Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2758, 2759, 2760, 2761, 2762, 2763, 2764 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 12:11 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
zeke schreef:
Dozer was toch allang gestopt?

Wat denk je zelf als hij dit nu post?

Wat denk jij zelf als ik die vraag stel?

Herinner me nu inderdaad dat plaatje weer wat ie heeft gemaakt toen ie dus blijkbaar teruggekomen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 12:34 

Donateur

Ik ben momenteel zelf aan het twijfelen om te stoppen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 13:59 

Hardtraxx Veteran

Er volgende week een Unity College in Utrecht is :D. Ik kopieer even mijn berichtje uit DTH/RSU

Beste hardstyle liefhebbers,

Velen hier zullen niet vies zijn van een festivalletje goed doorpakken en maximaal los gaan. Bij het Unity College dat volgende week dinsdagavond 17 april gehouden wordt in Tivoli Vredenburg in Utrecht zal wat meer uitgelegd worden over hoe je zo gezond mogelijk een weekend festival kan doorkomen en hoe je de risico’s van drugsgebruik kan verminderen. Want ja, ik neem aan dat er genoeg mensen hier er flink doorheen zitten na zo’n weekend. Bij het Unity college zullen tips gegeven worden hoe je deze vermoeidheid kan beperken. Kaarten zijn 5 euro en te bestellen via de Tivoli site.

P.s.: De EHBO’er van Spuiten en Slikken is er ook ;)

https://www.facebook.com/events/1967105573618962??ti=ia
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 14:36 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Er volgende week een Unity College in Utrecht is :D. Ik kopieer even mijn berichtje uit DTH/RSU

Beste hardstyle liefhebbers,

Velen hier zullen niet vies zijn van een festivalletje goed doorpakken en maximaal los gaan. Bij het Unity College dat volgende week dinsdagavond 17 april gehouden wordt in Tivoli Vredenburg in Utrecht zal wat meer uitgelegd worden over hoe je zo gezond mogelijk een weekend festival kan doorkomen en hoe je de risico’s van drugsgebruik kan verminderen. Want ja, ik neem aan dat er genoeg mensen hier er flink doorheen zitten na zo’n weekend. Bij het Unity college zullen tips gegeven worden hoe je deze vermoeidheid kan beperken. Kaarten zijn 5 euro en te bestellen via de Tivoli site.

P.s.: De EHBO’er van Spuiten en Slikken is er ook ;)

https://www.facebook.com/events/1967105573618962??ti=ia

Klinkt wel heel interessant, ook al doe ik er zelf altijd al heel erg veel aan om de schade zo veel mogelijk te beperken tijdens een weekendfestival (bedankt bruur). Jammer dat het helemaal in Utrecht is en ik daar natuurlijk op een dinsdagavond niet naar toe ga vanuit Zeeland, maar ben toch wel heel benieuwd. Zou leuk zijn als iemand nadien een korte samenvatting ofzo kan maken die er wel naartoe is geweest. Kan altijd nog iets bruikbaars tussen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:07 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ik ben momenteel zelf aan het twijfelen om te stoppen..

Stop met stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 19:24 

Hardtraxx Veteran

Ik zal proberen een samenvatting te geven :P. Ben er zelf om te helpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 19:28 

Hardtraxxer

F8trix

I will be deleting my F8trix page soon. This won't come as a big surprise, since I haven't done anything as F8trix in a long time, but i'm now pulling the plug definitive. Just wanted to take the opportunity to thank everyone for their support over the years.

The dedicated party people
The artists supporting my music
Time Out Uitgaanscentrum
Scantraxx Recordz
and a special thanks to D-Block & S-te-Fan

Be well and party on!

Patrick
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 19:32 

Hardtraxx Addict

Dusss, Wie is het morgen die gaat stoppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 19:34 

Kraak... Piep...

Rebelion hoorde ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 19:41 

Hardtraxx Addict

Dat zal wat zijn, RSU emotional breakdown :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 19:54 

Hardtraxx Elite

Ik lig er niet wakker van.
Naar mijn idee is er toch al een overvloed aan zogenaamd talent die het uiteindelijk niet gaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:20 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Rebelion hoorde ik.

