Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2752, 2753, 2754, 2755, 2756, 2757, 2758 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:16 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Interview met Gearbox over Phoenix festival en familie. Wel leuk om te lezen :)
http://www.hardnews.nl/interview-met-ge ... n-familie/

Leuk? Een en al zelfverheerlijking en reclamepraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:40 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Gearbox is totaal niet vies van het overschrijden van de grenzen van genres, hoe vinden jullie het dat Phoenix Festival zich profileert als een festival waar verschillende genres samenkomen?
Yes, dat zeg je goed! Bij Gearbox denken we niet in hokjes. Eerder in genres zoals hardcore, raw hardstyle en euforische hardstyle.

Heel leuk ja :lol:

vooral met deze alinea voorafgaand:

Citaat:
Inmiddels zijn het al 6 merken. Gearbox Overdrive is erbij gekomen. De verdeling is als volgt: Gearbox Digital, Gearbox Revolutions en Ignition Digital focussen zich allemaal op raw hardstyle. Via Gearbox Revolutions en Ignition Digital kunnen artiesten zich omhoog werken naar het hoofdlabel Gearbox Digital.

Gearbox Overdrive focust zich op de hardere kant van het spectrum, vanaf hardcore en harder. Gearbox Euphoria focust zich vanzelfsprekend op euforische hardstyle en Gearbox HD op hard dance. Ieder label heeft zijn eigen manager die samen met Phil zorg draagt voor de selectie van nummers die uitgebracht worden.

Als Gearbox in genres denkt, waarom zijn er dan toch aparte hokjes voor 1 genre.
Hou toch op. de Harddance scene bestaat juist alleen maar uit hokjes. En stiekum willen we dat ook met z'n allen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:40 

Donateur

:lol: Schapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:44 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Gearbox is totaal niet vies van het overschrijden van de grenzen van genres, hoe vinden jullie het dat Phoenix Festival zich profileert als een festival waar verschillende genres samenkomen?
Yes, dat zeg je goed! Bij Gearbox denken we niet in hokjes. Eerder in genres zoals hardcore, raw hardstyle en euforische hardstyle.

Hahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:45 

Kraak... Piep...

Jezus, tuurlijk vindt svb dat weer leuk met die geforceerde positiviteit :lol:

Wat een enorm als marketing opgezet interview is dit, zit totaal geen diepte in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:46 

Hardtraxx Veteran

Bucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:54 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Citaat:

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:59 

Hardtraxx Veteran

inb4 'euforisch en raw zijn geen hokjes, hoe kun je Rebourne nou hetzelfde genre noemen als Warface!'

Er worden tegenwoordig ook al termen gebruikt als experimental raw, xtra raw. Ik ben te oud hiervoor geworden :slow:

Maar dat hardstyle en hardcore 2 verschillende genres zijn lijkt me vrij duidelijk. Omvattende termen als 'hard dance' 'harder styles' hoeft van mij ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 14:03 

Hardtraxx Elite

Juist door overal maar weer een term aan vast te plakken worden die hokjes gecreëerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 14:18 

Hardtraxx Elite

DonnyD schreef:
Ik hoop echt dat hij wat met hardstyle blijft doen want qua muziek was/is de potentie er zeker om nog veel verder te komen dan hetgeen ie tot nu toe heeft bereikt

Citaat:
Noiseshock op FB

Ik kom terug.

Zul je zien is het één of andere 1 april grap.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:29 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
The Pitcher
New BOMB incoming!
#hardstyle

The Pitcher & Slim Shore
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:41 

Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
Citaat:
The Pitcher
New BOMB incoming!
#hardstyle

The Pitcher & Slim Shore

:loving: goude combinatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 07:44 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
DonnyD schreef:
Ik hoop echt dat hij wat met hardstyle blijft doen want qua muziek was/is de potentie er zeker om nog veel verder te komen dan hetgeen ie tot nu toe heeft bereikt

Citaat:
Noiseshock op FB

Ik kom terug.

Zul je zien is het één of andere 1 april grap.. >.<

Ik hoop dat het geen grap is. Wat een nare gast is dat. Heeft echt niks te zoeken hier. Laat hem lekker in Zuid-Amerika blijven. Kinderachtig gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 08:28 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Ik hoop dat het geen grap is. Wat een nare gast is dat. Heeft echt niks te zoeken hier. Laat hem lekker in Zuid-Amerika blijven. Kinderachtig gedoe.

Ondanks dat ik z'n muziek echt kan waarderen met je eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 16:51 

Hardtraxx Veteran

Interessant interview van Phuture Noize :D

https://www.hardstylereport.com/2018/03 ... interview/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 17:10 

Hardtraxx Veteran

Phuture Noize
5 mins · Instagram ·
Altho this doesn’t or atleast shouldn’t matter to most of my fans, but I’m really happy to announce I’ll be part of Platinum Agency from this day on. As a young producer kid I always dreamt of this step and doing it so soon feels so good and motivates me so much to keep on growing in music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 17:11 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Phuture Noize
5 mins · Instagram ·
Altho this doesn’t or atleast shouldn’t matter to most of my fans, but I’m really happy to announce I’ll be part of Platinum Agency from this day on. As a young producer kid I always dreamt of this step and doing it so soon feels so good and motivates me so much to keep on growing in music.

Zo dan :loving:. Nog meer boekingen voor deze man
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 17:16 

Hardtraxxer

Hoezo meer boekingen? Ik snap niet veel van agencies e.d. maar kon vinden dat Wishlist en Platinum beide onder Headliner entertainment vallen dus wat maakt het verschil dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 17:18 

Hardtraxx Veteran

Misschien lul ik onzin :$. Maar is iedergeval wel het kantoor waar alle grote namen zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 17:20 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Misschien lul ik onzin :$. Maar is iedergeval wel het kantoor waar alle grote namen zitten

Ja ik heb werkelijk waar ook geen idee. Maar ik zie inderdaad dat daar de grotere namen zitten. Wellicht een agency die meer bekend is ofzo?

Wie weet kan iemand ons dit dan eens uitleggen. Hou mij er nooit mee bezig maar lijkt mij wel interessant om te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 18:18 

Hardtraxx Veteran

't is gewoon DE agency waar alle paradepaardjes van Q op staan, je kunt hem dus ongetwijfeld op Defqon Red verwachten komende jaren, Qlimax, Mysteryland, Tomorrowland hostings, dat werk. (wat hij nu dus ook al veelal heeft, alleen hiervoor zat hij bij 'wishlist, waar de aanstormende paradepaardjes van Q zitten )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 18:28 

Hardtraxx Veteran

Bij headliner sta je gewoon hoger in het segment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 19:01 

Hardtraxxer

Duidelijk. Dank u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 19:12 

Hardtraxx Veteran

Komt een extra nulletje achter z'n booking fee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 21:05 

Hardtraxx Elite

Frequencerz met D-Block & S-Te-Fan in de studio. Kan iets heel vets uitkomen!
Vorige  1 ... 2752, 2753, 2754, 2755, 2756, 2757, 2758 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen