Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
CR___1 wrote:
Japper28 wrote:Zal wel een album van z'n nieuwe platen worden denk ik.
Volgens mij begrijp ik je niet goed, maar dat er een album komt van z'n nieuwe platen is allang bekend.
Oh ja dat mini-album na inderdaad! Was ik al lang weer vergeten :lol:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Weer zon niets zeggende announcement indd. Kom nou eens met wat man. :thumbdown: :sleep:
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Volgens mij moet er zo veel gebeuren voor het merk Headhunterz om het puntje bij het paaltje te laten komen wbt het uitbrengen van muziek en marketing.
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Hebben jullie wat videos van BKJN van vannacht gezien? Die led schermen over het publiek heen echt vet effect :thumbup:

View on Facebook
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Exterkate wrote:
Stinson wrote:Die led schermen over het publiek heen echt vet effect :thumbup:
Dit zie je nog niet echt vaak met hardstyle events of wel? Correct me if I'm wrong. Ik zie het wel vaak bij trance en techno feesten. Hoop dat dit ook eens wordt gedaan bij een Qlimax/Hard Bass oid. Geeft een heel gaaf effect idd!
Hadden ze dit niet bij Reverze 2014? (en andere edities)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Koen wrote:Hadden ze dit niet bij Reverze 2014? (en andere edities)
Yass. Was echt super vet toen met die bewegende led panelen aan het dak.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Snakepit had het ook. Maar het lijkt wel alsof die effecten gemaakt zijn voor het tempo van de muziek.
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Bij bkjn doet me een beetje denken aan guitarhero dus ook prima voor de rawboys wanneer ze moeten kickrollen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Erg leuk voor een introotje in een grote zaal, maar tijdens een set mag het van mij allemaal lekker uit. Evenals dat gedoe met die groen/blauw/rood flikkerende lampen de laatste tijd. Na twee platen voel je je een zeehond met epilepsie. Nergens voor nodig wat mij betreft.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Lekkah als je knettah bent toch.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
TiMOTHYb wrote:Erg leuk voor een introotje in een grote zaal, maar tijdens een set mag het van mij allemaal lekker uit. Evenals dat gedoe met die groen/blauw/rood flikkerende lampen de laatste tijd. Na twee platen voel je je een zeehond met epilepsie. Nergens voor nodig wat mij betreft.
Eensch. Waar zijn de tijden dat een bak lasers goed genoeg was.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Radical Redemption Q & A over Hard Bass

View on Facebook
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Hij is duidelijk geen fan van Reversed en Gated kicks. Gated kicks noemde die lepel op een pan slaan. En Reversed was voor hem "a mosquito fart" :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Volgens mij heeft ie zo lang naar z'n eigen muziek geluisterd dat de distortion hem in de oren is gaan zitten
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
kegel77w wrote:Hij is duidelijk geen fan van Reversed en Gated kicks. Gated kicks noemde die lepel op een pan slaan. En Reversed was voor hem "a mosquito fart" :lol:
Hoe..echt hoe :huh:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
En met de kicks van Radical Redemption is het net alsof er een enorm aggregaat naast je huis staat waardoor het enige wat je hoort gekraak en gebrom is.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
THArdstyler wrote:Volgens mij heeft ie zo lang naar z'n eigen muziek geluisterd dat de distortion hem in de oren is gaan zitten
Hier moest ik wel even om lachen. xd
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Raar, in mijn ogen is de fundatie van de hardstyle gevormd rondom gated kicks en reverse bass. En waarom niet experimenteren met andere kicks. Volgens mij is de distortion inderdaad naar zijn hoofd gestegen.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
RTM93 wrote:Raar, in mijn ogen is de fundatie van de hardstyle gevormd rondom gated kicks en reverse bass. En waarom niet experimenteren met andere kicks. Volgens mij is de distortion inderdaad naar zijn hoofd gestegen.
Ik heb persoonlijk zelf ook niks met gated kicks en reverse bass, echt kut kicks imo.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heeft hij ooit een gated kick/reverse gebruikt in z'n tracks? Hij vind het niet vet... kan toch. Snap de ophef totaal niet >.<
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
TheUnnamed wrote:Ik heb persoonlijk zelf ook niks met gated kicks en reverse bass, echt kut kicks imo.
Image
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Strik nou ff Radical voor een Q&A. Tenminste een vent met een mening ipv dat politiek correcte geouwehoer wat we al jaar en dag in trailers en announcements zien.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
TiMOTHYb wrote:Strik nou ff Radical voor een Q&A. Tenminste een vent met een mening ipv dat politiek correcte geouwehoer wat we al jaar en dag in trailers en announcements zien.
Eensch.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Rickzel wrote:Heeft hij ooit een gated kick/reverse gebruikt in z'n tracks? Hij vind het niet vet... kan toch. Snap de ophef totaal niet >.<
Dat snap ik, maar waarom dan meteen zo'n uitspraak er over doen. Zeg gewoon, ik vind het niet vet, niet mijn ding klaar. Het is Radical Redemption, dus hij komt er mee weg. Maar als iemand dit had gezegd over zijn muziek in zo'n Q&A hadden mensen er denk wel bovenop gezeten. Volgens mij zegt die ook vaak genoeg dat je andere mensen in zijn waarde moet laten met wat ze doen.