maar ik wil die zwarte formule zeker niet in de wereld doorzetten"­, zegt hij in het nieuwste nummer van muziekblad Stream, dat vanaf vrijdag in de winkel ligt.­

Black werd getypeerd door de donkerdere muziek die werd gedraaid, waaronder zogenoemde hardstyle en hardcore.­ Op White kunnen danceliefhebbers luisteren naar onder meer trance.­ In het buitenland werd van meet af aan alleen de 'witte' editie van Sensation georganiseerd.­

De vechtpartij op t podium met Rob Gee terwijl de hele wereld mee kon kijken op de stream heeft ook niet meegeholpen in t voordeel van Black xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 15:18 

Hardtraxx Veteran

Whut... Zijn daar nog beelden van ? En hoe kwam dit tot stand dan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 15:33 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 15:56 

Hardtraxx Veteran

igi0n schreef:
Nuracore schreef:

Dit ging nergens meer over. Als je publiek trouwens al constant fluit moet je wellicht even afvragen of je niet gewoon weer muziek moet gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 16:09 

Hardtraxx Veteran

Iedereen kon op de grote Arena schermen ook lekker meekijken omdat de regiseur waarschijnlijk werd gepijpt onder de regietafel en niet door had wat er gebeurde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 16:24 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Iedereen kon op de grote Arena schermen ook lekker meekijken omdat de regiseur waarschijnlijk werd gepijpt onder de regietafel en niet door had wat er gebeurde xd

Wait what :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 16:36 

Hardtraxxer

Na die fittie lieten ze alle intro's weg en is het non stop 1 groot feest geweest. Vóór die grap met Slipknot en Rob Gee was het trouwens ook al geweldig (Showtek!!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 17:31 

Hardtraxxer

Wat deed Slipknot daar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 17:35 

Hardtraxx Addict

vechten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 17:39 

Hardtraxx Veteran

Wel zwak van die MC om nog op zijn hoofd keihard na te trappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 18:01 

Hardtraxxer

Wat heeft zo'n band uberhaupt op black te zoeken... Je gaat toch ook geen Angerfist op rock am ring oid zetten :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 18:43 

Hardtraxxer

Dat was een persoonlijk dingetje van Duncan, waar hij later zwaar voor door het stof is gegaan! Niemand begreep wat die gasten daar deden? Iedereen ging zitten en het stopte maar niet xd

https://www.djbroadcast.net/article/922 ... eft-uitleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 19:36 

Kraak... Piep...

LV1 schreef:
Wat heeft zo'n band uberhaupt op black te zoeken... Je gaat toch ook geen Angerfist op rock am ring oid zetten :huh:

Dan zou ik wat meer research naar Rob Gee doen. Rob Gee had enorm veel rock/metal invloeden in zijn platen en werkte ook vaak met metalbands uit die tijd voor hun nummers. Het is een Amerikaan. Zodoende stond Slipknot daar dus omdat Rob Gee met hun werkte. Gezien Rob Gee was het niet heel vreemd dat dat er bij kwam kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 21:03 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
LV1 schreef:

Dan zou ik wat meer research naar Rob Gee doen. Rob Gee had enorm veel rock/metal invloeden in zijn platen en werkte ook vaak met metalbands uit die tijd voor hun nummers. Het is een Amerikaan. Zodoende stond Slipknot daar dus omdat Rob Gee met hun werkte. Gezien Rob Gee was het niet heel vreemd dat dat er bij kwam kijken.

Ik ken Rob Gee ook niet anders dan dat hij veel guitaar/metal maakte met een hardcore beat eronder
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 14:43 

Hardtraxx Veteran

Huilie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 14:56 

Hardtraxx Veteran

Heeft ie toch gelijk in? Op de festivals voor wat meer dagjesmensen staat iedereen stil. Vond het ook wel mooi dat house opa Johan dat opmerkte haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 15:07 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Heeft ie toch gelijk in? Op de festivals voor wat meer dagjesmensen staat iedereen stil. Vond het ook wel mooi dat house opa Johan dat opmerkte haha

Zijn carriere hangt af van de mensen die daar staan en straks weer janken dat zijn carriere niet lekker loopt. Sommige dagfeesten gaan mensen nou eenmaal minder hard, maar op de manier hoe die dit post is gewoon nergens voor nodig. Zeg dan dat dagfeesten met euphoric setjes minder hard gaan ipv te zeggen dat Nederlanders gewoon niet hard gaan. Durf te wedden dat het avonds daar wel lekkerder los ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 15:19 

Hardtraxx Veteran

Denk ook wel dat het weer zoals gister en vandaag meespeelt, veel te heet en benauwd in mijn ogen om dan hele sets los te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 15:40 

Hardtraxx Veteran

Tijdens phuture noize was het anders ook dooie boel zag ik op filmpjes en dat was savonds laat. Op veel andere feesten gaat t juist helemaal los bij PN. Mja hij generaliseert wel iets teveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 19:12 

Donateur

Koen schreef:
Denk ook wel dat het weer zoals gister en vandaag meespeelt, veel te heet en benauwd in mijn ogen om dan hele sets los te gaan

Idd zeg. Wat een pauper statement voor een DJ die even een uurtje komt draaien. Publiek staat 10 uur te strijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 19:43 

Hardtraxx Veteran

Het is voor mij ook niet echt muziek waar ik echt op los zou gaan, maar waar ik rustig met een biertje in de hand van zou genieten. En dat het publiek in Nederland niet zo losgaat als in het buitenland is toch ook wel algemeen bekend. Niet iets om over te gaan huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 20:42 

Hardtraxx Veteran

Tijd voor een boycot, gezellig met z'n allen frontrow stil gaan staan wanneer Cyber draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 23:43 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Tijd voor een boycot, gezellig met z'n allen frontrow stil gaan staan wanneer Cyber draait.

Bier gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 09:14 

Donateur

Jordy schreef:
En dat het publiek in Nederland niet zo losgaat als in het buitenland is toch ook wel algemeen bekend. Niet iets om over te gaan huilen.

Ik zou losgaan ook niet echt specificeren als het hele feest zwaaien met een kutvlag van de eerste de beste bananenrepubliek
Vorige  1 ... 2778, 2779, 2780, 2781, 2782, 2783, 2784 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen