Kan nou niet zeggen dat de filmpjes heel origineel zijn
totaal niet jaloers hoor
totaal niet jaloers hoor
Die Saphera is ook altijd bij elke contest bij he, maar echt doorbreken is er volgens mij (nog) niet bij.Grim wrote:Je nu kan stemmen voor de eindronde van de DQ1 DJ Contest
LEGION
SAPHERA
SCABTIK
SOLSTICE
ZEROX
https://defqon1.nl/en/contest
Nice! Had Feel Good laatst toevallig opstaan dus ben benieuwd.Koen wrote:Audiotricz & Bass Modulators samen in de studio
Whait whutGB47 wrote:Mandy's Raggadrop het populairste nummer van DWX is op YouTube, met maar liefst meer dan 9,5 miljoen views ?
Broken Balance wrote:Hebben ze in Belgie wel een handje van, populariteit kopen. Dimitri Vegas & Like Mike vooral.
Never forget.Op Tomorrowland, de thuisbasis van Dimitri Vegas & Like Mike, keken bezoekers vreemd op toen ze een promotieteam van het duo aan het werk zagen. Een aantal mooie dames waren uitgerust met iPads om stemmen binnen te halen. Geen gebruikelijke methode om zieltjes te winnen. Het AD sprak 'promogirl' Elisabeth over haar werk. Wat blijkt? Niet alleen op Tomorrowland waren promoteams aanwezig. „We waren soms wel met 60 meisjes en werden het hele land doorgereden. Het effectiefst waren de schoolbezoeken. In de pauzes vroegen we leerlingen te stemmen”, vertelt zij over haar bijbaan. Frappant detail: Dimitri Vegas & Like Mike stonden op de iPads alvast ingevuld op plaats 1.
ThaBomba. wrote:Noisecontrollers ft Audiotricz collab in de maak
Ben nog helemaal niet overtuigd van Audiotricz hun kunneSpitta wrote:ThaBomba. wrote:Noisecontrollers ft Audiotricz collab in de maakben benieuwd wat hier uitkomt!!
Pappie zal wel flink wat centen in dr carrière hebben gegooid om de droom van zn dochter waar te makenErwiet wrote:Whait whutGB47 wrote:Mandy's Raggadrop het populairste nummer van DWX is op YouTube, met maar liefst meer dan 9,5 miljoen views ?
Hoho, laten we ons eigen oer-Hollandse Sub Zero PR-oject niet vergeten:Broken Balance wrote:Hebben ze in Belgie wel een handje van, populariteit kopen.
marktkraam1 wrote:Wow, nu je dit zo zegt, inderdaad.ricowarrior wrote:Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote.
Hulde, hulde, hulde voor deze masterminds
Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.
Die zaten toen bij DWX...ik zie een Belgische linkTiMOTHYb wrote:Hoho, laten we ons eigen oer-Hollandse Sub Zero PR-oject niet vergeten:Broken Balance wrote:Hebben ze in Belgie wel een handje van, populariteit kopen.
In dit tempo gaat Atmozfears gewoon a la Radical Redemption een 3CD album uitbrengen in 2019MYTZE wrote:Atmozfears in de studio met Devin Wild & Sub Zero Project volgens Insta stories. :o
LV1 wrote:Misschien niet helemaal het goede topic hiervoor maar Armada upload vorige week opeens de videoclip van Ran-D - Zombie???![]()
View on YouTube
Parvuz wrote:Ingeschreven op het adres van de kapperszaak van Padaro.Broken Balance wrote:"Spotify. © 2018 Roughstate under exclusive license to Armada Music B.V.; ℗ 2018"