Duke wrote:Al draai je op de Tomorrowland main een kwartier lang het Bassie en Adriaan intro dan gaan mensen nog los. Niet bepaald het moeilijkste publiek.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Best dik! Doet me qua sfeer en kicks wel een beetje denken aan de Atmozfears / Bodyshock collab.
Moest hier ook meteen aan denkenPedaalemre wrote:Best dik! Doet me qua sfeer en kicks wel een beetje denken aan de Atmozfears / Bodyshock collab.
Prefix & Density - Time Travel wordt gereleased op Roughstate, tof voor die jongens!
Hellfire was ook al op Rough State gereleasedCrippled wrote:Prefix & Density - Time Travel wordt gereleased op Roughstate, tof voor die jongens!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
inb4 'Miweren' een werkwoord wordt.
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 10 hours ago
Paar dagen terug hier gepost
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Sacrifice eraan gaat komen.

what are you prepared to sacrifice?

Porter Robinson die Raging in the dancehall (The Outside Agency remix) dropte op TML mainstage. Dát was pas een cultuurshock voor die mensensimon10pont wrote: Klopt wel denk ik, het meerendeel gaat eerder voor de beleving. Maar ik kan me best wel inbeelden dat een uurtje Coone voor sommige bezoekers best wel een grote stap uit hun comfortzone is.
View on YouTubeSeneeq wrote:Porter Robinson die Raging in the dancehall (The Outside Agency remix) dropte op TML mainstage. Dát was pas een cultuurshock voor die mensen
Prachtig
Op het einde ook nog even luisteren naar wat er gezegd wordt
Ik versta er niks van. Wat een baas.. en dan?
Even los van de muziek, iemand die weet waar dit is? NL toevallig?Pedaalemre wrote:Sacrifice eraan gaat komen.
plaatje atmozfears op plekwhat are you prepared to sacrifice?
Porter draaide destijds wel vaker crossbreed inderdaad.
Heeft ook een paar keer Denekamps Gespuis - Gas Met Die Zooi (Tha Playah Remix) gedraaid.
Helaas niet toen wij er heen gingen.
Heeft ook een paar keer Denekamps Gespuis - Gas Met Die Zooi (Tha Playah Remix) gedraaid.
Helaas niet toen wij er heen gingen.
Was erbij en werd helemaal gekSeneeq wrote:Porter Robinson die Raging in the dancehall (The Outside Agency remix) dropte op TML mainstage. Dát was pas een cultuurshock voor die mensensimon10pont wrote: Klopt wel denk ik, het meerendeel gaat eerder voor de beleving. Maar ik kan me best wel inbeelden dat een uurtje Coone voor sommige bezoekers best wel een grote stap uit hun comfortzone is.
Ook The Purge is uit elkaar. Niet totaal onverwacht dit, maar wel jammer. Al zie ik niet veel veranderen wat betreft The Purge:
IMPORTANT ANNOUNCEMENT
Due to personal reasons, we have decided not to continue working on "The Purge" together. In the last 4 years we have been working hard on this project and we've made lots of good memories and had an amazing time together. It is with heavy hearts we've made this decision but we hope you all understand.
Manuel will now continue alone as The Purge and Luca will be taking some time away from music.
Of course more music will come in 2018 and The Purge style will remain the same.
We've had a great time together and we wish each other all the best for the future.
Cheers
Manuel & Luca
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 19 hours ago
Ik dacht al dat die dude alleen was 
Dit zegt denk ik al genoegPipa wrote:Ik dacht al dat die dude alleen was
Hij stond zaterdag ook al alleen te draaien. Ik had al zo'n vermoeden.
Zijn hier beelden van ?ErikZ wrote:Was erbij en werd helemaal gekSeneeq wrote:Porter Robinson die Raging in the dancehall (The Outside Agency remix) dropte op TML mainstage. Dát was pas een cultuurshock voor die mensensimon10pont wrote: Klopt wel denk ik, het meerendeel gaat eerder voor de beleving. Maar ik kan me best wel inbeelden dat een uurtje Coone voor sommige bezoekers best wel een grote stap uit hun comfortzone is.
Werd vreemd aangekeken dat wel
HHZ en Wildstylez hebben beiden een kort filmpje (9 sec) gepost op facebook met de datum 2-2-2018 en een logo dat er in voor komt. 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Die dag komt HWS ook.sonnebloem wrote:HHZ en Wildstylez hebben beiden een kort filmpje (9 sec) gepost op facebook met de datum 2-2-2018 en een logo dat er in voor komt.