Wat denk jij zelf als ik die vraag stel?ErikZ wrote:Wat denk je zelf als hij dit nu post?zeke wrote:Dozer was toch allang gestopt?
Herinner me nu inderdaad dat plaatje weer wat ie heeft gemaakt toen ie dus blijkbaar teruggekomen is.
Wat denk jij zelf als ik die vraag stel?ErikZ wrote:Wat denk je zelf als hij dit nu post?zeke wrote:Dozer was toch allang gestopt?
Klinkt wel heel interessant, ook al doe ik er zelf altijd al heel erg veel aan om de schade zo veel mogelijk te beperken tijdens een weekendfestival (bedankt bruur). Jammer dat het helemaal in Utrecht is en ik daar natuurlijk op een dinsdagavond niet naar toe ga vanuit Zeeland, maar ben toch wel heel benieuwd. Zou leuk zijn als iemand nadien een korte samenvatting ofzo kan maken die er wel naartoe is geweest. Kan altijd nog iets bruikbaars tussen zitten.RoyAPO wrote:Er volgende week een Unity College in Utrecht is. Ik kopieer even mijn berichtje uit DTH/RSU
Beste hardstyle liefhebbers,
Velen hier zullen niet vies zijn van een festivalletje goed doorpakken en maximaal los gaan. Bij het Unity College dat volgende week dinsdagavond 17 april gehouden wordt in Tivoli Vredenburg in Utrecht zal wat meer uitgelegd worden over hoe je zo gezond mogelijk een weekend festival kan doorkomen en hoe je de risico’s van drugsgebruik kan verminderen. Want ja, ik neem aan dat er genoeg mensen hier er flink doorheen zitten na zo’n weekend. Bij het Unity college zullen tips gegeven worden hoe je deze vermoeidheid kan beperken. Kaarten zijn 5 euro en te bestellen via de Tivoli site.
P.s.: De EHBO’er van Spuiten en Slikken is er ook
https://www.facebook.com/events/1967105573618962??ti=ia
Stop met stoppenTiMOTHYb wrote:Ik ben momenteel zelf aan het twijfelen om te stoppen..
Dat zal de scene goed doen!Broken Balance wrote:Rebelion hoorde ik.
Feesten organiseren is geen hobby maar keiharde business. Ik hoef jou niet te vertellen dat alleen de bekende grote namen publiek trekt.Helicaze wrote:Nog meer raw feesten organiseren en nog meer altijd dezelfde artiesten boeken. Komt het zeker goed.
RomanAnthony wrote:ook al doe ik er zelf altijd al heel erg veel aan om de schade zo veel mogelijk te beperken tijdens een weekendfestival (bedankt bruur).

+ dat je accepteert dat je muziek als hobby blijft houden. En geen permanente inkomstenbron is. Maar voor namen als NSCLT en F8trix was doorbreken dan toch belangrijker dan de liefde van de muziek.Broken Balance wrote:Of je bent een artiest die niet zo populair is als de grote namen maar toch stand houdt door andere dingen te doen.
En godzijdank doen mensen dat, anders hadden wij geen Spoontech, Theracords e.d.
Dat weet je niet natuurlijk, beetje vreemd om dat dan gelijk te concluderen.RTM93 wrote:+ dat je accepteert dat je muziek als hobby blijft houden. En geen permanente inkomstenbron is. Maar voor namen als NSCLT en F8trix was doorbreken dan toch belangrijker dan de liefde van de muziek.Broken Balance wrote:Of je bent een artiest die niet zo populair is als de grote namen maar toch stand houdt door andere dingen te doen.
En godzijdank doen mensen dat, anders hadden wij geen Spoontech, Theracords e.d.
Hoe kom je hier bij? Zijn meer dan genoeg talenten die het combineren met een (part-time) baan en het gewoon een hele vette hobby vinden waar veel tijd in zit en waar soms wat geld mee te verdienen valt. Als die 5/10/15 boekingen in een jaar pakken zijn die heel tevreden. Die verwachten echt niet binnen 5 jaar op Defqon te staanRTM93 wrote: Het is gewoon momenteel heel zwart wit : of je slaagt en je staat overal. Of je zakt, en je pakt hooguit een boeking of 1-5 per jaar.