Gaan er nog wel meer komen, maar dat is van alle tijden. Sommige jongens kunnen om de een of andere reden niet aanhaken en zullen op een gegeven moment helaas besluiten dat het financieel niet meer rendabel is en kiezen voor een andere baan. De mannen zoals Brennan Heart, Noisecontrollers, Coone, Headhunterz, Wildstylez, Radical, Rand-D, B-Front, Freqz en D-Block&S-Te-Fan,Warface zullen het financieel prima voor elkaar hebben. Maar de groep die daaronder zit zoals Audiotricz, Thera, Deetox, Devin Wild, Adrenalize, SZP, Prefix&Density enz kunnen er prima van leven maar zullen er niet rijk van worden. Ik vind het persoonlijk ook erg jammer dat jongens zoals Dark Pact en Psyched stoppen,maar volgens mij had het bij beiden te maken dat ze het gevoel voor hardstyle kwijt waren. Verder heeft Dark Pact ooit aangegeven heel lastig tegen het wereldje te kunnen waarin hij zich begaf.Appelsapman wrote:Gaat lekker zo dit jaar. NSCLT, Dozer (met producties), Psyched, F8trix (was al zo goed als gestopt maar toch) en nu dus ook Dark Pact. Who's next?
Verder zie ik ook een trend die gaande is. Het aantal feesten en festivals waar het geld verdient kan/moet worden is aan het afnemen. De organisatie LYM is gestopt. Hier in de omgeving was High Energy Events een aantal jaar goed bezig, maar die organiseren dit jaar alleen rond koningsdag en 5 mei een groot feest en het voor- en najaar vindt er nog een klein feest in Hedon Zwolle plaats. B2S heeft het aantal evenementen fors zien afnemen. Het was al een beetje voorspelt door de trendwatchers, maar de piek in de festival en dancefeestenbranche hebben we volgens mij wel gehad.