Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2721, 2722, 2723, 2724, 2725, 2726, 2727 ... 2814  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 19:11 

Hardtraxxer

Devin Wild en D-Sturb werken aan een collab.
Heel benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 19:11 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Basshunterzz schreef:
Scantraxx documentaire staat online:

Alles. Draait. Om. Geld.

jammer om te zien dat vroeger alles wat losser was en tegenwoordig veel te veel business gericht.

Misschien ook omdat er nu eenmaal een grotere markt is waar veel meer geld in om gaat dan vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 19:24 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
paperclip schreef:
Basshunterzz schreef:

Alles. Draait. Om. Geld.

jammer om te zien dat vroeger alles wat losser was en tegenwoordig veel te veel business gericht.

Misschien ook omdat er nu eenmaal een grotere markt is waar veel meer geld in om gaat dan vroeger.

Ik snap het ook volkomen, zou het zelf niet anders hebben gedaan.. Maar toch neemt het een beetje het nostalgische gevoel voor mij weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 19:26 

Hardtraxxer

Toffe docu :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 19:27 

Hardtraxxer

Shatter schreef:
Toffe docu :thumbsup:

Dit natuurlijk wel, mag ook gezegd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 19:34 

Hardtraxx Veteran

Meteen kijken, interessant! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 19:37 

Hardtraxx Veteran

Heb hem net afgekeken, vet om te zien hoe dat gaat in die wereld en welke functies zo'n bedrijf creëert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 20:00 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat ze ook eerlijk zijn op financieel gebied en waarom het een beetje leegliep aan artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 20:06 

Hardtraxxer

Hele toffe docu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 20:45 

Hardtraxx Elite

Gave docu! Miste toch wel een aantal mensen die niet aan bod kwamen.
Zoals, WP, Second Identity, Bioweapon, Audiofreq, The Anarchist, Audiotricz etc, om maar wat op te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 20:48 

Hardtraxx Veteran

En Release was dus helemaal in 't begin een collab met SZP :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 21:03 

Artiest

paperclip schreef:
Basshunterzz schreef:

Alles. Draait. Om. Geld.

Well, given the fact that artists can't survive on love and air, money is a necessary feature of a music label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 21:12 

Hardtraxx Veteran

Phrantic schreef:
paperclip schreef:
Basshunterzz schreef:

Alles. Draait. Om. Geld.

Well, given the fact that artists can't survive on love and air, money is a necessary feature of a music label.

Well yeah, no one is saying they don't understand those decisions, but it's a shame that it often comes at the expensive of the music/art itself.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 21:37 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Parvuz schreef:
Misschien dat ze ook wel een startbedrag moeten afdragen voor het verkopen van fulls op hardstyle.com? Geen idee hoe dit gaat. Of zou het gewoon om een percentage gaan per download?

Hoe je het ook wendt of keert, het is zonde.

Ben ik ook wel benieuwd naar. Misschien dat Thera of Titatovenaar dit ons wel kan vertellen?

Je kunt het verkoop van full tracks op verschillende manieren benaderen en ik denk dat elk label en elke artiest een eigen visie hierop heeft. Maar feit is dat er een enorme verschuiving is naar salesinkomsten via streaming media zoals Spotify. Ik denk dat je nu al zo een 80% van de totale inkomsten van je royalties (directe sales) vandaan haalt en dit stijgt alleen maar. Het releasen van de full tracks heeft daardoor een andere prioriteit als vroeger.

Ik denk dat Timothy een redelijke beschrijving geeft van de insteek die nu steeds meer marktconform is.

Citaat:
Heel simpel: jij wilt (bijvoorbeeld) EVP horen die door niemand anders gedraaid wordt dan B-Front zelf. Je zult dus naar B-Front moeten om die plaat te horen. Zo houdt men de eigen acts (en feesten) exclusief, wat op zich logisch is gezien het verdienmodel inderdaad vrijwel volledig van tracks af is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 21:38 

Hardtraxx Veteran

En zoals eerder genoemd: Gearbox geeft aan vol te zitten, dan maar naar Ignition..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 21:40 

Hardtraxx Veteran

Dit is al de 2e release van Code-E ;) had al voor ons een release bij Ignition
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 21:50 

Hardtraxx Elite

Ik vind dat hele 'niet fulls aan bieden' wel iets hebben. Zoals Timothy aangeeft; mocht dit 'escaleren' dan zal het zo zijn dat je in de toekomst per se naar je favoriete artiest moet om bepaalde nummers te horen. Dat kan ik alleen maar toejuichen, want de aantallen keren dat ik nummers dubbel/meerdere keren hoor op een feestje worden er alleen maar meer.

Ik heb zelf dan ook niets mer draaien/releases sparen ofzo, kan het goed begrijpen dat dit voor diegene errug kut is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 22:23 

Hardtraxx Addict

STVK schreef:
Ik vind dat hele 'niet fulls aan bieden' wel iets hebben. Zoals Timothy aangeeft; mocht dit 'escaleren' dan zal het zo zijn dat je in de toekomst per se naar je favoriete artiest moet om bepaalde nummers te horen. Dat kan ik alleen maar toejuichen, want de aantallen keren dat ik nummers dubbel/meerdere keren hoor op een feestje worden er alleen maar meer.

Ik heb zelf dan ook niets mer draaien/releases sparen ofzo, kan het goed begrijpen dat dit voor diegene errug kut is.

Ik denk niet echt dat dit veel zal uitmaken, aangezien de collega dj's de tracks toch wel toegestuurd krijgen en ze op de grote feesten dus gewoon gedraaid blijven worden door de bekende namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 23:07 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Phrantic schreef:
paperclip schreef:
Alles. Draait. Om. Geld.

Well yeah, no one is saying they don't understand those decisions, but it's a shame that it often comes at the expensive of the music/art itself.

Exacto
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 23:20 

Donateur

Haha op zich wel een grappige invalshoek STVK, zo had ik er nog niet eens over nagedacht. Maar dat iedereen dezelfde hitjes uitmelkt kan de consument ook niet zoveel aan doen toch? Je zou als artiest ook iets meer kunnen variëren, dan zit je niet (zo snel) met dat probleem.

In het geval van bijvoorbeeld Cracking Your Ribs wordt ie waarschijnlijk tot 2050 door de drie heren gedraaid en alsnog niet (full) vrijgegeven. In zo'n geval gaat die vlieger dan ook al niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 23:50 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:

Echt een mooie documentaire geworden! Zoveel mooie herinneringen die weer naar boven kwamen. :loving:

En een behoorlijk wtf-momentje toen ik ineens mezelf op 54.15 terug zag tijdens het draaien op XXlerator RAW van eerder dit jaar! Toch mooi om een een heel klein onderdeeltje te zijn hiervan! :woot: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 23:54 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:

Denk eens aan je broertje man. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-10-2017, 00:11 

Hardtraxxer

docu is echt heel gaaf geworden. waardeer het ook echt dat er zoveel mensen aan hebben meegewerkt en dat er veel word verteld, ook de mindere dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-10-2017, 00:27 

Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:
Het releasen van de full tracks heeft daardoor een andere prioriteit als vroeger.

dan vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-10-2017, 05:57 

Hardtraxx Veteran

Binnen nu en 5 jaar dus allemaal setjes ala frontliner en radical redemption.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2721, 2722, 2723, 2724, 2725, 2726, 2727 ... 2814  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen