Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Coone op de main van Tomorrowland staat! :surrender:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Vet voor hem! Dit laat duidelijk zien dat hardstyle steeds populairder wordt.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Royvn_ wrote:Vet voor hem! Dit laat duidelijk zien dat hardstyle steeds populairder wordt.
is dat gezeik van hem op de Belgische media toch nog ergens goed voor :P
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Royvn_ wrote:Vet voor hem! Dit laat duidelijk zien dat hardstyle steeds populairder wordt.
Is maar de vraag of hij een full hardstyle-set zal draaien ;) . Ik ben er niet geheel in thuis maar volgens mij draait hij ook wel eens wat EDM, trap etc.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Primeshock wrote:We gaan door met onze energieke podcast! Episode 01 van onze nieuwe podcast serie "Powermode" zal elke laatste woensdag van de maand te horen zijn op Q-Dance Radio, de dag erna op alle socials :woot: :bomb:

Image

Dacht in eerste instantie dat dit over Primefire ging.. Misschien beetje ongelukkig gekozen naam heren... naamsverandering misschien een idee? ^^
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
:lol:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Haha ze blijven niet aan de gang :lol:
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Remi wrote:
Is maar de vraag of hij een full hardstyle-set zal draaien ;) . Ik ben er niet geheel in thuis maar volgens mij draait hij ook wel eens wat EDM, trap etc.
Heb al eens een set van hem bijgewoond op TML aantal jaar geleden en hij draaide toen vooral veel remixen van bestaande popsongs dus allemaal vrij toegankelijk ...
Dus denk dat dit ongeveer hetzelfde gaat zijn, weet niet of dit juist goed of juist slecht is !
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Al draai je op de Tomorrowland main een kwartier lang het Bassie en Adriaan intro dan gaan mensen nog los. Niet bepaald het moeilijkste publiek.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Duke wrote:Al draai je op de Tomorrowland main een kwartier lang het Bassie en Adriaan intro dan gaan mensen nog los. Niet bepaald het moeilijkste publiek.
Dit is wel vrij accuraat :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Even het Dumpert anthem opzetten :thumbsup:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
Duke wrote:Al draai je op de Tomorrowland main een kwartier lang het Bassie en Adriaan intro dan gaan mensen nog los. Niet bepaald het moeilijkste publiek.
Dan nog blijven ze in de camera hartjes maken. Vorige keer even die livestream bekeken. Echt iedereen doet dat, zo verschrikkelijk
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Op de pre-party vorig jaar draaide Coone een sterk setje voor zijn doen. Dat hij dit voor elkaar heeft gekregen (uiteraard met het nodige lobbywerk) is een erg mooie mijlpaal voor wat hij in België en daarbuiten bereikt heeft.
Klopt wel denk ik, het meerendeel gaat eerder voor de beleving. Maar ik kan me best wel inbeelden dat een uurtje Coone voor sommige bezoekers best wel een grote stap uit hun comfortzone is. xd

Misschien wel aanwezig op deze zondag voor Loudness, Thunderdome & Trance Energy.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
hahahaha zo triest dat dit ook gewoon waar is :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
In 2016 draaiden Dimitri Vegas en Like Mike ook wat hardstyle op de mainstage, ik was daar toen ook, het ging best aardig los.
of
zeg het maar. :whistle:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Dan had ik Headhunterz of Wildstylez logischer gevonden. Maar het is natuurlijk een Belg dus die krijgt dan voorrang bij Tomorrowland, wat ik ook wel snap.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
En dirtyworkz is mateloos populair daar right? Belgen die dat even kunnen bevestigen?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Dirty Workz is inderdaad met grote voorsprong het populairste/bekendste label in België.

Puur gebaseerd op het aantal merchandise dat je op Belgische feesten en in het dagelijkse leven ziet. Geen idee wat voor waarde dat heeft xd
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
Stagekings is failliet verklaard.

bron: http://www.hardnews.nl/podiumbouwer-sta ... rechtbank/
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 18 hours ago
Image
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Laat Igneon dan wel de kicks doen.
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Dyland wrote:Stagekings is failliet verklaard.

Toch raar, ze hebben toch in 2017 aardig wat grote projecten gedaan.

http://www.stagekings.eu/projecten-3/
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
Stinson wrote:
Dyland wrote:Stagekings is failliet verklaard.

Toch raar, ze hebben toch in 2017 aardig wat grote projecten gedaan.

http://www.stagekings.eu/projecten-3/
Zie net pas dat ze ook Hard Bass 2016 hebben gedaan. Een van de stages die mij altijd bij zal blijven. :love:
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Moeten het dan ergens toch wel echt verkloot hebben. Lijkt me dat in die wereld de concurrentie nou ook niet zo giga groot is. En als je eenmaal bij de grote organisaties binnen bent.....