Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2748, 2749, 2750, 2751, 2752, 2753, 2754 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 11:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

R.i.p.

Eerlijk gezegd ben ik niet zo bekend met zn andere werk of hoe erg hij hardstyle heeft opgezet. Was blijkbaar ook bij z'n laatste set dus. Maar kan me niet herinneren dat hij er ook echt was. (Hardclassics 2015 12 Dec)

Maar Hardnews maakt er weer lekker een shownieuws artikel van. "Hardstyle wereld in tranen", "Heeft de hedendaagse hardstyle geschapen". Wss kent niemand van die redactie daar hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeiend, die man is dood, die mag je toch best een klein eerbetoon geven als teken van respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 11:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeker, doe dan wel een passend eerbetoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance be like: "matig eerbetoon, 4/10"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk hoe jij je druk kunt maken om zo'n eerbetoon.

Waarschijnlijk zijn de (vooral Italiaanse) dj's die hem kennen in tranen en ja, hij heeft ook een beetje meegeholpen aan de hardstyle scene zoals ie nu is. Vind t nogal respectloos van je dat je zo reageert in deze situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 13:09 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Ongelooflijk hoe jij je druk kunt maken om zo'n eerbetoon.

Waarschijnlijk zijn de (vooral Italiaanse) dj's die hem kennen in tranen en ja, hij heeft ook een beetje meegeholpen aan de hardstyle scene zoals ie nu is. Vind t nogal respectloos van je dat je zo reageert in deze situatie.


Maar als BB hem niet goed kende of whatever, zou de rest van NL het helemaal niet weten.

R.i.p. Zenith.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ongelooflijk hoe jij je druk kunt maken om zo'n eerbetoon.

Waarschijnlijk zijn de (vooral Italiaanse) dj's die hem kennen in tranen en ja, hij heeft ook een beetje meegeholpen aan de hardstyle scene zoals ie nu is. Vind t nogal respectloos van je dat je zo reageert in deze situatie.


Klopt, die wel, maar de gemiddelde hardstyle luisteraar niet, en zo zetten ze het neer, want ze schrijven dit niet voor de Italiaanse DJ's.

Oh ja, want Rebelion, Noisecontrollers, B-Front e.d. klinken zo enorm veel het zelfde als Zenith deed.

Zenith is een held in de vroege jaren en heeft hardstyle als genre mede op de kaart gezet en gemaakt. Na 2005 hebben andere artiesten het in een compleet andere richting gegooid. Ik zie Zenith dan ook niet als een maker van de huidige hardstyle maar van de early hardstyle.

Dat jij natuurlijk mij gelijk weer respectloos vindt. Ik heb respect voor de DJ, en de DJ's en dichte vrienden en familie die er om rouwen en het is uberhaupt zonde dat iemand op zo'n leeftijd heen gaat.

Maar ik vind het meer respectloos dat nieuwssites dan opeens op de bandwagon springen en doen alsof ze zo geschokt en bedroefd zijn terwijl ze waarschijnlijk eerst vanalles over Zenith moesten googelen.

Wil je hem eren, prima, doe dat dan op een Defqon/Decibel door even een momentje stilte o.i.d., een ere setje door de DJ's die dichtbij hem stonden waar dan ook echt mensen op af komen die dicht bij hem stonden. Dat is imo veel respectvoller.

Maar sorry dat ik niet zoals de gemiddelde moraalridder ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wss kent niemand van die redactie daar hem.

Goeie aanname ook zeg, daar weet jij toch niks van?

Je hoeft trouwens ook niet per sé altijd je mening te uiten hoor. Het overlijden van iemand is daar een uitstekend voorbeeld van. Hou dat eerst maar lekker voor jezelf. Dat hier nu deze discussie op wordt gezet vind ik echt schrijnend, stop asjeblieft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
een ere setje door de DJ's die dichtbij hem stonden waar dan ook echt mensen op af komen die dicht bij hem stonden.

Lijkt mij eigenlijk ook wel de mooiste manier om een DJ te eren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 13:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Broken Balance schreef:
Wss kent niemand van die redactie daar hem.

Goeie aanname ook zeg, daar weet jij toch niks van?

Je hoeft trouwens ook niet per sé altijd je mening te uiten hoor. Het overlijden van iemand is daar een uitstekend voorbeeld van. Hou dat eerst maar lekker voor jezelf. Dat hier nu deze discussie op wordt gezet vind ik echt schrijnend, stop asjeblieft.


Dit gaat over hoe Hard News dit neerzet. Niet over Zenith zelf -.-

Volgens mij neem ik het nou juist op voor de beste man, dat er imo veel realistischere en oprechte manieren zijn om de beste man te eren voor wat hij heeft gedaan voor deze scene.

Maar lees vooral wat je wilt lezen.

TiMOTHYb schreef:
Broken Balance schreef:
een ere setje door de DJ's die dichtbij hem stonden waar dan ook echt mensen op af komen die dicht bij hem stonden.

Lijkt mij eigenlijk ook wel de mooiste manier om een DJ te eren.


Hoeft ook niet op de main, want bijna niemand die daar de beste man toch kent. Zou meer iets moois voor de Magenta zijn, kleine groep die er oprecht voor staat = intiemer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is altijd jammer om iemand te zien gaan ongeacht hoe actief iemand recent is geweest in de scene. De hele Italiaanse artiesten wereld in de scene staat op zijn kop. Wel weer erg mooi hoe dicht de scene op elkaar zit en bij elkaar steun zoekt. R.I.P Zenith, ik geniet nog altijd van je muziek.

