Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2717, 2718, 2719, 2720, 2721, 2722, 2723 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CR___1 schreef:
Japper28 schreef:
Zal wel een album van z'n nieuwe platen worden denk ik.

Volgens mij begrijp ik je niet goed, maar dat er een album komt van z'n nieuwe platen is allang bekend.


Oh ja dat mini-album na inderdaad! Was ik al lang weer vergeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 01:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer zon niets zeggende announcement indd. Kom nou eens met wat man. :thumbdown: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij moet er zo veel gebeuren voor het merk Headhunterz om het puntje bij het paaltje te laten komen wbt het uitbrengen van muziek en marketing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben jullie wat videos van BKJN van vannacht gezien? Die led schermen over het publiek heen echt vet effect :thumbup:

https://www.facebook.com/Roolerofficial ... /?q=rooler
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klopt idd. Zou de visual effects van Eric Prydz bij een hardstyle feest wel eens zien :love: :loving:

https://www.facebook.com/djmagazine/videos/10155703618178796/

https://www.facebook.com/WeRaveYou/videos/1594389223958500/

https://www.facebook.com/djmagazine/videos/10155571696968796/

https://www.facebook.com/EricPrydzOfficial/videos/10154556025701962/

Maar dat gebeurt pas in 2050 denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Stinson schreef:
Die led schermen over het publiek heen echt vet effect :thumbup:


Dit zie je nog niet echt vaak met hardstyle events of wel? Correct me if I'm wrong. Ik zie het wel vaak bij trance en techno feesten. Hoop dat dit ook eens wordt gedaan bij een Qlimax/Hard Bass oid. Geeft een heel gaaf effect idd!


Hadden ze dit niet bij Reverze 2014? (en andere edities)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Hadden ze dit niet bij Reverze 2014? (en andere edities)

Yass. Was echt super vet toen met die bewegende led panelen aan het dak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Snakepit had het ook. Maar het lijkt wel alsof die effecten gemaakt zijn voor het tempo van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 09:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij bkjn doet me een beetje denken aan guitarhero dus ook prima voor de rawboys wanneer ze moeten kickrollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 09:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erg leuk voor een introotje in een grote zaal, maar tijdens een set mag het van mij allemaal lekker uit. Evenals dat gedoe met die groen/blauw/rood flikkerende lampen de laatste tijd. Na twee platen voel je je een zeehond met epilepsie. Nergens voor nodig wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkah als je knettah bent toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Erg leuk voor een introotje in een grote zaal, maar tijdens een set mag het van mij allemaal lekker uit. Evenals dat gedoe met die groen/blauw/rood flikkerende lampen de laatste tijd. Na twee platen voel je je een zeehond met epilepsie. Nergens voor nodig wat mij betreft.

Eensch. Waar zijn de tijden dat een bak lasers goed genoeg was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 16:19 
 
Hardtraxx Addict

Radical Redemption Q & A over Hard Bass

https://www.facebook.com/officialhardba ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij is duidelijk geen fan van Reversed en Gated kicks. Gated kicks noemde die lepel op een pan slaan. En Reversed was voor hem "a mosquito fart" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft ie zo lang naar z'n eigen muziek geluisterd dat de distortion hem in de oren is gaan zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Hij is duidelijk geen fan van Reversed en Gated kicks. Gated kicks noemde die lepel op een pan slaan. En Reversed was voor hem "a mosquito fart" :lol:


Hoe..echt hoe :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En met de kicks van Radical Redemption is het net alsof er een enorm aggregaat naast je huis staat waardoor het enige wat je hoort gekraak en gebrom is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Volgens mij heeft ie zo lang naar z'n eigen muziek geluisterd dat de distortion hem in de oren is gaan zitten


Hier moest ik wel even om lachen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Raar, in mijn ogen is de fundatie van de hardstyle gevormd rondom gated kicks en reverse bass. En waarom niet experimenteren met andere kicks. Volgens mij is de distortion inderdaad naar zijn hoofd gestegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:49 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Raar, in mijn ogen is de fundatie van de hardstyle gevormd rondom gated kicks en reverse bass. En waarom niet experimenteren met andere kicks. Volgens mij is de distortion inderdaad naar zijn hoofd gestegen.


Ik heb persoonlijk zelf ook niks met gated kicks en reverse bass, echt kut kicks imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft hij ooit een gated kick/reverse gebruikt in z'n tracks? Hij vind het niet vet... kan toch. Snap de ophef totaal niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Ik heb persoonlijk zelf ook niks met gated kicks en reverse bass, echt kut kicks imo.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Strik nou ff Radical voor een Q&A. Tenminste een vent met een mening ipv dat politiek correcte geouwehoer wat we al jaar en dag in trailers en announcements zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Strik nou ff Radical voor een Q&A. Tenminste een vent met een mening ipv dat politiek correcte geouwehoer wat we al jaar en dag in trailers en announcements zien.


Eensch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heeft hij ooit een gated kick/reverse gebruikt in z'n tracks? Hij vind het niet vet... kan toch. Snap de ophef totaal niet >.<


Dat snap ik, maar waarom dan meteen zo'n uitspraak er over doen. Zeg gewoon, ik vind het niet vet, niet mijn ding klaar. Het is Radical Redemption, dus hij komt er mee weg. Maar als iemand dit had gezegd over zijn muziek in zo'n Q&A hadden mensen er denk wel bovenop gezeten. Volgens mij zegt die ook vaak genoeg dat je andere mensen in zijn waarde moet laten met wat ze doen.
Vorige  1 ... 2717, 2718, 2719, 2720, 2721, 2722, 2723 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen