Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik zie het probleem niet?MYTZE wrote:Die dag komt HWS ook.sonnebloem wrote:HHZ en Wildstylez hebben beiden een kort filmpje (9 sec) gepost op facebook met de datum 2-2-2018 en een logo dat er in voor komt.
-
CHardtraxxer
- 106 posts member since 2017
- last seen Jun 2023
Dan zal het ook niet lang meer duren voor het album ook daadwerkelijk gereleased wordt, dus denk het niet.Royvn_ wrote:Album showcase op hws?
Last edited by CR___1 on 26 Jan 2018 16:15, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Maar waarom beiden HHZ & WSZ?
1. Het is de release/HWS album showcase van het minialbum, maar dan, waarom deelt Wildstylez hem ook.
2. Het gaat om de Levivate collab, maar NC heeft dan weer niks gedeeld.
3. Iets rondom Project One.

1. Het is de release/HWS album showcase van het minialbum, maar dan, waarom deelt Wildstylez hem ook.
2. Het gaat om de Levivate collab, maar NC heeft dan weer niks gedeeld.
3. Iets rondom Project One.
Gewoon omdat het matties zijn. Elkaar een beetje supporten en helpen.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja zit toch wel meer achter. Anders zouden NC, Prophet, etc etc hem allemaal ook wel delen.
Hmm ja, daar heb je wel een punt.Pedaalemre wrote:Ja zit toch wel meer achter. Anders zouden NC, Prophet, etc etc hem allemaal ook wel delen.
Zou er trouwens niet raar van opkijken als het om een nieuw label gaat...
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
'Art Of Creation Records'? En als eerste release z'n minialbum.Conzpiracy wrote:Hmm ja, daar heb je wel een punt.Pedaalemre wrote:Ja zit toch wel meer achter. Anders zouden NC, Prophet, etc etc hem allemaal ook wel delen.
Zou er trouwens niet raar van opkijken als het om een nieuw label gaat...
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Jep. En de melodie in de video klinkt als die in Art Of CreationSow, dat zou wel eens heel goed kunnen het logo gezien. Neem aan dat je het daar ook op hebt gebaseerd?
Waarom zouden ze een nieuw label beginnen? Ze hebben er beide al 1. Maar aan de andere kant, artiesten stampen eigen labels uit de grond deze dagen dus echt verrassen zou het me nou ook weer niet. Zie er iig het nut niet echt van in.Exterkate wrote:Ik zeg een nieuwe labeldat samen met de aankondiging van het album + de nieuwe versie van HWS
Misschien wel een fresh start. Kan toch?
Vorig jaar 8 releases op Lose Control en dit jaar Colours Of The Night. Zijn natuurlijk alleen maar Wildstylez en Max Enforcer die op dat label releasen en dat zijn allebei niet echt studio beesten. En af en toe een guest release en Sickddelzz.
Sound Rush zat ook op lose control toch?Jordy wrote:Vorig jaar 8 releases op Lose Control en dit jaar Colours Of The Night. Zijn natuurlijk alleen maar Wildstylez en Max Enforcer die op dat label releasen en dat zijn allebei niet echt studio beesten. En af en toe een guest release en Sickddelzz.
Niet vast denk ik. Hebben in de tussen tijd ook gereleased op onder andere NEXT, Deraild Traxx, Q-Dance, HWS en Dirty Workz.Royvn_ wrote:Sound Rush zat ook op lose control toch?Jordy wrote:Vorig jaar 8 releases op Lose Control en dit jaar Colours Of The Night. Zijn natuurlijk alleen maar Wildstylez en Max Enforcer die op dat label releasen en dat zijn allebei niet echt studio beesten. En af en toe een guest release en Sickddelzz.
Ik denk een nieuw label! Misschien dat het ‘ Music from within ‘ gaat heten?
Denk dat Sound Rush er ook gaat tekenen verwacht ik
Denk dat Sound Rush er ook gaat tekenen verwacht ik
Er zou toch met de HWS podcast ook heel veel veranderen vanaf dit jaar? Nieuwe opzet enzo.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
En kijk eens goed naar dat logo, je kunt er een A, O, en een C in zien 
Art Of Creation
Art Of Creation
Volgens mij is die track ook te horen in het filmpje?Pedaalemre wrote:En kijk eens goed naar dat logo, je kunt er een A, O, en een C in zien
Art Of Creation
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja, als je goed luistert zit de melodie erin idd. Maar de een hoort het wel en de ander niet blijkt. Ik zie namelijk veel mensen op verschillende media posten dat ze met geen mogelijkheid de art of creation melodie erin horen, terwijl ik 'm persoonlijk vrij duidelijk hoor.kbm_ wrote:Volgens mij is die track ook te horen in het filmpje?Pedaalemre wrote:En kijk eens goed naar dat logo, je kunt er een A, O, en een C in zien
Art Of Creation
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Dat is heel duidelijk de Art of Creation melodie, als je t niet hoort is er echt iets mis met je oren 
mensen hoorde ook "gangsters paradise" niet in 'On The Block' terwijl er toch geen twijfel over mogelijk is 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Eens, ik heb ook altijd dat ik de gelijkenissen duidelijk hoor als iemand ze opmerkt en ik het na ga checken. Maarja, iedereen is anders I guess 
Bij On The Block komt het denk ik omdat daar juist de 'melodielijn' van de vocals zelf is vertaald naar een melodie opzich in de HHZ track, en iemand dacht dat hij op iets anders moest letten ipv de vocals.
Bij On The Block komt het denk ik omdat daar juist de 'melodielijn' van de vocals zelf is vertaald naar een melodie opzich in de HHZ track, en iemand dacht dat hij op iets anders moest letten ipv de vocals.