Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2760, 2761, 2762, 2763, 2764, 2765, 2766 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 09:47 

Hardtraxxer

JeroenB93 schreef:
Svbtwee schreef:
... Unsenses een anthem maakt.
Bron: Unsenses insta's story

Benieuwd voor welk festival dit zal zijn. Mijn eerste gedachte is The Qontinent. Zou wel super tof zijn voor hem mocht het daarvoor zijn :D. 2e gok is op Sunsrise Festival.

The Qontinent? Lijkt me heel erg sterk man..als ik me niet vergis is hij een beetje 3e rangs producer bij DirtyWorkz, die gaat echt geen anthem daarvoor krijgen hoor :/

Unsenses maakt betere platen dan sommige 1e rangs producers hoor, om het in uw termen te zeggen ;) doch zal het wel geen anthem zijn voor The Qontinent, lijkt mij eerder voor Sunrise dan... .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 09:49 

Hardtraxxer

B-rent schreef:

Unsenses maakt betere platen dan sommige 1e rangs producers hoor, om het in uw termen te zeggen ;) doch zal het wel geen anthem zijn voor The Qontinent, lijkt mij eerder voor Sunrise dan... .

Dat is uiteraard feitelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 13:42 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Unsenses maakt betere platen dan sommige 1e rangs producers hoor

Dat is dan puur jouw smaak want kwalitatief gezien is hij ver onder welke 1e rangs producer dan ook. En dan neem ik aan dat je de allergrootsten in deze scene bedoelt zoals HHZ, Wildstylez, BH, DBSTF, Freqz en dergelijke. Hij heeft leuke plaatjes en ik hou wel van die zomertracks, maar bv. een Sephyx of Cyber, ook 'kleinere' artiesten van DWX, zijn kwalitatief veel en veeeeel verder dan Unsenses. Hij zal natuurlijk ook gaan groeien in z'n producties maar die uitspraak van je hier is hopelijk niet gebaseerd op kwaliteit anders snap je er echt geen fluit van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 13:50 

Hardtraxx Veteran

@JeroenB93 begrijp wat je bedoeld. Ik geef het een kans omdat het in België is, en ze daar nogal zijn van het pushen van DWX artiesten :P. Maar normaliter klinkt Sunrise festival inderdaad logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 15:52 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Unsenses maakt betere platen dan sommige 1e rangs producers hoor

Dat is dan puur jouw smaak want kwalitatief gezien is hij ver onder welke 1e rangs producer dan ook. En dan neem ik aan dat je de allergrootsten in deze scene bedoelt zoals HHZ, Wildstylez, BH, DBSTF, Freqz en dergelijke. Hij heeft leuke plaatjes en ik hou wel van die zomertracks, maar bv. een Sephyx of Cyber, ook 'kleinere' artiesten van DWX, zijn kwalitatief veel en veeeeel verder dan Unsenses. Hij zal natuurlijk ook gaan groeien in z'n producties maar die uitspraak van je hier is hopelijk niet gebaseerd op kwaliteit anders snap je er echt geen fluit van.

Eigen smaak zal het zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 17:20 

Donateur

Hey kalm ff allemaal hij heb ze eigen smaak en gelieve hem met rust te laten. Stuur maar een brief als je in discussie wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 19:09 

Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
@JeroenB93 begrijp wat je bedoeld. Ik geef het een kans omdat het in België is, en ze daar nogal zijn van het pushen van DWX artiesten :P. Maar normaliter klinkt Sunrise festival inderdaad logischer.

2009 - Wildstylez - A Lost World
2011 - Ambassador Inc. - Melody of Nature
2013 - Wasted Penguinz & Da Tweekaz - Island Refuge
2014 - Toneshifterz - Wild Wild Weekend
2015 - Zatox feat. Max P - Our Last Resort
2016 - Psyko Punkz - Rise Of The Restless
2017 - Coone - Young, Gifted & Proud

Nergens echt jong talent wat gepusht is voor een anthem van het grootste hardstyle festival van België haha. Ga er dan ook van uit dat Unsenses het dit jaar iig niet is.

Je poging was leuk en gewaagd, maar helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 16:03 

Hardtraxx Elite

WE R Music op FB:

Citaat:
We proudly present you Uncaged on WE R Raw! This talent was already featured in the latest Brennan Heart presents WE R Hardstyle podcast. 'Bounce' will be released on the 7th of May. Welcome to the family
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 14:13 

Hardtraxx Elite

Interview met Titan:

http://www.hardnews.nl/titan-ik-was-het-gevoel-met-hardstyle-helemaal-kwijt/

Off: Wat ontzettend slecht geschreven weer... Is er dan niemand bij Hardnews die er even overheen leest voordat het gepost wordt? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 14:42 

Hardtraxx Veteran

Titan heeft in mijn ogen na My Angel ook niet echt meer een leuke track gemaakt. De Nightmare EP en Remember Me EP heeft hij sws nooit kunnen overtreffen. Lijkt me overigens wel een hele goede kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 14:45 

Kraak... Piep...

Ik vond Apocalypse met The Machine nog vet. En Psycho was nog wel een leuke plaat, beetje een throwback naar zijn oude stijl was dat, maar dat hoor je helaas niet meer inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 14:59 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Off: Wat ontzettend slecht geschreven weer... Is er dan niemand bij Hardnews die er even overheen leest voordat het gepost wordt? :huh:

Code Black weg bij Fusion..Pas een jaar of 4/5 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 15:48 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 18:37 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:41 

Hardtraxx Veteran

Niet hardstyle, maar Avicii overleden?! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:43 

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:50 

Hardtraxx Veteran

Heb er gek genoeg wel moeite mee wtf joh vooral na ik die docu heb gezien. Behoorlijk heftig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 09:14 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Heb er gek genoeg wel moeite mee wtf joh

Same here :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 11:18 

Hardtraxxer

Set van Showtek op Knockout Circuz in december staat online

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 12:09 

Hardtraxx Veteran

Wow... toch wel heel wat kippenvel momentjes hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 16:27 

Hardtraxx Elite

sja.. legendarische tracklist natuurlijk.
Maar met Duro/Sjoerd als MC wordt het toch nog een EDM achtige show.

En die 'since 2006' in de intro snap ik ook niet helemaal. Ze draaien toch al mee vanaf 2001/2002 dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 18:04 

Hardtraxx Veteran

Vanaf 2001 tot 2006 maakte ze volgens mij veel techno, hard House en hard trance geloof ik. Vanaf 2006 pas echt hardstyle. Correct me if I'm wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:15 

Hardtraxx Veteran

Psyched gaat stoppen met Hardstyle en gaat over naar de techno. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:50 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Psyched gaat stoppen met Hardstyle en gaat over naar de techno. :cry:

Wilde het net hier plaatsen... zo jammer dit! Een gemis voor de hardstyle scène.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:08 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Vanaf 2001 tot 2006 maakte ze volgens mij veel techno, hard House en hard trance geloof ik. Vanaf 2006 pas echt hardstyle. Correct me if I'm wrong

Ze zijn inderdaad met techno begonnen.
Maar de track Save The Day stamt bijvoorbeeld uit 2001. Toen de naam hardstyle nog niet bestond. Maar nu wel als hardstyle wordt bestempeld.
Ze waren ook resident in een club, stonden op de 1e defqon in 2003, In Qontrol 2004, Shockers. Echt allemaal hardstyle hoor. :)
Vorige  1 ... 2760, 2761, 2762, 2763, 2764, 2765, 2766 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen