Coone op de main van Tomorrowland staat! 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Vet voor hem! Dit laat duidelijk zien dat hardstyle steeds populairder wordt.
is dat gezeik van hem op de Belgische media toch nog ergens goed voorRoyvn_ wrote:Vet voor hem! Dit laat duidelijk zien dat hardstyle steeds populairder wordt.
Is maar de vraag of hij een full hardstyle-set zal draaienRoyvn_ wrote:Vet voor hem! Dit laat duidelijk zien dat hardstyle steeds populairder wordt.
Primeshock wrote:We gaan door met onze energieke podcast! Episode 01 van onze nieuwe podcast serie "Powermode" zal elke laatste woensdag van de maand te horen zijn op Q-Dance Radio, de dag erna op alle socials![]()
![]()
Dacht in eerste instantie dat dit over Primefire ging.. Misschien beetje ongelukkig gekozen naam heren... naamsverandering misschien een idee?
Heb al eens een set van hem bijgewoond op TML aantal jaar geleden en hij draaide toen vooral veel remixen van bestaande popsongs dus allemaal vrij toegankelijk ...Remi wrote:Is maar de vraag of hij een full hardstyle-set zal draaienRoyvn_ wrote:Vet voor hem! Dit laat duidelijk zien dat hardstyle steeds populairder wordt.. Ik ben er niet geheel in thuis maar volgens mij draait hij ook wel eens wat EDM, trap etc.
Dus denk dat dit ongeveer hetzelfde gaat zijn, weet niet of dit juist goed of juist slecht is !
Al draai je op de Tomorrowland main een kwartier lang het Bassie en Adriaan intro dan gaan mensen nog los. Niet bepaald het moeilijkste publiek.
Dit is wel vrij accuraatDuke wrote:Al draai je op de Tomorrowland main een kwartier lang het Bassie en Adriaan intro dan gaan mensen nog los. Niet bepaald het moeilijkste publiek.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Even het Dumpert anthem opzetten 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 19 hours ago
Dan nog blijven ze in de camera hartjes maken. Vorige keer even die livestream bekeken. Echt iedereen doet dat, zo verschrikkelijkDuke wrote:Al draai je op de Tomorrowland main een kwartier lang het Bassie en Adriaan intro dan gaan mensen nog los. Niet bepaald het moeilijkste publiek.
Op de pre-party vorig jaar draaide Coone een sterk setje voor zijn doen. Dat hij dit voor elkaar heeft gekregen (uiteraard met het nodige lobbywerk) is een erg mooie mijlpaal voor wat hij in België en daarbuiten bereikt heeft.

Misschien wel aanwezig op deze zondag voor Loudness, Thunderdome & Trance Energy.
Klopt wel denk ik, het meerendeel gaat eerder voor de beleving. Maar ik kan me best wel inbeelden dat een uurtje Coone voor sommige bezoekers best wel een grote stap uit hun comfortzone is.Duke wrote:Al draai je op de Tomorrowland main een kwartier lang het Bassie en Adriaan intro dan gaan mensen nog los. Niet bepaald het moeilijkste publiek.
Misschien wel aanwezig op deze zondag voor Loudness, Thunderdome & Trance Energy.
hahahaha zo triest dat dit ook gewoon waar isDuke wrote:Al draai je op de Tomorrowland main een kwartier lang het Bassie en Adriaan intro dan gaan mensen nog los. Niet bepaald het moeilijkste publiek.
In 2016 draaiden Dimitri Vegas en Like Mike ook wat hardstyle op de mainstage, ik was daar toen ook, het ging best aardig los.

ofDuke wrote:Al draai je op de Tomorrowland main een kwartier lang het Bassie en Adriaan intro dan gaan mensen nog los. Niet bepaald het moeilijkste publiek.
zeg het maar.Royvn_ wrote:Vet voor hem! Dit laat duidelijk zien dat hardstyle steeds populairder wordt.
Dan had ik Headhunterz of Wildstylez logischer gevonden. Maar het is natuurlijk een Belg dus die krijgt dan voorrang bij Tomorrowland, wat ik ook wel snap.Royvn_ wrote:Vet voor hem! Dit laat duidelijk zien dat hardstyle steeds populairder wordt.
En dirtyworkz is mateloos populair daar right? Belgen die dat even kunnen bevestigen?
Dirty Workz is inderdaad met grote voorsprong het populairste/bekendste label in België.
Puur gebaseerd op het aantal merchandise dat je op Belgische feesten en in het dagelijkse leven ziet. Geen idee wat voor waarde dat heeft
Puur gebaseerd op het aantal merchandise dat je op Belgische feesten en in het dagelijkse leven ziet. Geen idee wat voor waarde dat heeft
Laat Igneon dan wel de kicks doen.
Toch raar, ze hebben toch in 2017 aardig wat grote projecten gedaan.Dyland wrote:Stagekings is failliet verklaard.
bron: http://www.hardnews.nl/podiumbouwer-sta ... rechtbank/
http://www.stagekings.eu/projecten-3/
Zie net pas dat ze ook Hard Bass 2016 hebben gedaan. Een van de stages die mij altijd bij zal blijven.Stinson wrote:Toch raar, ze hebben toch in 2017 aardig wat grote projecten gedaan.Dyland wrote:Stagekings is failliet verklaard.
bron: http://www.hardnews.nl/podiumbouwer-sta ... rechtbank/
http://www.stagekings.eu/projecten-3/