Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
http://www.hardnews.nl/radical-redempti ... it-collab/

Carnage en Radical wss samen een plaat maken onder het mom van een moshpit collab?

Of dit wat gaat worden :/ en moshpits op hardstylefeesten :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Laat moshpits alsjeblieft niet een ding worden, vind het zo verschrikkelijk als er 1 naast me start. Ga toch weg man :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
ErikZ wrote:Nee Jeroen daar doel ik niet op >.<

Desley DD wil het verhaal tussen Deetox, RR en Warface weten, dat zoekt ie maar op
Ah duidelijk, excuus ;)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
sennid wrote:http://www.hardnews.nl/radical-redempti ... it-collab/

Carnage en Radical wss samen een plaat maken onder het mom van een moshpit collab?

Of dit wat gaat worden :/ en moshpits op hardstylefeesten :thumbdown:
Die collab met Psyko Punkz heb ik even gemist dan. You've only had one job Maartje. :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
300 woorden zonder 1 seconde luistermateriaal en de vorige keer ook al nul op het rekest. De nieuwe generatie hypemachines loopt echt op rolletjes...

Verder dat makrooy zegt. Leuk hoor moshpits als je het postuur van Carnage of radical hebt. Zo niet, is het driewerf kut
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote: Leuk hoor moshpits als je het postuur van Carnage of radical hebt. Zo niet, is het driewerf kut
Nou, heb Norther66 anders aardig wat moshpits zien overleven.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
TiMOTHYb wrote:Leuk hoor moshpits als je het postuur van Carnage of radical hebt. Zo niet, is het driewerf kut
Meh, ik ben dat formaat en vind het nog steeds kut. Verschil is dat op mij inbeuken voelt als een blok beton xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kast66/Kasttnov
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Vast weer een collab die er nooit gaat komen. Waar blijft de collab met moksi? Heb je eindelijk een interessante naam wordt er niks mee gedaan..
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
MelvinFR wrote:
TiMOTHYb wrote: Leuk hoor moshpits als je het postuur van Carnage of radical hebt. Zo niet, is het driewerf kut
:lol: :lol:

Moshpits zijn leuk, maar de muziek moet er wel geschikt voor zijn, en hardstyle is dat niet naar mijn mening :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
MelvinFR wrote:
Zelfs ik heb een moshpit overleefd. Mooi man, in de moshpit met Lucy Furr/Miss Hysteria.
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
...BKJN 9 mei een feest organiseert in een kerk in Nederland (welke wordt nog bekend gemaakt). :evil:

Bron: Mailing BKJN
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Soundmasher wrote:...BKJN 9 mei een feest organiseert in een kerk in Nederland (welke wordt nog bekend gemaakt). :evil:

Zou wel een stunt zijn om dat ergens in de Bible Belt te doen :lol:
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Soundmasher wrote:...BKJN 9 mei een feest organiseert in een kerk in Nederland (welke wordt nog bekend gemaakt). :evil:

Vraag me altijd af hoe veilig dat is ivm vele trillingen dan. Wel heel vet idee
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Vraag me meer af hoe je dat regelt qua akoestiek/geluid.. Die dingen galmen altijd al zo van binnen
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
THArdstyler wrote:Vraag me meer af hoe je dat regelt qua akoestiek/geluid.. Die dingen galmen altijd al zo van binnen
Denk je dat de gemiddelde BKJN bezoeker daar wat om geeft? #dtv
B
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Fast Forward, waar de Theracords clan zit, is samengevoegd met Capitol Boookings waar onder andere Darkraver en Outsiders bij zitten.

Image

Ik verwacht overigens binnenkort een aankondiging van Theracords dat Wicked Minds op het label komt. Zag laatst al een onbekend logo geplaatst worden door Theracords en gezien ze bij dit boekingskantoor zitten acht ik de kans vrij groot dat zij het zijn.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Basshunterzz wrote:Ik verwacht overigens binnenkort een aankondiging van Theracords dat Wicked Minds op het label komt. Zag laatst al een onbekend logo geplaatst worden door Theracords en gezien ze bij dit boekingskantoor zitten acht ik de kans vrij groot dat zij het zijn.
Onze nieuwe website gaat deze week online :innocent: Wicked Minds komt er dus niet bij
B
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
DjThera wrote:
Basshunterzz wrote:Ik verwacht overigens binnenkort een aankondiging van Theracords dat Wicked Minds op het label komt. Zag laatst al een onbekend logo geplaatst worden door Theracords en gezien ze bij dit boekingskantoor zitten acht ik de kans vrij groot dat zij het zijn.
Onze nieuwe website gaat deze week online :innocent: Wicked Minds komt er dus niet bij
View on Instagram

Verkeerde gok dan, maar van wie is dan dat logo rechtsboven :x
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Het logo van Caine zn live act :P
B
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
DjThera wrote:Het logo van Caine zn live act :P
Ahaaa, dan is dat ook weer duidelijk :yes:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago

Dit zou zo maar eens de kerk op de oude markt in Enschede kunnen zijn. Daar is ook al eerder een hardstyle feest gehouden en is tevens te huur als evenementen locatie. Zou wel vet zijn zo dicht bij huis. Maar goed, nu ik er over na denk.. ik heb bkjn nog nooit in het oosten zien organiseren dus het zal wel niet enschede worden.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Daar is ook al eerder een hardstyle feest gehouden
Wild Wild East was dat toch?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Pedaalemre wrote:
Daar is ook al eerder een hardstyle feest gehouden