Iemand een idee aan wat hij is te komen overlijden ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meende dus dat ik hem voor het laatst op HardClassics 2015 had gezien, hij zou dat jaar tweemaal optreden op Hardclassics blijkbaar.

Ik herinner mij hem niet en een mede-feestganger zei dat hij op beide edities blijkbaar ook niet aanwezig was. (1e keer verving Pila hem en de 2e keer een HardClassics member). Dus mogelijk dat er iets al langer speelde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Udex met een mini album komt :clap:


Erg benieuwd hier naar! Behoorlijk ondergewaardeerde producer imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad ondergewaardeerd, hij zit gewoon bij het verkeerde label denk ik. Udex maakt al geruime tijd dikke platen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik zijn oudere, wat meer euforische, werk nog toffer vond. Klinkt tot dusver wel goed, zeker een poging wagen als het uit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die edit van "Tatarola - Who is calling" is een kanshebber voor beste reverse bass ooit imo :drool: r.i.p. Zenith
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Die edit van "Tatarola - Who is calling" is een kanshebber voor beste reverse bass ooit imo :drool: r.i.p. Zenith


Die is van Tatanka - Do You Know This One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
LV1 schreef:
Die edit van "Tatarola - Who is calling" is een kanshebber voor beste reverse bass ooit imo :drool: r.i.p. Zenith


Die is van Tatanka - Do You Know This One.

Idd :P Ik bedoel, erg sneu dat hij is overleden maar dit is niet de track/reverse bass waarbij je hem moet eren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er laatst over een nieuw Absolutely Fresh event op vliegveld Twente gesproken werd? Ik heb in de wandelgangen gehoord dat het geen hardstyle maar een techno event gaat worden :huh: Mocht het zo zijn ben ik benieuwd of dat in die regio gaat werken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Er laatst over een nieuw Absolutely Fresh event op vliegveld Twente gesproken werd? Ik heb in de wandelgangen gehoord dat het geen hardstyle maar een techno event gaat worden :huh: Mocht het zo zijn ben ik benieuwd of dat in die regio gaat lopen ^^

Mocht dit waar zijn, is dit naar mijn mening een goede zet. De markt van hardstyle events is in het oosten wel zo'n beetje verzadigd, misschien biedt techno hier nieuwe kansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 14:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laat ze maar dikke beuktechno in die hangaren neerzetten, ohja en Schranz pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Slechte zet. Techno hier in het Oosten is niet levendig. De stages die techno draaien op feesten als Freshival en Bevrijdingsdag zijn ook nooit super druk. Hooguit mannetje of 300-400. De Techno liefhebbers hier gaan liever voor een feest naar het westen want daar is veel meer te bieden. Of het westen ook naar het oosten wil komen vind ik een vraagteken. Wellicht gokken ze op de Duitsers als stabiele doelgroep.

Ik zou het persoonlijk jammer vinden. Zie natuurlijk veel liever een hardstyle gerelateerd event. Aangezien hardstyle op Airforce ook niet de aandacht krijgt die het verdient in deze regio.

Persoonlijk vind ik dat AF de laatste jaren er rare keuzes op na houdt als dit waar is. Maar ja ik bepaal dan ook niet het beleid van een organisatie die verder wel goed loopt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Woon zelf in het westen maar kom echt niet voor een technofeest naar het oosten. Wel voor hardstyle of hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 14:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Woon zelf in het westen maar kom echt niet voor een technofeest naar het oosten. Wel voor hardstyle of hardcore


Kom 18 aug wel naar jou toe voor techno ouwe nakbeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Slechte zet. Techno hier in het Oosten is niet levendig. De stages die techno draaien op feesten als Freshival en Bevrijdingsdag zijn ook nooit super druk. Hooguit mannetje of 300-400. De Techno liefhebbers hier gaan liever voor een feest naar het westen want daar is veel meer te bieden. Of het westen ook naar het oosten wil komen vind ik een vraagteken. Wellicht gokken ze op de Duitsers als stabiele doelgroep.


Denk dat je je hier in vergist. Techno heeft naast de vaste groep aanhangers ook een redelijk grote groep mensen die techno 'hip' vinden (correct me if i'm wrong). Daarnaast is een technofeest in een hangar wel ontzettend tof, lekker duister enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
...
Ik zou het persoonlijk jammer vinden. Zie natuurlijk veel liever een hardstyle gerelateerd event. Aangezien hardstyle op Airforce ook niet de aandacht krijgt die het verdient in deze regio.

Persoonlijk vind ik dat AF de laatste jaren er rare keuzes op na houdt als dit waar is. Maar ja ik bepaal dan ook niet het beleid van een organisatie die verder wel goed loopt. :P

Dit inderdaad, de laatste tijd is het voornamelijk raw en hardcore (wat natuurlijk ook al jaren is) wat in het oosten lijkt op te komen, en het euforische een beetje wordt ondergesneeuwd.
Hardfest 'was' interessant maar heeft waarschijnlijk teveel concurrentie door andere events op Koningsdag. Ik wil het wel eens zien, een euforisch/raw feestje in twente op een niet-feestdag. (Beetje zoals Hardfest in de begindagen)
Vorige  1 ... 2748, 2749, 2750, 2751, 2752, 2753, 2754 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen