Appelsapman schreef:
Gaat lekker zo dit jaar. NSCLT, Dozer (met producties), Psyched, F8trix (was al zo goed als gestopt maar toch) en nu dus ook Dark Pact. Who's next?
Gaan er nog wel meer komen, maar dat is van alle tijden. Sommige jongens kunnen om de een of andere reden niet aanhaken en zullen op een gegeven moment helaas besluiten dat het financieel niet meer rendabel is en kiezen voor een andere baan. De mannen zoals Brennan Heart, Noisecontrollers, Coone, Headhunterz, Wildstylez, Radical, Rand-D, B-Front, Freqz en D-Block&S-Te-Fan,Warface zullen het financieel prima voor elkaar hebben. Maar de groep die daaronder zit zoals
Audiotricz, Thera, Deetox, Devin Wild, Adrenalize,
SZP, Prefix&Density enz kunnen er prima van leven maar zullen er niet rijk van worden. Ik vind het persoonlijk ook erg jammer dat jongens zoals Dark Pact en Psyched stoppen,maar volgens mij had het bij beiden te maken dat ze het gevoel voor hardstyle kwijt waren. Verder heeft Dark Pact ooit aangegeven heel lastig tegen het wereldje te kunnen waarin hij zich begaf.
Deze twee namen verdienen denk wel meer dan de rest in het lijstje hoor. Vooral SZP zal de laatste aardig wat centjes binnen hebben geharkt. Maar voor de rest heb je gelijk natuurlijk. Prefix & Density worden (gelukkig) wel redelijk veel geboekt, maar vind dat hun platen nog steeds erg ondergewaardeerd worden en als artiesten zelf ook. Hun inkomstenbron zal denk ik vooral bestaan uit feesten, en of dat genoeg is weet ik ook niet...