laurensb01 schreef:
Wanneer je van je hobby je werk maakt zijn er bepaalde keuzes die je moet maken. Ik ben het met je eens dat er meer diepgang en nieuws op de website mag, maar tijd is hier een issue. Hard News wordt nog altijd gerund door liefhebbers van de muziek en als de mogelijkheid er was zouden er iedere dag 10/20 nieuwtjes online verschijnen, samen met diepgaande columns en interviews door/over artiesten en organisaties.
Ik heb enorm veel respect voor iedere (hardstyle-)website, maar het is begrijpelijk dat ze minderen of ermee besluiten te stoppen, omdat het heel heel moeilijk is om (in deze scene) hier je dagelijkse werk van te kunnen maken.
We krijgen regelmatig een bak stront over ons heen en we plaatsen inderdaad weleens artikelen met spelfouten, of zaken die achteraf toch niet zo blijken te zijn. Geloof me als ik zeg dat we echt wel ons uiterste best doen om dit te minimaliseren en om nieuwtjes goed te checken op feiten, maar nogmaals is een gebrek aan tijd hier vaak de issue.
Snap ik volkomen, maar is het ook niet veel leuker als je het als hobby erbij doet en niet probeert om er je werk van te maken. Want als je geld nodig hebt dan komt het de objectiviteit niet ten goede. Verder heb ik niet echt iets tegen al die promotie, maar met een naam als hard news verwacht je soms wellicht wat meer exclusieve nieuwtjes dan weer het volgende promotie tekstje . Overigens snap ik volkomen dat het niet makkelijk is met al die kritiek. En knap dat je er dan zo mee om kan gaan!