Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2753, 2754, 2755, 2756, 2757, 2758, 2759 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 23:28 

Hardtraxx Elite

Platinum Agency is van dé grote holding ID&Q.
Zelfde pand, zelfde verdieping. One big family.
Voorheen Q-bookings.

Oftewel, zit je bij Platinum, dan zit je wel geramt qua boekingen op Q & B2S events.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 23:40 

Hardtraxxer

zeke schreef:
Platinum Agency is van dé grote holding ID&Q.
Zelfde pand, zelfde verdieping. One big family.
Voorheen Q-bookings.

Oftewel, zit je bij Platinum, dan zit je wel geramt qua boekingen op Q & B2S events.

Platinum zit in Amsterdam-Noord, Q in Landsmeer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 00:08 

Hardtraxx Elite

Ja, klopt. Q-dance BV is weer gevestigd in Landsmeer.
alhoewel ze volgens mij ook nog wel in de Amsterdam Toren zitten.

Ik had het ook over de holding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 00:14 

Hardtraxx Veteran

Wat betekent zo'n holding eigenlijk voor q-dance? Heb er de ballen verstand van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 00:33 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Wat betekent zo'n holding eigenlijk voor q-dance? Heb er de ballen verstand van.

Hoeveel goedkoper is het als je artiesten boekt, waar je niet per se winst over hoeft te maken :whistle: Dat is in feite de afspraak die er tussen de twee partijen bestaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 08:35 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Komt een extra nulletje achter z'n booking fee ;)

En dat gaat ook gelijk weer terug naar het boekingskantoor ;) Platinum is qua podia wat je te wachten staat een hele mooie stap maar je moet hier ook flink voor inleveren! Qua percentage wat artiesten in moeten leveren aan het boekingskantoor spant Platinum absoluut de kroon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 09:17 

Hardtraxxer

...Rodenburg genderneutraal is?

http://nieuwsbladgeldermalsen.nl/deel-j ... and-415404
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 09:23 

Hardtraxx Veteran

Soundmasher schreef:

1 April staat ook alweer voor de deur. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 11:13 

Hardtraxx Newbie

DJ MAG NL al sinds eind 2017 niets meer publiceert?
HardstyleMag ook al weg.
Alive at Night nog maar 1 bericht per maand.
Gaat goed met de pers. Jammer, waren allen wel vaak origineel. Niet altijd, wel zo af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 11:43 

Hardtraxx Veteran

Ja die waren allemaal af en toe vaak altijd soms nooit origineel idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 12:10 

Hardtraxx Veteran

En ondertussen poept Hardnews nog de één na de andere drol eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 12:28 

Hardtraxx Veteran

Bij Hardnews heb ik altijd het idee dat er meer reclame achter schuilt dan echt goede feiten en kennis van zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 12:55 

Hardtraxxer

Wanneer je van je hobby je werk maakt zijn er bepaalde keuzes die je moet maken. Ik ben het met je eens dat er meer diepgang en nieuws op de website mag, maar tijd is hier een issue. Hard News wordt nog altijd gerund door liefhebbers van de muziek en als de mogelijkheid er was zouden er iedere dag 10/20 nieuwtjes online verschijnen, samen met diepgaande columns en interviews door/over artiesten en organisaties.

Ik heb enorm veel respect voor iedere (hardstyle-)website, maar het is begrijpelijk dat ze minderen of ermee besluiten te stoppen, omdat het heel heel moeilijk is om (in deze scene) hier je dagelijkse werk van te kunnen maken.

We krijgen regelmatig een bak stront over ons heen en we plaatsen inderdaad weleens artikelen met spelfouten, of zaken die achteraf toch niet zo blijken te zijn. Geloof me als ik zeg dat we echt wel ons uiterste best doen om dit te minimaliseren en om nieuwtjes goed te checken op feiten, maar nogmaals is een gebrek aan tijd hier vaak de issue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 13:07 

Hardtraxx Veteran

laurensb01 schreef:
Wanneer je van je hobby je werk maakt zijn er bepaalde keuzes die je moet maken. Ik ben het met je eens dat er meer diepgang en nieuws op de website mag, maar tijd is hier een issue. Hard News wordt nog altijd gerund door liefhebbers van de muziek en als de mogelijkheid er was zouden er iedere dag 10/20 nieuwtjes online verschijnen, samen met diepgaande columns en interviews door/over artiesten en organisaties.

Ik heb enorm veel respect voor iedere (hardstyle-)website, maar het is begrijpelijk dat ze minderen of ermee besluiten te stoppen, omdat het heel heel moeilijk is om (in deze scene) hier je dagelijkse werk van te kunnen maken.

We krijgen regelmatig een bak stront over ons heen en we plaatsen inderdaad weleens artikelen met spelfouten, of zaken die achteraf toch niet zo blijken te zijn. Geloof me als ik zeg dat we echt wel ons uiterste best doen om dit te minimaliseren en om nieuwtjes goed te checken op feiten, maar nogmaals is een gebrek aan tijd hier vaak de issue.

Zou het iets zijn dat mensen een opiniestukje zouden kunnen insturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 13:31 

Hardtraxxer

Citaat:
Zou het iets zijn dat mensen een opiniestukje zouden kunnen insturen?

Ja en nee. Dat hebben we ooit geprobeerd met 'Denkvoer', alleen veel mensen dachten dat dit de mening was van Hard News, terwijl wij slechts het denkbeeld van deze persoon plaatsten en het zelf een fris item vonden.

Lang verhaal kort; het kan wel, maar dan liever met artiesten zodat we expliciet kunnen vermelden dat dit vanuit hun denkbeeld is. Daarnaast lezen mensen ook liever iets van een artiest, dan van een willekeurige muziekliefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 13:37 

Hardtraxx Veteran

... Warface & D-Sturb weer een collab gaan maken. Hopen dat ze de lijn van de vorige 2 collabs doortrekken, want die tracks waren beide erg sterk imo :D

Bron: Warface FB
-----------------------------
... Brennan Heart ft. Trevor Guthrie - Won't Hold Me Down met 100% gemaakt is Radio 538 :worship: :cool:

Bron: Brennan Heart's insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 14:01 

Hardtraxx Elite

laurensb01 schreef:
maar dan liever met artiesten

Even wat anders hé! Is het haalbaar om een diepte-interview met Frontliner te regelen? Hij heeft het toch al "verneukt" bij Q dus wie weet wil hij een boekje open doen? :) Ik ben echt benieuwd naar dat/zijn verhaal :whistle:

laurensb01 schreef:
Ja en nee. Dat hebben we ooit geprobeerd met denkvoer.

Is het dan geen idee om een ouderwetse "ideeën bus" op te zetten? Sommige liefhebbers hebben misschien wel hele leuke input wat dan door jullie uitgewerkt kan worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 14:40 

Hardtraxx Veteran

Over 20 minuten de HWS B-Freqz special :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:45 

Donateur

DonnyD schreef:
Even wat anders hé! Is het haalbaar om een diepte-interview met Frontliner te regelen? Hij heeft het toch al "verneukt" bij Q dus wie weet wil hij een boekje open doen? :) Ik ben echt benieuwd naar dat/zijn verhaal :whistle:

Hahaha is niet eens zo'n gek idee. En dan graag alle "wat is je lievelingseten" vragen skippen maar gewoon direct naar: "wie is backstage altijd het meest vdk?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 16:27 

Hardtraxxer

Scantraxx heeft een nieuw soort stageplek vanaf september 2018;
--> http://www.scantraxx.com/jobs/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 16:29 

Hardtraxx Veteran

HUMOR!!!! ECHT LACHEN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 16:45 

Hardtraxx Veteran

laurensb01 schreef:

Snap ik volkomen, maar is het ook niet veel leuker als je het als hobby erbij doet en niet probeert om er je werk van te maken. Want als je geld nodig hebt dan komt het de objectiviteit niet ten goede. Verder heb ik niet echt iets tegen al die promotie, maar met een naam als hard news verwacht je soms wellicht wat meer exclusieve nieuwtjes dan weer het volgende promotie tekstje . Overigens snap ik volkomen dat het niet makkelijk is met al die kritiek. En knap dat je er dan zo mee om kan gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 16:52 

Hardtraxxer

Citaat:
Snap ik volkomen, maar is het ook niet veel leuker als je het als hobby erbij doet en niet probeert om er je werk van te maken.

Dat was een aantal jaar heel erg leuk, dus dat hebben we ook langere tijd gedaan. Maar een full-time baan combineren met Hard News is een ontzettend lastige opgave, ook omdat we nu Hardcore News erbij hebben. Dus hebben we een keuze gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 18:25 

Hardtraxx Addict

opaa schreef:
Scantraxx heeft een nieuw soort stageplek vanaf september 2018;
--> http://www.scantraxx.com/jobs/

Die tweede job voor design stage plek lijkt me wel gaaf! Nog een jaartje wachten met stage lopen helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 19:45 

Hardtraxx Elite

"Brennan Heart ft. Trevor Guthrie - Won't Hold Me Down (Gravity) is de eerste track die 100% gemaakt is in het Radio 538 programma 'Maak 't of Kraak 't'. Gefeliciteerd met deze unieke prestatie!"

Aldus Q-dance @ facebook.
Vorige  1 ... 2753, 2754, 2755, 2756, 2757, 2758, 2759 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen