Omdat het een Q&A is. Als ik op dit forum zeg dat spruitjes naar kots smaken dan krijg ik toch ook geen ruzie met de spruitjesboeren van Nederlandkegel77w wrote:Dat snap ik, maar waarom dan meteen zo'n uitspraak er over doen.Rickzel wrote:Heeft hij ooit een gated kick/reverse gebruikt in z'n tracks? Hij vind het niet vet... kan toch. Snap de ophef totaal niet
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik denk dat hij het gewoon iets anders had kunnen zeggen dan dat die nu doet. Als je zegt dat hij kicks maakt dat lijkt als of je 2 PVC-buizen op elkaar aan t slaan bent zou die daar ook wel op reageren gok ik zo.Exterkate wrote:Maar hij mag toch gewoon aangeven waarom hij het niks vindt?
Weliswaar niet op elkaar maar kwam in de buurt: View on YouTubekegel77w wrote: Ik denk dat hij het gewoon iets anders had kunnen zeggen dan dat die nu doet. Als je zegt dat hij kicks maakt dat lijkt als of je 2 PVC-buizen op elkaar aan t slaan bent zou die daar ook wel op reageren gok ik zo.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Ik vind het gewoon jammer want de kans dat je dus een delete & radical collab gaat zien is nihil. En laat dat nou toch twee artiesten zijn die ik hoog heb zitten.Rickzel wrote:Heeft hij ooit een gated kick/reverse gebruikt in z'n tracks? Hij vind het niet vet... kan toch. Snap de ophef totaal niet
Pffff mensen die zich druk maken omdat Radical kritiek heeft op een gated kick 
HT op z'n bestDaveytl wrote:Pffff mensen die zich druk maken omdat Radical kritiek heeft op een gated kick
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Dit is echt een van de dommere dingen die ik heb gelezen op het forum, zijn mening is dat hij het niks vind en dat heeft hij ook zo gezegt. Je doet echt alsof hij een moord heeft gepleegd en er mee weg komt omdat het ''Radical Redemption'' is. Hij heeft toch niks gezegt over andere artiesten die gated kicks en reverse bass in hun tracks gebruiken?kegel77w wrote:Dat snap ik, maar waarom dan meteen zo'n uitspraak er over doen. Zeg gewoon, ik vind het niet vet, niet mijn ding klaar. Het is Radical Redemption, dus hij komt er mee weg. Maar als iemand dit had gezegd over zijn muziek in zo'n Q&A hadden mensen er denk wel bovenop gezeten. Volgens mij zegt die ook vaak genoeg dat je andere mensen in zijn waarde moet laten met wat ze doen.Rickzel wrote:Heeft hij ooit een gated kick/reverse gebruikt in z'n tracks? Hij vind het niet vet... kan toch. Snap de ophef totaal niet
Heeft er iemand nog wat leuks meegemaakt van het weekend?
Ohja zeker. Rawdefenition.patrickjeb wrote:Heeft er iemand nog wat leuks meegemaakt van het weekend?
Vind het ook niet best verwoord en zeker best wel ironisch.
Gezien veel van zijn kicks onder de zelfde beschrijving vallen als die hij aan reversed bass kicks en gated kicks geeft en gezien zijn laatste album zijn zijn kicks ook verre van goed.
Maar de beste man schiet zelf ook altijd wel flink in de defensie als iemand zijn ongegronde mening geeft. Het klinkt gewoon alsof RR, die recentelijk vaak slechte kicks heeft, kritiek heeft op hoe hij een soort kick slecht vindt klinken.
Het is niet zozeer offensive naar anderen, maar gewoon ironisch/dubbel. Maar als hij die kicks niks vindt, boeiend. Het is nou niet dat je naar RR gaat om gated kicks of reverse basses.
Gezien veel van zijn kicks onder de zelfde beschrijving vallen als die hij aan reversed bass kicks en gated kicks geeft en gezien zijn laatste album zijn zijn kicks ook verre van goed.
Maar de beste man schiet zelf ook altijd wel flink in de defensie als iemand zijn ongegronde mening geeft. Het klinkt gewoon alsof RR, die recentelijk vaak slechte kicks heeft, kritiek heeft op hoe hij een soort kick slecht vindt klinken.
Het is niet zozeer offensive naar anderen, maar gewoon ironisch/dubbel. Maar als hij die kicks niks vindt, boeiend. Het is nou niet dat je naar RR gaat om gated kicks of reverse basses.
Je zegt het alsof het een feit is, maar dit is natuurlijk puur en alleen jouw mening.Broken Balance wrote:die recentelijk vaak slechte kicks heeft
De vreet spirit edit van Zany & DV8 word een officiele release
Zany wrote:Al een beetje zin in Carnaval? Wij wel! Zany & MC DV8 zullen namelijk morgen als eerste hardstyle artiesten in de geschiedenis hun carnavalsedit officieel gaan releasen op het label Armada Music!
Tijdens de opnames ging het er al flink melig op los, check hier de exclusieve behind the scenes video! Alaaaaaaf.
View on Facebook
Wou je zeggen dat die scherp overdistorte kicks goed klinken dan?Rickzel wrote:Je zegt het alsof het een feit is, maar dit is natuurlijk puur en alleen jouw mening.Broken Balance wrote:die recentelijk vaak slechte kicks heeft
We gaan door met onze energieke podcast! Episode 01 van onze nieuwe podcast serie "Powermode" zal elke laatste woensdag van de maand te horen zijn op Q-Dance Radio, de dag erna op alle socials

Zelfde concept, andere naam hoop ik?Primeshock wrote:We gaan door met onze energieke podcast! Episode 01 van onze nieuwe podcast serie "Powermode" zal elke laatste woensdag van de maand te horen zijn op Q-Dance Radio, de dag erna op alle socials![]()
![]()
\
Zeker wetenULTIMO wrote:Zelfde concept, andere naam hoop ik?
... Myst & Endymion weer bezig zijn met een collab.
Last edited by Svbtwee on 24 Jan 2018 19:12, edited 1 time in total.
Nee hoor.Svbtwee wrote:... Myst & Endymion weer bezig zijn met een collab. Komen Elyn vocals in.
View on Instagram
Collab klopt wel, vocalist niet.
Invector zijn nieuwe EP op End of Line recordings uitbrengt !
Zou dit dan zijn nieuw platenlabel worden ? Lijkt me wel een geschikt label voor hem !
Zou dit dan zijn nieuw platenlabel worden ? Lijkt me wel een geschikt label voor hem !
More than excited that I can finally announce that my brand new track “Multiply” will be released on End of Line Recordings on the new ‘The Rookie EP #1’ on 31/1
Are you guys ready?
Is niet een Invector EP. Zijn gewoon nog wat onbekendere namen die op EOL releasen. Ook Project Exile en Magnificent (Ken deze man niet overigens).
https://www.facebook.com/endoflinerecor ... =3&theater
Ooh ja zie het nu pasJordy wrote:Is niet een Invector EP.
Lekker bezig!Primeshock wrote:We gaan door met onze energieke podcast! Episode 01 van onze nieuwe podcast serie "Powermode" zal elke laatste woensdag van de maand te horen zijn op Q-Dance Radio, de dag erna op alle socials![]()
![]()