Dat zal de scene goed doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:22 

Hardtraxx Veteran

Nog meer raw feesten organiseren en nog meer altijd dezelfde artiesten boeken. Komt het zeker goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 00:03 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Nog meer raw feesten organiseren en nog meer altijd dezelfde artiesten boeken. Komt het zeker goed.

Feesten organiseren is geen hobby maar keiharde business. Ik hoef jou niet te vertellen dat alleen de bekende grote namen publiek trekt.

Dat deze zo genoemde talenten niet slagen komt puur doordat zij hun sound toch niet kunnen brengen naar het grote publiek. Het publiek is ook gewoonweg niet geïnteresseerd. Dat moge wel duidelijk zijn.

Natuurlijk kan een organisatie wel eens wat sneller misschien 1 of 2 onbekendere namen programmeren tussen de grote jongens, maar ook dat bied echt geen garantie voor meer fans of succes.

Ze moeten gewoon hopen op die ene doorbraak. Of dat speciale element wat pakkend is. Kijk naar een sub zero project of rebelion.

Het is gewoon momenteel heel zwart wit : of je slaagt en je staat overal. Of je zakt, en je pakt hooguit een boeking of 1-5 per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 08:11 

Kraak... Piep...

Of je bent een artiest die niet zo populair is als de grote namen maar toch stand houdt door andere dingen te doen.

En godzijdank doen mensen dat, anders hadden wij geen Spoontech, Theracords e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 09:18 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
ook al doe ik er zelf altijd al heel erg veel aan om de schade zo veel mogelijk te beperken tijdens een weekendfestival (bedankt bruur).

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 09:28 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Of je bent een artiest die niet zo populair is als de grote namen maar toch stand houdt door andere dingen te doen.

En godzijdank doen mensen dat, anders hadden wij geen Spoontech, Theracords e.d.

+ dat je accepteert dat je muziek als hobby blijft houden. En geen permanente inkomstenbron is. Maar voor namen als NSCLT en F8trix was doorbreken dan toch belangrijker dan de liefde van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 09:41 

Kraak... Piep...

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:

+ dat je accepteert dat je muziek als hobby blijft houden. En geen permanente inkomstenbron is. Maar voor namen als NSCLT en F8trix was doorbreken dan toch belangrijker dan de liefde van de muziek.

Dat weet je niet natuurlijk, beetje vreemd om dat dan gelijk te concluderen.

Als doorbreken belangrijk was dan zag je ze waarschijnlijk wel meer pushen. Ze kunnen ook simpelweg interesse/motivatie zijn verloren of andere redenen hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 09:50 

Hardtraxx Veteran

Release: 11 mei

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 10:05 

Hardtraxx Veteran

kannie wachte :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 10:07 

Hardtraxx Addict

Wordt er niet warm van
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 10:34 

Hardtraxx Veteran

Ik ben wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 10:36 

Hardtraxx Veteran

Hmmm kan me niet voorstellen dat dit wat gaat worden. Het enige stabiele in zo'n album is de MC en dat is nou juist iets waar je graag afwisseling in ziet. Niet constant dezelfde stem. Mja wie weet gaat hij imitaties doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 10:49 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Het is gewoon momenteel heel zwart wit : of je slaagt en je staat overal. Of je zakt, en je pakt hooguit een boeking of 1-5 per jaar.

Hoe kom je hier bij? Zijn meer dan genoeg talenten die het combineren met een (part-time) baan en het gewoon een hele vette hobby vinden waar veel tijd in zit en waar soms wat geld mee te verdienen valt. Als die 5/10/15 boekingen in een jaar pakken zijn die heel tevreden. Die verwachten echt niet binnen 5 jaar op Defqon te staan :P "zak" of faal je dan meteen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 11:42 

Hardtraxxer

Ben ook wel benieuwd naar dit album! Weet niet goed wat ik moet verwachten, maar we gaan t zien ^^
Vorige  1 ... 2758, 2759, 2760, 2761, 2762, 2763, 2764 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen