Heb gemaild. Zal m'n eigen bbq meenemenopaa wrote:Scantraxx heeft een nieuw soort stageplek vanaf september 2018;
--> http://www.scantraxx.com/jobs/
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Had nog gezocht naar een fragment van maak he tof kraak het maar helaas.zeke wrote:"Brennan Heart ft. Trevor Guthrie - Won't Hold Me Down (Gravity) is de eerste track die 100% gemaakt is in het Radio 538 programma 'Maak 't of Kraak 't'. Gefeliciteerd met deze unieke prestatie!"
Aldus Q-dance @ facebook.
Geen verkeerde plaat maar wel jammer van de kicks
Unieke prestatie tho
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Frontliner is echt een fucking kneus.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Er staat "Playing defqon", niet "Playing on Defqon" 
*ugh* 1 april grap *ugh*
*ugh* 1 april grap *ugh*
b-frontliner die met een album komtPedaalemre wrote:View on Facebook
jaja 1april zeker.
MelvinFR wrote:Grim, not sure if.
MelvinFR wrote:not sure if.
Dit hebben ze al eerder aangegeven, dus lijkt me sterk dat dit een 1 april grap is.wokkie wrote:b-frontliner die met een album komtPedaalemre wrote:View on Facebook
jaja 1april zeker.
Natuurlijk ga je 4 nieuwe tracks componeren voor een 1 April grap.
Die laatste 2 klinken wel erg goed hoor 
View on FacebookPlease welcome: "Theracords LABS"
TC LABS will be all about creating a platform where our current artists can experiment to the fullest and where new talented artists can develop and grow!
We kick off the label with an album! Release date: 26-04-2018!
Thera op Facebook
Rustig aan maar jonge, natuurlijk is dit geen 1 april grap. zelf een grapje maken valt hiet ook slechtMark With A Tarrel wrote:Natuurlijk ga je 4 nieuwe tracks componeren voor een 1 April grap.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dit is een serieus forum. Ben echt boos, mag je best weten.wokkie wrote:Rustig aan maar jonge, natuurlijk is dit geen 1 april grap. zelf een grapje maken valt hiet ook slechtMark With A Tarrel wrote:Natuurlijk ga je 4 nieuwe tracks componeren voor een 1 April grap.
oh is het geen grap dan?wokkie wrote:Rustig aan maar jonge, natuurlijk is dit geen 1 april grap. zelf een grapje maken valt hiet ook slechtMark With A Tarrel wrote:Natuurlijk ga je 4 nieuwe tracks componeren voor een 1 April grap.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik weet dus niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Er moet toch altijd ruimte zijn om te experimenteren ookal zit je op het hoofdlabel.ULTIMO wrote:View on FacebookPlease welcome: "Theracords LABS"
TC LABS will be all about creating a platform where our current artists can experiment to the fullest and where new talented artists can develop and grow!
We kick off the label with an album! Release date: 26-04-2018!
Thera op Facebook
Thera en The Purge collab: Survive.
Bron: Insta verhaal The Purge.
Weer hokjes iddMillard Fillmore wrote:ULTIMO wrote:Ik weet dus niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Er moet toch altijd ruimte zijn om te experimenteren ookal zit je op het hoofdlabel.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Dit past prima op het hoofdlabel imo.
Dit gaat goed wordenkegel77w wrote:Thera en The Purge collab: Survive.