Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ja, zag hem gisteren ook toevallig voorbij komen in de Armada dance Spotify lijst.LV1 wrote:Misschien niet helemaal het goede topic hiervoor maar Armada upload vorige week opeens de videoclip van Ran-D - Zombie???![]()
Totaal geen vragen bij gesteld maar eigenlijk toch merkwaardig
Het lijkt erop dat Degos & Re-Done een recovered versie maken van Life Is Finite/Salsa voor hun nieuwe album.
Dat ze dat maar met Forgiveness en Represent WATT doen... 
Zonde dat ze hier niks mee gedaan hebben. Zou die nog wel in goeie kwaliteit willen ipv de rip uit de Q-Base set.Joey wrote:Forgiveness
Meerdere keren naar gevraagd, gaat er niet komen.patrickjeb wrote:Zonde dat ze hier niks mee gedaan hebben. Zou die nog wel in goeie kwaliteit willen ipv de rip uit de Q-Base set.Joey wrote:Forgiveness
-
DArtiest
- 184 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
Forgiveness is het project crappy, 90% cpu zonder dat we wat afspelen :-(Joey wrote:Dat ze dat maar met Forgiveness en Represent WATT doen...
Represent WATT is misschien nog wel een leuk om op te pakken.
-
DArtiest
- 184 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
Die is al een tijdje klaar :-)Chroman wrote:Het lijkt erop dat Degos & Re-Done een recovered versie maken van Life Is Finite/Salsa voor hun nieuwe album.
Hoe staat het met de Links van Varsseveld remix?Degos wrote:Die is al een tijdje klaar :-)Chroman wrote:Het lijkt erop dat Degos & Re-Done een recovered versie maken van Life Is Finite/Salsa voor hun nieuwe album.
Haha dafuq gaat dit echt gebeuren?Alm1ghty wrote:Hoe staat het met de Links van Varsseveld remix?Degos wrote:Die is al een tijdje klaar :-)Chroman wrote:Het lijkt erop dat Degos & Re-Done een recovered versie maken van Life Is Finite/Salsa voor hun nieuwe album.
-
MHardtraxx Veteran
- 14183 posts member since 2013
Interview met Atmozfears over waarom ie zo traag released etc. https://www.nporadio1.nl/riza/onderwerp ... max-anthem
Delete en Luminite een collab maken.
Interview kwaliteiten op npo radio 1 laten ook wel te wensen over merk ik...MYTZE wrote:Interview met Atmozfears over waarom ie zo traag released etc. https://www.nporadio1.nl/riza/onderwerp ... max-anthem
Ik lees zie of hoor echt zelden tot nooit een goed (Nederlands) interview eigenlijk. Vooral niet in de evenementenbranche. Veel hetzelfde 'echt iets anders doen' en 'je doet het uiteindelijk allemaal voor je fans' gezwets. Interviews van tegenwoordig zijn over het algemeen uitsluitend een marketingtool.
Behalve de Hardtraxx Q&A. Daar gaat 't er aan toe joh. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Lijkt hier zelfs wel alsof ze helemaal niks voorbereid had.Parvuz wrote:Interview kwaliteiten op npo radio 1 laten ook wel te wensen over merk ik...MYTZE wrote:Interview met Atmozfears over waarom ie zo traag released etc. https://www.nporadio1.nl/riza/onderwerp ... max-anthem
Wel mooi om dat licht Twentse accent nog te horen bij Tim
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 6 days ago
Pulse verder gaat onder de naam Dawnfire
Zal dan ook wel op Roughstate gaan release ipv Fusion
Zal dan ook wel op Roughstate gaan release ipv Fusion
THArdstyler wrote:Oh ik dacht als TBA
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 6 days ago
Broken Balance wrote:THArdstyler wrote:Oh ik dacht als TBA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Broken Balance wrote:THArdstyler wrote:Oh ik dacht als TBA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()