Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2757, 2758, 2759, 2760, 2761, 2762, 2763 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:44 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Je moet als DJ ruim meer dan een modaal jaarsalaris aan omzet maken. Je moet enorme bedragen overmaken voor artwork, videoclips, overige marketing, merchandise, management, studio huren etc... Daarnaast hebben de grote organisaties de positie om bijna alle DJs uit het middensegment tegen hele lage fees te boeken, dus aan die 'grote' boekingen heeft een DJ financieel bijna niets. Daarnaast gaat er enorm veel energie en tijd zitten in het onderhouden van contacten, interactie met fans, en natuurlijk het produceren van muziek. Niet elk opzetje wordt uiteindelijk een track, en niet elke track wordt als goed genoeg bestempeld naar buiten gebracht.

Als ik het goed begrepen heb staan beide leden van NSCLT aan het begin van wat carriere mogelijkheden. Je kan dan op deze manier wat rond kwakkelen of je gaat echt voor je 'normale' carriere.

Maar ze rijden wel allemaal in een dikke BMW of Audi rond, dragen elk weekend nieuwe kledij en dure horloges enz. Mij ga je dan niet wijsmaken dat die mannen maar 200 euro elk krijgen per boeking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:46 

Hardtraxx Veteran

Vergeet niet dat DJ's ook geen pensioen opbouwen en dat je niet zomaar even tot je 67 bezig bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:47 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Maar ze rijden wel allemaal in een dikke BMW of Audi rond, dragen elk weekend nieuwe kledij en dure horloges enz. Mij ga je dan niet wijsmaken dat die mannen maar 200 euro elk krijgen per boeking.

Even begrijpend lezen anders? Ik heb het hier over het midden segment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:49 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

De dingen die jij aanhaalt, zijn dat niet allemaal zaken die in dit geval DWX horen te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:54 

Hardtraxxer

Helicaze schreef:

unresolved toeft lekker rond in zijn 15jaar oude punto en delete rijd ook in oude golf rond. Wat betreft autos gasten moeten ook enorm veel rijden fijne reisauto is dan wel heel prettig. Dj worden ook veel benaderd om reclame te maken voor kleding dus krijgen veel sponsoring. Ook dit geld voor autos locale dealers die een dj uit het dorp leuke lease aanbieden in ruil voor wat reclame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:04 

Hardtraxx Addict

Stinson schreef:
JeroenB93 schreef:
Des te frustrerender is het dat zo'n Rejecta ineens de grond uit schiet, met name (denk ik en velen anderen) door z'n connecties met Frequencerz, terwijl gasten die het jarenlang al proberen maar niet lukt, terwijl ze qua productie echt niet minder zijn dan bijvoorbeeld een Rejecta

Zomaar ineens zal ook wel mee vallen, hij is nu net in de spotlights gekomen en nu is het aan hem om zich te bewijzen. Tot nu toe heeft hij nog geen hele grote boeking gedaan (rebirth was grootste en was dan nog samen met freqz). Ze nummers die hij uitbrengt zijn tot nu toe goed follow vindt ik oprecht 1 van de beste nummers tot nu toe.

Staat toch wel op Intents, Emporium & The Qontinent. Vind ik best grote boekingen als je net je 1e release hebt gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:20 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Helicaze schreef:

De dingen die jij aanhaalt, zijn dat niet allemaal zaken die in dit geval DWX horen te doen?

DWX is als label en station voor artiesten management ook maar een dienstverlening voor jouw 'bedrijf'. Dan laat je logischerwijs ook niet alles uit handen nemen en het lijkt me onlogisch als ze opeens al jouw kosten gaan dragen. Ben je een kapitaalarme jongeling met veel potentie dan zullen ze wellicht in wat gekke dingen durven investeren, maar dan moet daar ook wel een return voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 17:18 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Weet niet hoeveel er verdiend wordt op Spotify plays en clicks

niet veel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 17:29 

Hardtraxx Addict

Gemiddeld $0.0038 per stream, aldus https://www.digitalmusicnews.com/2018/0 ... -pay-2018/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 17:40 

Hardtraxx Veteran

dus ~3800 dollar per 1M streams :lol:

Tja. :/ Best een leuk centje áls je heel veel streams pakt, voor de gemiddelde 'semi' artiest niet veel betekenends. Weet niet of hun in de buurt komen van 1m streams als je alle tracks bij elkaar optelt?

Maar HHZ en BH bijv. pakken dan wel een leuk centje op die 0.0038 per click.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 17:55 

Hardtraxx Addict

Van dat leuke zakcentje van de artiesten zal ook nog wel veel naar de label gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:46 

Hardtraxx Veteran

Nog een reden voor een artiest om zelf een label op te starten.

Maarten Vorwerk heeft er wel eens iets moois over geschreven, kan het nu helaas niet zo snel vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:02 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:27 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
-

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:54 

Hardtraxx Veteran

Dozer
Citaat:
It's time to move on and leave this for what it iszzz.
So I will delete my personal page.
No more Facebook and Instagram for me.
I also made the step to quit producing new Dozer tracks with my producer and I also quit with my management for the Dozer project.
I will keep performing as Dozer and of course the other acts like MILFinc and #pretkabinet with my buddy The DizZorder.

I wanna thank everybody who always supported my music and my gigs.
I will never forget this and all the amazing things we shared together.

Music is in my veins and it always will be.
Wish you all the best
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 20:01 

Hardtraxx Veteran

Dat gearbox avontuur was van korte duur dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 20:02 

Hardtraxx Veteran

Ja blijkbaar. Eigenlijk wel jammer, vond zijn recente tracks erg fris en vol potentie in vergelijking met zijn oude producties op dit alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 20:20 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ja blijkbaar. Eigenlijk wel jammer, vond zijn recente tracks erg fris en vol potentie in vergelijking met zijn oude producties op dit alias.

Dat had ik ook. Maar zou hij dan zelf er zoveel meer van hebben verwacht en zichzelf hebben overschat, of wellicht toch niet zo'n zin om er zoveel tijd en energie in te stoppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 21:08 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 22:02 

Donateur

Wie was Dozer z'n producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 22:03 

Hardtraxxer

Leuke video! Prachtig artwork is het dan ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 09:59 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Wie was Dozer z'n producer?

Thyron uit mn hoofd. Maar weet dat niet zeker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 10:02 

Hardtraxx Elite

Dozer was toch allang gestopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 10:30 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:

Wat denk je zelf als hij dit nu post?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 11:47 

Hardtraxx Elite

zeke schreef:

Had een kleine comeback gemaakt met o.a. deze release hardstyle-releases/dozer-benjamin-ep-gbe033-t59093.html. Niet voor lang dus.
Vorige  1 ... 2757, 2758, 2759, 2760, 2761, 2762, 2763 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen