Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2759, 2760, 2761, 2762, 2763, 2764, 2765 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 12:32 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Het is gewoon momenteel heel zwart wit : of je slaagt en je staat overal. Of je zakt, en je pakt hooguit een boeking of 1-5 per jaar.

Hoe kom je hier bij? Zijn meer dan genoeg talenten die het combineren met een (part-time) baan en het gewoon een hele vette hobby vinden waar veel tijd in zit en waar soms wat geld mee te verdienen valt. Als die 5/10/15 boekingen in een jaar pakken zijn die heel tevreden. Die verwachten echt niet binnen 5 jaar op Defqon te staan :P "zak" of faal je dan meteen?

Zakken is een ongelukkige foute woordkeuze. Ik kon zo even niet een ander woord vinden om het contrast te beschrijven, maar je snapt wat ik bedoel.

Uiteraard is de grote groep die het leuk als hobby blijven zien natuurlijk ook gewoon tevreden en ik zie dat niet als falen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 13:02 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Hmmm kan me niet voorstellen dat dit wat gaat worden. Het enige stabiele in zo'n album is de MC en dat is nou juist iets waar je graag afwisseling in ziet. Niet constant dezelfde stem. Mja wie weet gaat hij imitaties doen?

Kan niet wachten om "What you got DJ?!" te horen, maar dan door Nolz ipv door Villain. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 20:33 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Wordt er niet warm van

Ik krijg het hier wel koud van
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 08:51 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
Of je bent een artiest die niet zo populair is als de grote namen maar toch stand houdt door andere dingen te doen.

En godzijdank doen mensen dat, anders hadden wij geen Spoontech, Theracords e.d.

+ dat je accepteert dat je muziek als hobby blijft houden. En geen permanente inkomstenbron is. Maar voor namen als NSCLT en F8trix was doorbreken dan toch belangrijker dan de liefde van de muziek.

wat een misplaatste opmerking. Alsof je hun carriere als "hobby" kon zien. Ik denk dat het verschrikkelijk zwaar is als je een fulltime baan hebt, daarnaast nog moet produceren, en in het weekend regelmatig gigs hebt. Als je dan op den duur ouder word, en je kan niet volledig van je DJ carriere leven, zul je uiteindelijk keuzes moeten maken. Misschien willen ze in de toekomst ook wel kinderen, meer tijd doorbrengen met hun vriendin, of hebben ze ook gewoon een goede andere baan. Dan is zo'n "hobby" gewoon niet meer te combineren. Zo'n keuze om te stoppen is ontzettend moeilijk, juist omdat ze zoveel liefde voor hun passie hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 09:41 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
Of je bent een artiest die niet zo populair is als de grote namen maar toch stand houdt door andere dingen te doen.

En godzijdank doen mensen dat, anders hadden wij geen Spoontech, Theracords e.d.

+ dat je accepteert dat je muziek als hobby blijft houden. En geen permanente inkomstenbron is. Maar voor namen als NSCLT en F8trix was doorbreken dan toch belangrijker dan de liefde van de muziek.

wat een misplaatste opmerking. Alsof je hun carriere als "hobby" kon zien. Ik denk dat het verschrikkelijk zwaar is als je een fulltime baan hebt, daarnaast nog moet produceren, en in het weekend regelmatig gigs hebt. Als je dan op den duur ouder word, en je kan niet volledig van je DJ carriere leven, zul je uiteindelijk keuzes moeten maken. Misschien willen ze in de toekomst ook wel kinderen, meer tijd doorbrengen met hun vriendin, of hebben ze ook gewoon een goede andere baan. Dan is zo'n "hobby" gewoon niet meer te combineren. Zo'n keuze om te stoppen is ontzettend moeilijk, juist omdat ze zoveel liefde voor hun passie hadden.

Ja Rick slaat de plank wel een paar keer goed mis over dit onderwerp :x Hier 100% mee eens. (maargoed, hij zei hiervoor al dat hij het wat ongelukkig verwoorde allemaal dus ik vergeef het je wel ouwe reus!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 13:16 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:

Wellicht misplaatst voor NSCLT inderdaad, excuses.
Zoals je het zo schrijft had ik het niet snel bekeken.

Citaat:
Ja Rick slaat de plank wel een paar keer goed mis over dit onderwerp :x Hier 100% mee eens.

Ik heb over alles een mening, maar niet altijd de juiste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 16:11 

Hardtraxx Veteran

Meningen zijn niet onjuist - dit is gewoon achterlijke aannames doen zonder enige nuance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 16:38 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Meningen zijn niet onjuist - dit is gewoon achterlijke aannames doen zonder enige nuance.

Ik laat mijzelf wel even uit door de voordeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:32 

Donateur

Even wat anders, is dit Exterkate van hier? https://www.facebook.com/chantal.exterkate
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:42 

Hardtraxx Veteran

Helaas niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:55 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Even wat anders, is dit Exterkate van hier? https://www.facebook.com/chantal.exterkate

Lijken wel op elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 15:16 

Hardtraxx Addict

Kom de laatste tijd wel vaak mensen random tegen op fb waarvan ik de username van hier kan koppelen aan het profiel. Wel geinig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 15:23 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Kom de laatste tijd wel vaak mensen random tegen op fb waarvan ik de username van hier kan koppelen aan het profiel. Wel geinig :)

Ja dat heb ik ook inderdaad, mensen van hier tussen m'n voorgestelde vrienden. Mooie privacy hebben we ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 15:50 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
paperclip schreef:

Ja dat heb ik ook inderdaad, mensen van hier tussen m'n voorgestelde vrienden. Mooie privacy hebben we ook :P

Ja ik keek er wel van op dat jij Theo Harold Art Stijler in het echt heette, link was makkelijk te leggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 16:01 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
paperclip schreef:

Ja ik keek er wel van op dat jij Theo Harold Art Stijler in het echt heette, link was makkelijk te leggen

Vrienden noemen me dan ook Henk, dat bekt wat lekkerder.
Username binnenkort maar een aan laten passen, bekt totaal niet lekker en kan op feesten ook nooit uitleggen wie ik dan ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 16:07 

Hardtraxx Elite

Blijf liever anoniem kan ik meer janken op andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 14:46 

Hardtraxx Veteran

Outlander:
Citaat:
Hi guys, Outlander is pretty much over. Join my new project if u wanna stay up to date with my musical adventures: melobird

Seeya. It was a nice journey. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 15:31 

Donateur

Misschien kan iemand een gestopt / weer begonnen topic openen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 17:20 

Hardtraxx Veteran

Combineren met het DJ fittie topic en dan het 'Artiesten drama topic' noemen ofzeuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 19:41 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
TiMOTHYb schreef:

Ja klopt! Dat ben ik man. Voeg me maar toe of plaats een leuk glitterplaatje op mijn tydlyn xx

Lekker wijf
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 10:35 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
E-Force & B-Front hinten naar een samenwerking

http://www.hardnews.nl/e-force-b-front- ... enwerking/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 20:51 

Hardtraxx Veteran

Unkind officieel getekend bij Gearbox.
Bron: FB Unkind

Zit daar beter op zn plek dan bij Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 13:35 

Hardtraxx Veteran

... Radical Redemption en D-Sturb weer een collab maken.

Bron: RR insta story
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 19:18 

Hardtraxx Veteran

... Unsenses een anthem maakt.
Bron: Unsenses insta's story

Benieuwd voor welk festival dit zal zijn. Mijn eerste gedachte is The Qontinent. Zou wel super tof zijn voor hem mocht het daarvoor zijn :D. 2e gok is op Sunsrise Festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 22:29 

Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
... Unsenses een anthem maakt.
Bron: Unsenses insta's story

Benieuwd voor welk festival dit zal zijn. Mijn eerste gedachte is The Qontinent. Zou wel super tof zijn voor hem mocht het daarvoor zijn :D. 2e gok is op Sunsrise Festival.

The Qontinent? Lijkt me heel erg sterk man..als ik me niet vergis is hij een beetje 3e rangs producer bij DirtyWorkz, die gaat echt geen anthem daarvoor krijgen hoor :/
Vorige  1 ... 2759, 2760, 2761, 2762, 2763, 2764, 2765 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen