Soms kritische vragen, zelden zinnige antwoorden.ULTIMO wrote:Behalve de Hardtraxx Q&A. Daar gaat 't er aan toe joh.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Frequencerz gaven wel een hoop zinnige reacties.TiMOTHYb wrote:Soms kritische vragen, zelden zinnige antwoorden.ULTIMO wrote:Behalve de Hardtraxx Q&A. Daar gaat 't er aan toe joh.
Maar even over Q&A's , wordt daar nog iets mee gedaan?
-
MHardtraxx Veteran
- 14183 posts member since 2013
Atmozfears werkt met Xense aan een collab, live op Twitch
https://www.twitch.tv/atmozfears
Igneon System stopt per 2019.
Dear followers,
My journey in music has been intens. For 15 years i dedicated myself for the sake of music and press my mark as i see it. Im really gratefull i was a part of this project since 2004 & achieved almost everything i wanted to achieve
But im sorry to tell you guys the following. From 2019 i decided to stop performing and will stop making contributions as Igneon System for an undetermined time.
I wont work anymore on this project because i need to release tracks to be present unless im capable of making good work.
I have been thinking alot about this and i had to make an decision. So i decided to take a huge break from 2019 not knowing what the future will bring. Time will tell.
Im very glad this has been communicated and i can move on. Im sure you people will understand this.
I want to thank everyone during my 15 years of kickdrumscience that showed me support and dedication. Especially I:Gor, the third movement, karnage kru, prspct & all the other labels that supported my music. Also the promoters & fans that pushed my music & gave me the chance to push my limits!
So see you guys in 2018 somewhere in the frontline of several festivals this year & a few other gigs this year.
Dave
Dus aankomend weekend nog maar even een kijkje nemen voor het niet meer kan
... Rejecta en Frequencerz samen in de studio zitten.
Alweer?Svbtwee wrote:... Rejecta en Frequencerz samen in de studio zitten.
-
MHardtraxx Veteran
https://www.q-dance.com/nl/news/defqon- ... livestream

Op de timetable staat ook welke sets worden uitgezonden: https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... /timetable
Schema staat op de siteDit weekend vindt de 16e editie plaats van Defqon.1, het grootste hardere stijlen festival ter wereld met meer dan 80.000 bezoekers. Het hele weekend zendt Q-dance Live uit vanaf het festivalterrein. E-Life, Gwen van Poorten, Tellem, Ira van Gastel en Slendy presenteren drie dagen lang meer dan 8 uur per dag de beste dj livesets, interviews en alle andere hoogtepunten.
Op de timetable staat ook welke sets worden uitgezonden: https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... /timetable
Slendy... die irritante gozer uit Australie? 
Heerlijk die kerelRickzel wrote:Slendy... die irritante gozer uit Australie?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Jij vind godverdomme ook alles geweldig he 
Ik vind ook gewoon geweldig dat hij erbij hoort
Meer persoonlijkheid dan die Gwen.
Zet dan volk neer dat al jarenlang harddance ademt: Audiofreq, Kutski dat soort types. Nu wordt het weer een lekker potje ordinair schreeuwen en debiel doen. Zonde want zoiets lijkt mij om als compilatie na een half jaar geweldig om terug te kijken als je bent geweest.
Ach ja. We moeten blij wezen dat Joël Beukers deze taak niet op zich gaat nemen 
Die is volgend jaar aan de beurt.. met Dj jannie
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 13 hours ago
Pulse gaat verder als Dawnfire
Bron: Instagram Pulse
-
MHardtraxx Veteran
Kijk ns op de vorige paginaimmuunm wrote:Pulse gaat verder als Dawnfire
Pff idd, Audiofreq, Kutski, da Syndrome. Die gasten kunnen leuk presenteren en weten alles van de muziek.TiMOTHYb wrote:wat een namen
Zet dan volk neer dat al jarenlang harddance ademt: Audiofreq, Kutski dat soort types. Nu wordt het weer een lekker potje ordinair schreeuwen en debiel doen. Zonde want zoiets lijkt mij om als compilatie na een half jaar geweldig om terug te kijken als je bent geweest.
Nu wordt het meer theater dan muziek
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Schijt, hoef er toch niet naar te luisteren. Gewoon bijzijn is mitmaken mien jungULTIMO wrote:Pff idd, Audiofreq, Kutski, da Syndrome. Die gasten kunnen leuk presenteren en weten alles van de muziek.TiMOTHYb wrote:wat een namen
Zet dan volk neer dat al jarenlang harddance ademt: Audiofreq, Kutski dat soort types. Nu wordt het weer een lekker potje ordinair schreeuwen en debiel doen. Zonde want zoiets lijkt mij om als compilatie na een half jaar geweldig om terug te kijken als je bent geweest.![]()
Oh ja fuck it poeder in je neusgat yeahHard4Us wrote:Schijt, hoef er toch niet naar te luisteren. Gewoon bijzijn is mitmaken mien jungULTIMO wrote:Pff idd, Audiofreq, Kutski, da Syndrome. Die gasten kunnen leuk presenteren en weten alles van de muziek.TiMOTHYb wrote:wat een namen
Zet dan volk neer dat al jarenlang harddance ademt: Audiofreq, Kutski dat soort types. Nu wordt het weer een lekker potje ordinair schreeuwen en debiel doen. Zonde want zoiets lijkt mij om als compilatie na een half jaar geweldig om terug te kijken als je bent geweest.![]()
TiMOTHYb wrote:Zonde want zoiets lijkt mij om als compilatie na een half jaar geweldig om terug te kijken als je bent geweest.
Dat wordt dus op de camping de livestream kijken in plaats van naar het terrein gaan.Exterkate wrote:Gwen van Poorten, altijd goed.