Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2743, 2744, 2745, 2746, 2747, 2748, 2749 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Fusionmania schreef:
Wildstylez en Niels Geusebroek weer samen de studio induiken en daarbij een plaat gaan maken geïnspireerd op Jorien ter Mors :)


Best cheap dit. Over de rug van Jorien weer een hitje proberen te scoren.


Ja naja. Zou sws niet snappen wat er te inspireren valt op Jorien ter Mors ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker waar, maar in het geval van zombie was op voorhand niet te voorspellen dat het zo'n grote hit zou worden. Kijk naar bFronts smells like teen spirit, of deetox en deletes boulevard of broken dreams remix/bootlegs, valt best mee hoe populair die zijn.
Wat ik hier zo lelijk vind is dat wildstylez een graantje mee probeert te pikken van Jorien haar succes, door dit nummer aan haar op te dragen krijgt het automatisch meer aandacht. Slim wel... Maar ik zie liever dat een plaat die aandacht krijgt omdat ie gewoon ijzersterk is. Al heb ik daar wel vertrouwen in met wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Alsof zij dat nodig hebben.. Bovendien kan het toch ook een eerbetoon aan zijn, en niet over de rug van? Altijd maar dat negatieve gedoe.. Reageer je ook zo als er een remix wordt gemaakt van een nummer als een artiest is overleden?


Nee, maar wel als er een nummer wordt opgedragen aan de slachtoffers van een ramp of aanslag. Het naar buiten gebrachte idee is mooi: slachtoffers eren of herdenken, maar ik kan me nooit aan de indruk onttrekken dat het uiteindelijk alleen maar om poen draait. En als dat over de ruggen van anderen verdient moet worden dan vind ik daar wat van ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ja naja. Zou sws niet snappen wat er te inspireren valt op Jorien ter Mors ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Hmm "Wildstylez feat. Niels Geusebroek - Jaw Skating" zie ik niet echt gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Crippled schreef:
Zeker waar, maar in het geval van zombie was op voorhand niet te voorspellen dat het zo'n grote hit zou worden. Kijk naar bFronts smells like teen spirit, of deetox en deletes boulevard of broken dreams remix/bootlegs, valt best mee hoe populair die zijn.
Wat ik hier zo lelijk vind is dat wildstylez een graantje mee probeert te pikken van Jorien haar succes, door dit nummer aan haar op te dragen krijgt het automatisch meer aandacht. Slim wel... Maar ik zie liever dat een plaat die aandacht krijgt omdat ie gewoon ijzersterk is. Al heb ik daar wel vertrouwen in met wildstylez.


Die zijn dan ook iets minder geschikt voor grote commerciele hype aangezien die platen wat harder zijn. Geen enkele Delete of B-Front track in hun huidige stijl zou zo ontploffen qua views. Delete is gewoonweg te lomp voor de massa en B-Front is te mysterieus waardoor het niet pakkend is, de gemiddelde mens wil van die catchy/herkenbare 'earworms'. Dan bedoel ik mensen met meer radio-muzieksmaak natuurlijk aangezien het grootste deel vd views bij Zombie van mensen afkomen die niet zo diep in de scene zitten als hardtraxxers enzo.

Deze versie van Het Land Van is ook een klein hitje geworden vanwege de (pakkende) simpelheid vd track:



Met een mysterieus B-Front sfeertje of lompe Delete sounds zou dit nooit 2m views hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
sonnebloem schreef:
Ja naja. Zou sws niet snappen wat er te inspireren valt op Jorien ter Mors ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Hmm "Wildstylez feat. Niels Geusebroek - Jaw Skating" zie ik niet echt gebeuren.


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat misschien ook meespeelt is een eerdere hit van Ran-D, living for the moment. Die kwam ik 'vroeger' werkelijk waar overal tegen op youtube, was ook een van de eerste platen die ik luisterde volgens mij. Kan voor B-front zo niks verzinnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D is bij het dagjespubliek wel een stuk populairder en bekender dan B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe simpeler hoe effectiever op commercieel gebied :P

Kind van de duivel is ook zo groot omdat het pakkend is en lekker simpel. B-Front is een held hoor, maar het is wel liefhebbers-muziek. De echt grote hits zijn simpel en repetitief as fuck, en daar worden ze ook op gemaakt. Simpele melodieën die in je hoofd blijven hangen. Meeste mensen die HS luisteren zijn ook gewoon begonnen met de bekendere/catchy platen. De creatievere/diepere shit ga je meestal later pas waarderen. Daarom is Zombie edg. ook gericht op het grotere publiek, het is makkelijk luisterbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vergeet de repetitieve factor niet. Het was een reeds bekende hit. Living for the moment is wat dat betreft een stuk knapper en origineler. en vanuit die invalshoek gezien Kind van de Duivel bijvoorbeeld ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Zeker waar, maar in het geval van zombie was op voorhand niet te voorspellen dat het zo'n grote hit zou worden. Kijk naar bFronts smells like teen spirit, of deetox en deletes boulevard of broken dreams remix/bootlegs, valt best mee hoe populair die zijn.
Wat ik hier zo lelijk vind is dat wildstylez een graantje mee probeert te pikken van Jorien haar succes, door dit nummer aan haar op te dragen krijgt het automatisch meer aandacht. Slim wel... Maar ik zie liever dat een plaat die aandacht krijgt omdat ie gewoon ijzersterk is. Al heb ik daar wel vertrouwen in met wildstylez.


Kweenie maar vgm heeft wildstylez dat graantje echt niet nodig hoor. Hij is heus wel bekender dan Jorien. Alleen als je een beetje naar schaatsen kijkt dan ken je haar maar voorheen wist heel nederland niet van haar bestaan. Laat iedereen lekker zijn ding doen. Ik vind het eem leuk gebaar iig. Hij hoeft t niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
en vanuit die invalshoek gezien Kind van de Duivel bijvoorbeeld ook.


Kind van de Duivel origineel? Dat soort platen zijn juist allemaal ontstaan na de populariteit van Ransom - Fistpumpin'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 22:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker. Alleen geen gekopieerde melo (voor zover ik weet) en een tekst die schijnbaar pakkend genoeg is. Ik zeg ook niet dat het wereldkunde is, maar het werkt blijkbaar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zeker. Alleen geen gekopieerde melo (voor zover ik weet) en een tekst die schijnbaar pakkend genoeg is. Ik zeg ook niet dat het wereldkunde is, maar het werkt blijkbaar wel.


Die herkenbare triplet melodie is juist in beide platen heel duidelijk de signature van de track.

Mij viel het eerst ook niet op totdat het me een keer verteld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 00:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als het ons al niet opgevallen is zet ik vraagtekens bij de vergelijking ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 04:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was meer omdat ik de plaat niet zo goed kende :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die B-front - smells like teen spirit remix heeft imo toch behoorlijk veel youtube views :huh:

https://youtu.be/jgrUaKeCsJ4
Inmiddels al 2 miljoen views
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ze zei laatst bij NOS ook al dat ze gehuldigd ging worden op Defqon een festival van Q-music..


Kan toch niet dit :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Die B-front - smells like teen spirit remix heeft imo toch behoorlijk veel youtube views :huh:

https://youtu.be/jgrUaKeCsJ4
Inmiddels al 2 miljoen views


Ik verbaas me hier echt over. Had dit echt niet verwacht haha. Ben benieuwd hoe B-Front hier zelf tegen aankijkt, tegen de 2m views inmiddels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ja het gaat hier wel om een nummer dat een aardig bekende titel heeft, die versie van Nirvana op hun kanaal heeft alleen al 668 miljoen views. Vrij logische verklaring. Zelfde geldt voor een plaat als Zombie, die 'teren' voor een groot deel op de bekendheid van de klassiekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 20:17 
 
Hardtraxxer

Komen die views niet meer omdat hardstyle veel meer wordt bekeken via YouTube dan voorheen? Zie bijv. Here I Come van Coone/Wildstylez, 2.8m views binnen 4/5 maanden.

https://www.youtube.com/watch?v=jqPVlp5OW0Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 22:35 
 
Hardtraxx Elite

joostmakaay schreef:
Komen die views niet meer omdat hardstyle veel meer wordt bekeken via YouTube dan voorheen? Zie bijv. Here I Come van Coone/Wildstylez, 2.8m views binnen 4/5 maanden.

https://www.youtube.com/watch?v=jqPVlp5OW0Q

Dit sowieso denk alleen dat het in het geval van bfront zijn plaat beetje van allebei is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Die B-front - smells like teen spirit remix heeft imo toch behoorlijk veel youtube views :huh:

https://youtu.be/jgrUaKeCsJ4
Inmiddels al 2 miljoen views


Plaat komt ook echt constant bij aanbevolen video's te staan bij mij terwijl ik het filmpje niet eens bijzonder vaak heb bekeken. Gok dat ik niet de enige ben die dit heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 22:12 
 
Hardtraxxer

Randleman schreef:
Da Tweekaz doen een set op Parookaville met Destructive Tendencies..


Op Intents ook al, benieuwd hoe zo'n set er aan toe gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
Randleman schreef:
Da Tweekaz doen een set op Parookaville met Destructive Tendencies..


Op Intents ook al, benieuwd hoe zo'n set er aan toe gaat xd


Eerste keer dat ze dit gedaan hebben was op Hard Island vorig jaar. Het is eigenlijk een Tweekacore setje met hier en daar een DT plaatje.
Vorige  1 ... 2743, 2744, 2745, 2746, 2747, 2748, 2749 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen