R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Niks mis met fitte mensen. Dat aandacht vragen en overdreven gedoe hoeft van mij ook niet. Maar het is zeker geen irritatiefactor.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Svbtwee wrote:^ Heb het 50 seconden volgehouden om naar te kijken. Wat een achterlijke vertoning dat geschreeuw.
Niks positiefs aan het filmpje? Camerawerk of belichting ofzo?
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
RTM93 wrote:Niks mis met fitte mensen. Dat aandacht vragen en overdreven gedoe hoeft van mij ook niet. Maar het is zeker geen irritatiefactor.
Dit vooral, waarom kan je het niet gewoon voor jezelf doen zonder meteen aan de wereld te showen wat je wel niet kan?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Duke wrote:
RTM93 wrote:Niks mis met fitte mensen. Dat aandacht vragen en overdreven gedoe hoeft van mij ook niet. Maar het is zeker geen irritatiefactor.
Dit vooral, waarom kan je het niet gewoon voor jezelf doen zonder meteen aan de wereld te showen wat je wel niet kan?
Het is 2018, hoort erbij. :P Als je het niet op YouTube doet dan wel FaceBook of Insta.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Een tijd waarin het in het nieuws komt als bekende mensen elkaar unfollowen of overspannen raken door de drang te moeten vloggen en mensen wasmiddel eten om meer likes te krijgen...

:')
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Duke wrote:
Hij (Joel) verdient ze geld ermee en tot nu toe is ie redelijk ver gekomen met dat overdreven gedoe en vragen om aandacht. Dus snap wel dat hij ermee doorgaat
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Wij ook Franky maar niet hier aub, thnx
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Svbtwee wrote:^ Heb het 50 seconden volgehouden om naar te kijken. Wat een achterlijke vertoning dat geschreeuw.
wow niet zo negatief doen man
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Spoontech een eigen booking agency heeft: The Orange Tree Booking

https://orangetreebookings.com/
Z
Hardtraxxer
107 posts member since 2017
last seen Nov 2019
Q-dance verhuist naar Taiwan? xd

https://www.facebook.com/events/1971320216468693/

Prijzen volgens de comments:
1 dag ticket regular: 99.92 EUR
2 daags ticket regular: 183.19 EUR
1 dag ticket VIP: 166.54 EUR
2 daags ticket VIP: 272.01 EUR
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Steeds meer DJ's draaien daar dus best logische stap
Hardtraxxer
93 posts member since 2016
last seen Aug 2021
ztiwef wrote:Q-dance verhuist naar Taiwan? xd

https://www.facebook.com/events/1971320216468693/

Prijzen volgens de comments:
1 dag ticket regular: 99.92 EUR
2 daags ticket regular: 183.19 EUR
1 dag ticket VIP: 166.54 EUR
2 daags ticket VIP: 272.01 EUR
Wel een duur grapje zo te zien :oh:
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Opzich best logisch toch.

Q wil een bepaalde kwaliteit bieden en waarschijnlijk moet eeen groot deel van het materiaal mee worden gebracht.

Defqon Australia is ook veel duurder dan onze Nederlandse variant.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Patjee410 wrote:Defqon Australia is ook veel duurder dan onze Nederlandse variant.
Omdat zij daar ook veel meer verdienen. Prijs is voor hun in principe het zelfde, en hier is het denk ik allemaal goedkoop voor hun. Weet niet hoe dat in Taiwan zit?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daarentegen kun je in Taiwain uitgebreid lunchen voor een daalder. Moet je hier eens proberen :/
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Azie is echt enorm in trek qua hardstyle toch? Daar valt veel geld te halen voor Q denk ik
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
TiMOTHYb wrote:Daarentegen kun je in Taiwain uitgebreid lunchen voor een daalder. Moet je hier eens proberen :/
Frikandelbroodje en blikje Bullit, prima lunch!
Z
Hardtraxxer
107 posts member since 2017
last seen Nov 2019
ff gecheckt, maar schijnen prijzen te zijn voor het gehele festival, is een EDM festival.

View on YouTube
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Q-dance heeft alleen een twee-daagse takeover op het festival Looptopia. Prijzen zijn inderdaad voor het hele festival, net als je bijvoorbeeld hebt bij Mysteryland of Tomorrowland.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
kegel77w wrote:
Patjee410 wrote:Defqon Australia is ook veel duurder dan onze Nederlandse variant.
Omdat zij daar ook veel meer verdienen. Prijs is voor hun in principe het zelfde, en hier is het denk ik allemaal goedkoop voor hun. Weet niet hoe dat in Taiwan zit?
Koers niet vergeten, 1 eu is 1.5 au dollar ongeveer, dus valt wel mee wat je daar zegt :P
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
Headhunterz wrote:Things are about to take a turn for the better as we are preparing behind the scenes to come out with an announcement, but as a result, I will have to reschedule the next episode of Hard With Style to the 2nd of February.

I’m sorry for this delay, but it will all make sense very soon.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ah de classic announcement voor een announcement
Last edited by makrooy on 20 Jan 2018 11:44, edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik begin onderhand alweer een lichtelijke hhz-marketing overdosis te ontwikkelen.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Zal wel een album van z'n nieuwe platen worden denk ik.
C
Hardtraxxer
106 posts member since 2017
last seen Jun 2023
Japper28 wrote:Zal wel een album van z'n nieuwe platen worden denk ik.
Volgens mij begrijp ik je niet goed, maar dat er een album komt van z'n nieuwe platen is allang bekend.