Ja raar verhaal toch dat Q daar mee gestopt is. Die DVD's van vroeger zijn leuk kijkvoer + je kunt tegenwoordig kosteloos distribueren op YT ofzoULTIMO wrote:TiMOTHYb wrote:Zonde want zoiets lijkt mij om als compilatie na een half jaar geweldig om terug te kijken als je bent geweest.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik ben toch wel bereid even 'Gwen, ik zou je doen!' in een microfoon te reopen.
''Gebruik je Drugs?' ''Nee mag niet van mijn moeder''TiMOTHYb wrote:Ja raar verhaal toch dat Q daar mee gestopt is. Die DVD's van vroeger zijn leuk kijkvoer + je kunt tegenwoordig kosteloos distribueren op YT ofzoULTIMO wrote:TiMOTHYb wrote:Zonde want zoiets lijkt mij om als compilatie na een half jaar geweldig om terug te kijken als je bent geweest.
Heerlijk man, die dvds van vroeger. Ik zet ze elk jaar weer even op.TiMOTHYb wrote:Ja raar verhaal toch dat Q daar mee gestopt is. Die DVD's van vroeger zijn leuk kijkvoer + je kunt tegenwoordig kosteloos distribueren op YT ofzoULTIMO wrote:TiMOTHYb wrote:Zonde want zoiets lijkt mij om als compilatie na een half jaar geweldig om terug te kijken als je bent geweest.
Echt oprecht heel jammer dat ze daarmee gestopt zijn.
Heel jammer en rare en onnodige vervangingULTIMO wrote: Echt oprecht heel jammer dat ze daarmee gestopt zijn.
Clockartz:
The time has come. Moving to The Netherlands for the next 2 months!
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Rebelion Fatality Anthem online soon.
Eigen Producties (Test/Snippets) Andere stijlenTheUnnamed wrote:Rebelion Fatality Anthem online soon.
-
MHardtraxx Veteran
- 14183 posts member since 2013
Chris One Remix van Delete - Syndrome
Dit kan eigenlijk alleen maar mis gaan. Toch benieuwd.Chroman wrote:Chris One Remix van Delete - Syndrome
Volgens mij een mini album inderdaadMYTZE wrote:BM album?
Nouuuuu, als hij de Back2Sleep kick gebruikt kan het best leuk worden toch?Helicaze wrote:Dit kan eigenlijk alleen maar mis gaan. Toch benieuwd.Chroman wrote:Chris One Remix van Delete - Syndrome
Maar als 'ie die poepkicks van Deathmatch gebruikt moet ik je gelijk geven
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 25 days ago
ErikZ wrote:Eigen Producties (Test/Snippets) Andere stijlenTheUnnamed wrote:Rebelion Fatality Anthem online soon.
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
B-Front laatste tijd veel in de studio gezeten en heeft veel nieuwe tracks klaarliggen voor defqon.
Ik vind die kicks van Deathmatch echt belachelijk dik, maar zal wel de enige zijncorneelwr wrote:Nouuuuu, als hij de Back2Sleep kick gebruikt kan het best leuk worden toch?Helicaze wrote:Dit kan eigenlijk alleen maar mis gaan. Toch benieuwd.Chroman wrote:Chris One Remix van Delete - Syndrome
Maar als 'ie die poepkicks van Deathmatch gebruikt moet ik je gelijk geven
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Mandy - Raggadrop 10m views op yt 
Ze laten 10 stagiaires 8 uur lang per dag op die video klikkenTheUnnamed wrote:Mandy - Raggadrop 10m views op yt
Nee, is waarschijnlijk omdat je op 0:27 in die YouTube video een nippleslip ziet.DonnyD wrote:Ze laten 10 stagiaires 8 uur lang per dag op die video klikkenTheUnnamed wrote:Mandy - Raggadrop 10m views op yt
Ik ben direct onderweg naar YouTube. ThanksHelicaze wrote:Nee, is waarschijnlijk omdat je op 0:27 in die YouTube video een nippleslip ziet.DonnyD wrote:Ze laten 10 stagiaires 8 uur lang per dag op die video klikkenTheUnnamed wrote:Mandy - Raggadrop 10m views op yt
Edit. Ik zie niks
View on YouTube
Last edited by Remi on 21 Jun 2018 16:31, edited 2 times in total.
Dat ik nu net ook nog echt heb gekeken is misschien wel het diepte punt van de dag..
Remi je kan best de snelheid op 0.5 zetten. Dan zie je het erg duidelijk hoor.
Nou bedanktRemi wrote: Ik vind wel dat die kerel op 03:00 op Simon lijkt
Hoe kan dat in gods naam 10 mill views hebben..? Ookal was t nummer van coone ofzo zo bijzonder is dat hele nummer niet? Hebben ze viewbots erop geknald ofzo
Men vermoed dat ze hun plek hebben opgekocht bij aanbevolen video's, omdat iedereen het altijd in hun aanbevolen video's had staan. Maar er is niks zeker van hoe en wat, iig wel apart inderdaad.Royvn_ wrote:Hoe kan dat in gods naam 10 mill views hebben..? Ookal was t nummer van coone ofzo zo bijzonder is dat hele nummer niet? Hebben ze viewbots erop geknald ofzo