Dat had ik ook toen het filmpje voor de eerste keer zagJeroenB93 wrote:Je wordt toch gewoon spontaan verliefd op dat meiskepatrickjumpeen wrote:Altijd wel leuk om van dit soort beelden te kunnen zien
View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wat noem je groot? Vorig jaar heb ik in de melkweg een concert bezocht van Porter Robinson met Madeon die een live tour gaven. Kosten was zo'n 25 euro? Dus dit is wel heel veel geld in mijn ogen.Grim wrote:Ook van de grotere, bekendere artiesten/groepen?immuunm wrote:Concerten heb je al van 15 tot 25 euro.Sjaakie P wrote:Headhunterz geeft een concert in Paradiso op 25 april van 19:30 tot 23:00 in de Grote Zaal waarin het verhaal van zijn album wordt uitgelegd. Ticketkosten: €38,50
Lijkt mij heel vet, voor een concert zal het vast erg goedkoop zijn maar als je het ziet als een 3 uur durend feest dan is het vrij duur
Vraag mij ook af hoe hij precies een concert gaat geven, is het gewoon een standaard 'LIVE' setje zoals iedereen tegenwoordig doet, maar dan 3 uur lang, of worden er echt allemaal live (concert) elementen aan toegevoegd?
Same here!JeroenB93 wrote:Dat had ik ook toen het filmpje voor de eerste keer zagpatrickjumpeen wrote:Je wordt toch gewoon spontaan verliefd op dat meiske
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
inb4 ~ het officiele Idra topic ~DonnyD wrote:Same here!JeroenB93 wrote:Dat had ik ook toen het filmpje voor de eerste keer zagpatrickjumpeen wrote:Je wordt toch gewoon spontaan verliefd op dat meiskeEn ik vind dat ze ook erg leuk kan presenteren!
Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors 
Haha heb het idee dan Jorien ter Mors er beetje ongemakkelijk van wordt. Ze vind het gewoon leuk om af en toe naar te luisteren voor ze moet schaatsen. En nu doet iedereen net of ze liefhebster van het eerste uur is.Fusionmania wrote:Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors
En een nieuwe Year Of Summer zit ik niet echt op te wachten.
Dit zou ik ook zeggen haha. En wat betreft de collab, heel erg benieuwd naar. Kan YoS nu nog steeds lekker opzettenParvuz wrote:Haha heb het idee dan Jorien ter Mors er beetje ongemakkelijk van wordt. Ze vind het gewoon leuk om af en toe naar te luisteren voor ze moet schaatsen. En nu doet iedereen net of ze liefhebster van het eerste uur is.Fusionmania wrote:Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors![]()
Parvuz wrote:Ze zei laatst bij NOS ook al dat ze gehuldigd ging worden op Defqon een festival van Q-music.
Ik vind zelf ook dat Wildstylez en Niels Stukinjebroek hier allebei een vrij scheve schaats rijden
TiMOTHYb wrote:Ik vind zelf ook dat Wildstylez en Niels Stukinjebroek hier allebei een vrij scheve schaats rijden
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
5/10TiMOTHYb wrote:Ik vind zelf ook dat Wildstylez en Niels Stukinjebroek hier allebei een vrij scheve schaats rijden
Kwam toevallig op Festuca's fb terecht en had net weer wat gepost sinds september 2017 (waarom?)
Hello friends!
As there are alot of exciting things happening for me (Music wise) I have decided to make a package with unreleased tracks to release for free!
Which unreleased track of mine would you like to have in the package? Let me know.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Laat ze eerst maar die vergeten plaat afmaken. King for a day ofzo.Fusionmania wrote:Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Waarom zou je een plaat afmaken waar je zelf niet helemaal achter staat.Pedaalemre wrote:Laat ze eerst maar die vergeten plaat afmaken. King for a day ofzo.Fusionmania wrote:Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors
Uit welk jaar kwam dit opzetje? En is er nog ergens wat van te horen?Pedaalemre wrote:Laat ze eerst maar die vergeten plaat afmaken. King for a day ofzo.Fusionmania wrote:Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
https://clyp.it/xiygxfngsonnebloem wrote:Uit welk jaar kwam dit opzetje? En is er nog ergens wat van te horen?Pedaalemre wrote:Laat ze eerst maar die vergeten plaat afmaken. King for a day ofzo.Fusionmania wrote:Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors
Kwam deze clyp tegen op Google. Komt uit April 2014.
Zonde dat ze daar nooit meer wat mee gedaan hebben
. Was een heerlijk plaatje 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Gewoon algemeen irritatiemomentje dat er zo ontelbaar veel platen verstoffenMillard Fillmore wrote:Waarom zou je een plaat afmaken waar je zelf niet helemaal achter staat.Pedaalemre wrote:Laat ze eerst maar die vergeten plaat afmaken. King for a day ofzo.Fusionmania wrote:Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors
Best wel lekker nummertje dat King of the Day 
Best cheap dit. Over de rug van Jorien weer een hitje proberen te scoren.Fusionmania wrote:Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Meeliften op een mediahype, gebeurt in elke branche he. Zombie was toch ook een 5x kleiner hitje geweest als het origineel niet superbekend was.Crippled wrote:Best cheap dit. Over de rug van Jorien weer een hitje proberen te scoren.Fusionmania wrote:Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors
Thanks. Vocals lopen niet echt lekker vind ik, verder ook niet heeeel bijzonderMYTZE wrote: https://clyp.it/xiygxfng
Kwam deze clyp tegen op Google. Komt uit April 2014.
Alsof zij dat nodig hebben.. Bovendien kan het toch ook een eerbetoon aan zijn, en niet over de rug van? Altijd maar dat negatieve gedoe.. Reageer je ook zo als er een remix wordt gemaakt van een nummer als een artiest is overleden?