Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2741, 2742, 2743, 2744, 2745, 2746, 2747 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Rickzel schreef:
patrickjumpeen schreef:
Altijd wel leuk om van dit soort beelden te kunnen zien


Prettige presentatrice, weet waar ze het over heeft en komt goed over. Voor mij is dat echt al 50% van het filmpje omdat ik erg slecht tegen ongemakkelijkheid kan :lol:

Leuk om te zien inderdaad :)


Nou, ze mag wel n keer een dagje met mij mee, alleen dan zonder camera en geluidsman :$ xd


Maar wel met Bob? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo bedoelde ik het eigenlijk niet, maar Bob mag van mij altijd mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk filmpje inderdaad en Bob blijft een held. Ik mis alleen een beetje de informatie dat Origins een bijzonder concept is, dat moet je als kijker maar net weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Leuk filmpje inderdaad en Bob blijft een held. Ik mis alleen een beetje de informatie dat Origins een bijzonder concept is, dat moet je als kijker maar net weten.


Denk niet dat dat er toe doet voor zo'n reportage, monteren er ook gewoon Dark Moon onder. Niet het doel van deze reportage om te laten zien wat een vet concept Origins is natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Leuk filmpje inderdaad en Bob blijft een held. Ik mis alleen een beetje de informatie dat Origins een bijzonder concept is, dat moet je als kijker maar net weten.


Denk niet dat dat er toe doet voor zo'n reportage, monteren er ook gewoon Dark Moon onder. Niet het doel van deze reportage om te laten zien wat een vet concept Origins is natuurlijk

Nee klopt, maar Bob heeft het er wel over dat Reverze een totaal andere set wordt dan Origins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dirty Works

We're very proud to welcome the legendary duo Crystal Lake to the Dirty Workz fam.
Renowned for their amazing collaborations with DJ Isaac, Dr. Rude and Headhunterz; Crystal Lake have already been showing off the sound of Hard Dance on a global scale.
With their creative take on the genre, we're more than thrilled to have the duo join us!

Tonight, their single "Gravity" will be previewed - so keep an eye out on our YouTube channel.

PS: for those wondering about the vague tease yesterday - it was quite literally a picture of a Crystal (clear) Lake ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Artiest #zoveel die verdrinkt in de enorme catalogus van DJ's daar.

Liever de andere Crystal Lake
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Artiest #zoveel die verdrinkt in de enorme catalogus van DJ's daar.

Liever de andere Crystal Lake


Eens, van de tientalle artiesten die ze hebben springen er maar slechts een handje vol uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
A DAY WITH | B-FRONT | ORIGINS - REVERZE


Hele toffe reportage dit! Meestal zijn zulke filmpjes een tikkeltje ongemakkelijk maar hierbij absoluut niet het geval. Genoten!

Leuke presentatrice ook. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:00 
 
Hardtraxx Elite

Inderdaad een hele toffe video. Toen ik Dark Moon hoorde bij de shots van Origins dacht ik wel ff, hmm. Maar wat maakt het uit! Het ging om Bob en dat is hier goed naar voren gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bob is wel een echte held. Altijd zichzelf en hoe die op het podium staat is echt genieten. Door hoe hij mee beweegt op zijn platen geniet je nog meer van zijn muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:24 
 
Hardtraxxer

Headhunterz geeft een concert in Paradiso op 25 april van 19:30 tot 23:00 in de Grote Zaal waarin het verhaal van zijn album wordt uitgelegd. Ticketkosten: €38,50

Lijkt mij heel vet, voor een concert zal het vast erg goedkoop zijn maar als je het ziet als een 3 uur durend feest dan is het vrij duur :/

Vraag mij ook af hoe hij precies een concert gaat geven, is het gewoon een standaard 'LIVE' setje zoals iedereen tegenwoordig doet, maar dan 3 uur lang, of worden er echt allemaal live (concert) elementen aan toegevoegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 00:41 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjumpeen schreef:
Altijd wel leuk om van dit soort beelden te kunnen zien


Lijkt me echt een hele prettige gozer in de omgang. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:23 
 
Hardtraxx Elite

Sjaakie P schreef:
Headhunterz geeft een concert in Paradiso op 25 april van 19:30 tot 23:00 in de Grote Zaal waarin het verhaal van zijn album wordt uitgelegd. Ticketkosten: €38,50

Lijkt mij heel vet, voor een concert zal het vast erg goedkoop zijn maar als je het ziet als een 3 uur durend feest dan is het vrij duur :/

Vraag mij ook af hoe hij precies een concert gaat geven, is het gewoon een standaard 'LIVE' setje zoals iedereen tegenwoordig doet, maar dan 3 uur lang, of worden er echt allemaal live (concert) elementen aan toegevoegd?


Concerten heb je al van 15 tot 25 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Thyron & Physika weer een collab maken.

Hoop dat een weer een track word in het stijltje van Sense of Time ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Sjaakie P schreef:
Headhunterz geeft een concert in Paradiso op 25 april van 19:30 tot 23:00 in de Grote Zaal waarin het verhaal van zijn album wordt uitgelegd. Ticketkosten: €38,50

Lijkt mij heel vet, voor een concert zal het vast erg goedkoop zijn maar als je het ziet als een 3 uur durend feest dan is het vrij duur :/

Vraag mij ook af hoe hij precies een concert gaat geven, is het gewoon een standaard 'LIVE' setje zoals iedereen tegenwoordig doet, maar dan 3 uur lang, of worden er echt allemaal live (concert) elementen aan toegevoegd?


Concerten heb je al van 15 tot 25 euro.


Ook van de grotere, bekendere artiesten/groepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken mensen die 120 euro voor 2 uurtjes bruno mars hebben betaald. Voor een concert dus vrij normale prijzen. Maarja het is meer een feest dan een echt concert denk ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC Invalid is gestopt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit van die gast gehoord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:30 
 
Hardtraxxer

B-Freqz hebben het Rebirth Festival 2018 anthem gemaakt!

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nooit van die gast gehoord xd

Toen RSU net echt populair werd was hij beheerder... Die kerel heeft heel wat shit te verduren gehad. :')
Als MC ken ik hem verder niet, maar hij had een vrij slechte reputatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
RoyAPO schreef:
Nooit van die gast gehoord xd

Toen RSU net echt populair werd was hij beheerder... Die kerel heeft heel wat shit te verduren gehad. :')
Als MC ken ik hem verder niet, maar hij had een vrij slechte reputatie.


Hoezo had hij een slechte reputatie dan? ben echt niet op de hoogte wat dit betreft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gilde hij niet door die sets heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 10:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Gilde hij niet door die sets heen?

Ja, maarja dat is een pré voor MC te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Altijd wel leuk om van dit soort beelden te kunnen zien

Je wordt toch gewoon spontaan verliefd op dat meiske :love:
Vorige  1 ... 2741, 2742, 2743, 2744, 2745, 2746, 2747 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen