Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2746, 2747, 2748, 2749, 2750, 2751, 2752 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuew Main Concern muziek = gruwelijk.

Maar hun 'end of days' heeft dan +- iets meer dan een jaar geduurd toch >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 11:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nieuew Main Concern muziek = gruwelijk.

Maar hun 'end of days' heeft dan +- iets meer dan een jaar geduurd toch >.<


Het zou een bijzonder interessante kwestie opleveren, als je als act die nog bijna niets bereikt heeft eerst een heel jaar vult met een afscheidstour (hoe vaak kan je stoppen?) om vervolgens na 3 maanden al weer te retourneren. Het zou natuurlijk ook gewoon een laatste gebaar kunnen zijn (compilatie van files), dus laten we niet té hard van stapel lopen, maar wel scherp blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hun persoonlijke carriere (oa. studie in india) viel niet meer goed te combineren met hun act. Om geen valse verwachtingen te scheppen (geen nieuwe releases, niet meer boekbaar), hadden ze dus besloten het te brengen als dat ze zouden stoppen, incl afscheidstour.

Al tijdens die afscheidstour hadden ze tussen neus en lippen door verteld, dat we zo nu en dan nog wel een optreden konden verwachten tijdens spoontech feesten/stage hostings. Zie hun aanwezigheid bij fatality vorig jaar, en ik verwacht ze daarom ook wel op het vaz-feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

theprofessional schreef:
Rickzel schreef:
Nieuew Main Concern muziek = gruwelijk.

Maar hun 'end of days' heeft dan +- iets meer dan een jaar geduurd toch >.<


Het zou een bijzonder interessante kwestie opleveren, als je als act die nog bijna niets bereikt heeft eerst een heel jaar vult met een afscheidstour (hoe vaak kan je stoppen?) om vervolgens na 3 maanden al weer te retourneren. Het zou natuurlijk ook gewoon een laatste gebaar kunnen zijn (compilatie van files), dus laten we niet té hard van stapel lopen, maar wel scherp blijven.

Hun laatste officiële boeking was Freaqshow 2016...

Daarna stonden ze kort op Fatality 2017. Wat niet gek is want John (50% MC) regelt nu heel veel voor Spoontech.
John zelf zal de 31ste er ook sowieso zijn. Of zijn maatje Nick komt is nog een verrassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eyyyy mn account doet het weer ik ben terug!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi Joeri, hoe is het met je moeder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo Joey, ja wel goed hoor. Wil je haar even spreken? Moet je ff naar Craft komen van de zomer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Galactixx met 7 nieuwe tracks komt. 4 solo platen en 3 collabs.

Bron: http://www.hardnews.nl/galactixx-komt-m ... n-collabs/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 17:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wij zijn online met onze nieuwe website :love:

Bekijk m zelf op www.theracords.com

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wij zijn online met onze nieuwe website :love:

Bekijk m zelf op http://www.theracords.com

:thumbsup:


Erg strakke website geworden, netjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Ze gaan dus met zijn alle 1 mega collab maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
...BKJN 9 mei een feest organiseert in een kerk in Nederland (welke wordt nog bekend gemaakt). :evil:

Bron: Mailing BKJN


Kan ook die in Oostellbeers (vlakbij Tilburg) zijn. Daar was de Intents Aftermovie Premiere Party
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

foutje, verkeerde topic >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 01:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Soundmasher schreef:
...BKJN 9 mei een feest organiseert in een kerk in Nederland (welke wordt nog bekend gemaakt). :evil:

Bron: Mailing BKJN


Kan ook die in Oostellbeers (vlakbij Tilburg) zijn. Daar was de Intents Aftermovie Premiere Party


De kerk in Oostelbeers lijkt mij absoluut geen geschikte locatie voor BKJN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

St. Jan kerk in Roosendaal wellicht?
Daar worden meer feesten gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hopelijk de Notre Dame, zo ver weg mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:

Ze gaan dus met zijn alle 1 mega collab maken.


Uitkomst = solo Radical plaat (qua sounds)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.ad.nl/show/nederlandse-dj-v ... ~aff3d0d2/

Oei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:48 
 
Hardtraxxer

Soundmasher schreef:
...BKJN 9 mei een feest organiseert in een kerk in Nederland (welke wordt nog bekend gemaakt). :evil:

Bron: Mailing BKJN

Als dat al kan, dan hoef ik mij al helemaal niet meer schuldig te voelen dat ik een keer de liefde heb bedreven in zo'n gebouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
https://www.ad.nl/show/nederlandse-dj-voor-tonnen-het-schip-in-na-belastingtrucs-van-sjoemelfiscalist~aff3d0d2/

Oei.


Nja iig verstandig dat ie zijn wegen met hem scheidt en het zelf bij belastingdienst aangeeft. Maar dit kan je toch zien aankomen als je belasting op deze manier probeert te ontduiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, als iemand zegt: "Doe gewoon net of je op Cyprus woont." dan moet je toch snappen dat het geen zuivere koffie is. Maar kan me ook goed indenken dat de "bn'ers" die dit aangaat zelf geen idee hebben soms. En ik kan me voorstellen dat het voor DJ's logischer is dan voor een Linda de Mol. DJ's werken inderdaad over de hele wereld. Linda de Mol is alleen keer in Duitsland aan het werk geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ja, als iemand zegt: "Doe gewoon net of je op Cyprus woont." dan moet je toch snappen dat het geen zuivere koffie is. Maar kan me ook goed indenken dat de "bn'ers" die dit aangaat zelf geen idee hebben soms. En ik kan me voorstellen dat het voor DJ's logischer is dan voor een Linda de Mol. DJ's werken inderdaad over de hele wereld. Linda de Mol is alleen keer in Duitsland aan het werk geweest.

Mwah, zo zijn er talloze belastingvoordelen waar je, wellicht onterecht, aanspraak op kunt maken, en die vormen allen (op zijn minst) een beetje een grijs gebied. Dat krijg je ervan als je alles wat los en vast zit belast en aan de andere kant een hele zooi uitbetaald middels toeslagen en subsidies. Men zoekt de grenzen op. Je kunt je ook afvragen of het eerlijk is dat 'ie uberhaupt Nederlands belastingtarief betaalt terwijl hij waarschijnlijk overwegend in landen geboekt is waar de belastingtarieven lager zijn.

Is gewoon ondernemen in Nederland. Gevalletje gegokt en verloren en nu proberen de schade te verhalen op die adviseur. Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Damn.. Dat is wel een zakje geld wat die moet terugbetalen dan als het inderdaad over 'n paar 100k gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Soundmasher schreef:
...BKJN 9 mei een feest organiseert in een kerk in Nederland (welke wordt nog bekend gemaakt). :evil:

Bron: Mailing BKJN

Als dat al kan, dan hoef ik mij al helemaal niet meer schuldig te voelen dat ik een keer de liefde heb bedreven in zo'n gebouw

Pas op deze man heeft iemand gesekst
Vorige  1 ... 2746, 2747, 2748, 2749, 2750, 2751, 2752 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen